Mitä tekisin jauhelihasta juuri nyt?
Jääkaapissa on paketti jauhelihaa, jonka ajattelin käyttää tänään. Haluaisin kuitenkin tehdä vähän erilaista ruokaa, kuin yleensä teen. Heitä vinkkisi hyvään jauheliharuokaan!
Kommentit (32)
No jos nyt joku oikea vastaus tähän väliin.
Paista jauheliha, ruskista sekaan sipulia. Kaada päälle purkki paseerattua tomaattia ja paketti aura-juustoa. Lisää pippuria.
Tämä on meillä lastenkin suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis nyt mieli tulisia ja juustolla höystettyjä kebakoita.
Minä sulle juustoisen kepakon näytän.
T: Rivo-Reiska
Lauantai-ilta. Tekisin pizzaa täksi illaksi ja makaroonilaatikon huomiseksi. Pizzaan jauhelihan lisäksi tomaattia, sipulia, persikkaa, tonnikalaa, homejuustoa.
Persikan jättäisin pois, mutta muuten pizza kuulostaa parhaalta tähän asti ehdotetuista. T:ei ap
Vierailija kirjoitti:
Mä teen tänään ragu-kastiketta. Teen siitä viikolla lasagnea tai cannelloneja.
Sipulia, varsiselleriä, porkkanaa, valkosipulia, pekonia, jauhelihaa, punaviiniä, tölkkitomaatteja, yrttejä, haudutus 2 tuntia. Nam!
Erittäin hyvä alku! 👍🏼Lisää vielä toiset kaksi tuntia haudutusta niin taivas aukeaa. Oikeasti, ei ole provo. Parhaan raguni tein just noin kun kuvailet, mutta jätin koko työpäiväksi 120-asteiseen uuniin. Omnom!
Tee jauhelihasta pihveleitä, jos S-Extraa tai 50/60 nauta-sikaa, jos taas pirkka-jauhelihaa, niin laita biojätteisiin.