Olen yli 30-vuotias mies, joka käy vanhempiensa kanssa viikottain kirpputorilla. Lähtisitkö kanssani treffeille?
Kommentit (31)
Joo miksei, tykkään itsekin kirppiksellä. Plussaa siitä että sinulla on hyvät välit vanhempiisi 👍
Jovain jos teet muutakin kuin kirppistelet. Soitteletko joka päivä vanhempiesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä joo. Kunhan vanhempasi eivät tule sinne mukaan.
Kiva. Mitä etsit kirpputorilta?
ap
Joo. Voitaisi käydä yhdessä kirppareilla, mutta ilman vanhempiasi.
Voisin tulla testaamaan sun hauskuuden. Tosin olen vanhempi kuin sinä, joten se sun huumorintajusi saattaisi loppua sitten siihen. Kiva kuitenkin että olette läheisiä vanhempiesi kanssa. Plussa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo miksei, tykkään itsekin kirppiksellä. Plussaa siitä että sinulla on hyvät välit vanhempiisi 👍
Sinä kutsut hyviksi väleiksi. Joku sanoi minulle, että tuo on säälittävää.
ap
Hieno juttu että vanhempien kanssa hyvät välit! Komppaan edellistä eli kunhan vanhemmat eivät tule treffeille ja se toimii. Onko sulla ystäviä?
Toivottavasti et ole kuitenkaan mikään romuroope...
Joo, mut sä et varmaan lähtis mun kans. Olen yli 40-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jovain jos teet muutakin kuin kirppistelet. Soitteletko joka päivä vanhempiesi kanssa?
Soitan noin 3-6 kertaa viikossa. Lisäksi lähettelemme Whasappilla toisillemme meemejä.
Tämä huono?
ap
En tietenkään. Eihän sulla ole lähellekään riittävästi maksukykyä.
Vierailija kirjoitti:
Tiistai on kirpputoripäivä vanhempieni kanssa. Maanantaina mulla on puolipäiväinen. Mennäänkö?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mitä etsit kirpputorilta?
ap
En aktiivisesti mitään, mutta tykkään tehdä löytöjä kirjoista ja vanhoista tavaroista.
Sekä mie että mun mies ollaan vanhempiin yhteydessä kans lähes päivittäin. Ollaan 30 plus. Mitä säälittävää siinä olisi? Perhe on tärkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistai on kirpputoripäivä vanhempieni kanssa. Maanantaina mulla on puolipäiväinen. Mennäänkö?
ap
No mikä ettei. Vanhempasi ovat tervetulleita mukaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kutsut hyviksi väleiksi. Joku sanoi minulle, että tuo on säälittävää.
ap
Aijaa? Ei minusta.
Miäs36 kirjoitti:
En todellakaan lähtis.
No voi jessus. Entä jos tarjoan kahvit?
ap