Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ihastu itsevarmoihin naisiin

Vierailija
16.02.2019 |

Heillä on yleensä liuta vaatimuksia joita en vaan kestä, vaikka ne pystyisinkin täyttämään. Tuskin kukaan haluaa olla haluttu vain, jos täyttää toisen odotukset.
Epävarmojen naisten kanssa voin olla tasan sellainen kuin olen ja tuntea itseni halutuksi. Heillä saattaa olla suurempi taipumus miellyttää, vaikken mitään vaadikaan. Mutta vastavuoroisesti myös minun on helpompi tehdä hyvää toiselle, kun sitä ei edellytetä minulta. Tällöin se tulee luonnostaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä itsevarmoja ihmisiä, onko silloin itse epävarma itsestään?

Yleensä on tai kärsii ainakin jonkinlaisesta alemmuuskompleksista.

Vierailija
22/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus ei ole sama asia kuin itsekkyys, arroganssi, kusipäisyys, omahyväisyys tai itsepäisyys vaan nuo ovat usein keinoja joihin epävarma sortuu vaikuttaakseen itsevarmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on normaalilla, terveellä tasolla itsetuntonsa ja itsevarmuutensa kanssa. He toimivat sopuistasti toisten kanssa ja pystyvät toimimaan yhteiskunnassa ja työelämässä olematta liian arkoja. Sitten on toki olemassa itserakkaat ihmiset, jotka jyräävät toisia ja arat ja epävarmat ihmiset, joiden ominaisuudet haittaavat toiminnallisuutta. 

Epävarmakin ihminen saattaa pompottaa muita marttyyrimaisin keinoin. 

Minä *lyön turpaan* sitä, joka seuraavaksi väheksyy arkoja ja epävarmoja. Arat ihmiset eivät kaipaa sääliä tai alentuvaa käytöstä. He eivät ole myöskään tyhmiä. Ja tunkekaa samalla nuo pystyä, riittää, liian arka, pystyä toimimaan termit perseeseenne. Kuulevat niitä muutenkin riittämiin.

Mitä tarkoitat sillä, että epävarma pompottaa marttyyrimaisin keinoin?

Mitä meinasit?

Epävarmalla ja arallakin on oikeus loukkaantua, jos kohdellaan huonosti. Se ei ole marttyyrimäisyyttä. Sitä paitsi epävarmat ani harvoin pompottavat ihmisiä, kyllä ne varmemmat ennemmin niin tekevät. Arkuutta ei saa sekottaa mykkäkouluun. Arat ovat myös tuntevia ja kunnioittavat ehkä liiaksikin ihmisiä ja heidän tilaansa. Jännitys ja paha olo saattaa silloin tällöin purkautua epäsosiaalisilla tavoilla.

Seurustelen aran naisen kanssa ja siksi kommentoin. Olen lähietäisyydeltä nähnyt kuinka häntä kohdellaan kuin arvotonta rättiä, ei mitään ihmisoikeuksia. Hävetkää edes, jos osaatte.

Vierailija
24/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
25/25 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan