Tuttavan nolo some-tili
Eräällä tutullani on aivan todella nolo insta- ja pintaram- tili. Tulee vaan ihan jäätävä myötähäpeä siitä. Pahimpia ovat ehkä salikuvat; samassa asennossa otettuja poseerauskuvia ja jos treenaa niin usein kuin väittää niin tulokset ei oo ihan sen mukaisia... Ja niissä just lukee kaikkea alan olla tyytyväinen näihin reisiin yms. Pian 30 vuotta täyttävä nainen, miksi tarvitsee todistella jotain?
Ja totta kai nykymuodin mukainen (teineillä) melkein harmaa hiusväri. Ja just kaikkia viinilasikuvia, instahome- hashtageja ja miljoona muka söpöä yhteiskuvaa :D Mukana tietysti myös kuvia puuroaamupalasta ja kissasta. Tulee sellainen olo että hirveät kulissit pystyssä ja yrittää matkia jotain hyvinvointiblogia ja salikissoja. Tää muija julkaisi jopa faceen kuvan rasvaprosentin kehityksestä :D
Kommentit (25)
Minulla myös on yksi tällainen tuttu. Julkaisee peili- ja saliselfieiden lisäksi tylsiä My Day -videoita influencer-tyyliin. Joka päivä postaa instastooreihin 15-20 kuvaa tai videota.
Hän on tehnyt ison elämänmuutoksen muutaman vuoden sisällä, ja ymmärrän, että tuloksia haluaa esitellä, mutta liika on liikaa. Ihmettelen myös, miksi tietynlainen geneerinen elämäntyyli on niin tavoiteltua. Samat kuohuviinilasilliset, samat aamiaissmoothiekulhot, samat peikonlehdet ja käsilaukut.
"En ole kateellinen" etpä juu ole. Anna toisten elää miten elää ja keskity omiin asioihisi. Turha purkaa sitä katkeruutta mollaamalla muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku syy sulla on, että kolahtaa noin. Ehkä olet kateellinen? Itsekin haluaisit toimia noin, mutta pelkäät muiden arvosteluja.
En ole kateellinen. Mua on aina ärsyttänyt ihmisten esittäminen ja esimerkiksi omien kuvien photoshoppaus yli kaiken. Koen sen jotenkin huijaamiseksi ja sitähän se onkin. En omia kuviani ole ikinä muokannut, näytän täsmälleen samalta luonnossa ja kuvissa. Mua ärsyttää myös ns. meikillä huijaaminen koska silloin luonnonkauniit naturellit naiset jää helposti varjoon. Samoin feikkiblondaus, vaalea väri on oikeasti maailman mittakaavassa harvinainen ja olisi kiva että oikeat blondit erottuisivat joukosta mutta nyt blondin värin saa purkista.
Mua vaan ärsyttää kun esitetään jotain mitä ei olla. Kateutta en ole itsessäni huomannut, ainakaan en ole niin epävarma että esittäisin muuta kuin olen.
Kaikkia ei ärsytä muiden meikkaaminen. Ei kuulosta ihan terveeltä tuo sinunkaan suhtautumistapasi. Oletko sellainen ihan ok näköinen seinäruusu jota ärsyttää kun kaikki muut saavat huomiota kun hieman panostavat ulkonäköönsä?
Edelleenkään, en ole kateellinen enkä katkera. Minua vain ärsyttää se etteivät ihmiset ole omia itsejään. Meikkaaminen ei ärsytä vaan itsensä lähes tunnistamattoman näköiseksi tekeminen meikin tai filttereiden avulla ärsyttää. Tässä on iso ero. Luonnollinen meikki ihan eri asia. Mutta se kun kaikilla on geneeriset instakulmat, se ärsyttää.
Itsekin panostan ulkonäkööni ja seinäruusu en ole :D Mun tapa tehdä se on hillitty ja tyylikäs enkä meikkaa arkisin lainkaan. Ulkonäköön voi panostaa monella eri tavalla ja yhä näyttää itseltään. Ja ainakaan muhun kohdistuva huomio ei ole vähentynyt siitä että olen oma itseni.
Mä en ymmärrä näitä kateellisuus- heittoja. Kai joku asia voi ärsyttää ilman kateutta. Mua ärsyttää esim parveketupakoijat enkä usko sen olevan kateutta :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös on yksi tällainen tuttu. Julkaisee peili- ja saliselfieiden lisäksi tylsiä My Day -videoita influencer-tyyliin. Joka päivä postaa instastooreihin 15-20 kuvaa tai videota.
Hän on tehnyt ison elämänmuutoksen muutaman vuoden sisällä, ja ymmärrän, että tuloksia haluaa esitellä, mutta liika on liikaa. Ihmettelen myös, miksi tietynlainen geneerinen elämäntyyli on niin tavoiteltua. Samat kuohuviinilasilliset, samat aamiaissmoothiekulhot, samat peikonlehdet ja käsilaukut.
Mulla myös tällainen tuttu, nyt on vielä raskaana ja sitä hehkuttaa 10 kertaa päivässä...
Luulin jo, että oot joku mun seuraaja, mutta ei sentään. 😂