Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään stumppasin viimeisen röökin, 20v tupakoinnin jälkeen!

Vierailija
16.02.2019 |

20v sauhuteltu, toki raskauksia ja imetyksiä lukuunottamatta. Itseinho tupakoidessa on valtava, sairaudet on alkaneet pelottaa. Silti olen vain polttanut. Tänään en vaan mennyt kauppaan ostamaan tupakkaa.

Mitä positiivisia vaikutuksia olet huomnnut, kun olet tupakoinnin lopettanut? Entä negatiivisia?
Miksi lopetit? Tuliko vierotusoireita, kauanko ne kesti?

Mitä teit kun oikein kova mieliteko iski? Teitkö jotain eritystä silloin, kun ennen olisit mennyt tupakalle?

Kertokaa kaikki mitä mieleen tästä nyt tuleekaan!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopein positiivinen vaikutus on hajuaistin paraneminen. Mulla myös yskä loppui samantien. Toisilla taas esiintyy kovaakin yskää lopettamisen jälkeen.

Vierailija
2/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ostaa jotain vieroitustuotteita. Ne helpottavat hommaa kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sä vielä sorrut, niin ne kaikki tekee vaikka miten innoissaan hihkuvat ekana lakkopäivänään.

Vierailija
4/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö

Vierailija
5/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet siis lopettanut, kun et ole ollut vielä edes vuorokautta polttamatta?

Vierailija
6/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 + vuotta sitten lopetin.

Käytin tarvittaessa laastareita / purukumia / inhalaattoria / tabletteja.

Hyvin meni nikkikset ohi, en polta enää koskaan.

Vierailija
7/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon av-retardeja taas

Vierailija
8/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että "lopetin" vaan stumppasin (askin) viimeisen röökin, enkä ostanut uusia. Ja kyselin kokemuksia lopettamisesta. Palstan provoilu on minulle tuttua, joten ole tarkempi ja yritä uudelleen :)

Ap

Vierailija
9/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riitti raskauspahoinvointi oireisiin, ei tehnyt mieli. 9v sitten, poltin 26v. Ihanaa kun ei ole sitä riippuvuutta enää.

Vierailija
10/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea päätös!

Minulla oli oman lopettamisen aikana aina käsityö lähellä että sain käsille näprättävää. Usko pois, että ommeltava nappi, sukankudin tai virkkaus sai kyytiä parin ekan viikon aikana.

Vierailija
11/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kans eilen illalla ja aloitin taas tänään aamulla. Olen näköjään ilmeisen heikko. Toivottavasti sinä ap onnistut.

Vierailija
12/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopein positiivinen vaikutus on hajuaistin paraneminen. Mulla myös yskä loppui samantien. Toisilla taas esiintyy kovaakin yskää lopettamisen jälkeen.

Mulla ei ole palautunut. Lopetin jo 4 kk sitten 25v sauhuttelun jälkeen. Sitä odotellessa.

Vierailija
13/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itse olen huijari tässä asiassa. Minä meinaan tupakoin kun olen kännissä 😐 Se onneksi on vain pari kertaa vuodessa. Kun aski on tyhjä loppuu tupakointi. Uuden vuoden juhlinnasta jäi puoli askia tupakkaa. Tuolla se aski on laatikossa koskemattomana.

Humalainen minä vaan tahtoo tupakkaa... Enkä jaksa estää itseäni 😂

Vierailija
14/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että "lopetin" vaan stumppasin (askin) viimeisen röökin, enkä ostanut uusia. Ja kyselin kokemuksia lopettamisesta. Palstan provoilu on minulle tuttua, joten ole tarkempi ja yritä uudelleen :)

Ap

No minulla on sellaisia kokemuksia lähipiiristä, että naisilla se vaikuttaa olevan ylipääsemättömän vaikeaa lopettaa tupakointi, miehillä onnistuu paremmin.

Vierailija
15/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea päätös!

Minulla oli oman lopettamisen aikana aina käsityö lähellä että sain käsille näprättävää. Usko pois, että ommeltava nappi, sukankudin tai virkkaus sai kyytiä parin ekan viikon aikana.

Minä poltin aina matkalla bussipysäkille tms. Siellä ei juuri virkata, mutta muuten hyvä idea.

Ei ap

Vierailija
16/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii aikaa ja saattaa välillä repsahtaa, mutta sitten kun siihen tupakointiin saa etäisyyttä, niin tupakointi ei ole enää vaihtoehto. Itse ajattelin aluksi että miten voi olla elämää ilman tupakkaa, mutta usko pois se kääntyy toisinpäin ja nykyään kun joku vetää röökiä, niin kadulla kulkiessa ja vaikka dösässä istuessa haistaa miten karmea se haju on. Tsemppiä, älä lannistu

Vierailija
17/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttelin tosi pitkään ja ahkerasti vuosia ---nautin todella paljon tupakoinnista.

Lopetin 15v jälkeen . Kaikkialla sai lukea kuinka vaikeaa tulee olemaan ja tyrkytettiin jos vaikka mitä vieroitusoireisiin jotka tulisivat olemaan raastavat.

Kissan viikset.

Eräänä päivänä en enää ostanut savukkeita.

Plussat:

-Hapenottokyky parani jo viikossa

- Haju-ja makuaisti samoin

-Ruoka maistui

-Iho parani

-Ominaistuoksu parani (hiukset, iho, vaatteet , hengitys tuoksuivat puhtaalle)

-Ei väsyttänyt niin helposti

-Rahaa säästyi

Miinukset:

-painoa alkoi kerääntyä

- elämä muuttui tylsäksi

Vierailija
18/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sinä oikein sössötät? Onko sinulla jokin aikaraja tuolle tupakoimattomuudelle, että on oikeutettu toteamaan lopettaneensa tupakoinnin? Suokaa anteeksi karski kielenkäyttöni, mutta v*ttu oikeasti näitä palstan mätäpaiseita...

Vierailija
19/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui oluen juontikin kun lopetin tupakoinnin. Tämä kombo, tupakka+olut oli mulle "taivas". En osaa enää nauttia oluestakaan kun "kaveri" lähti. R.I.P.

Vierailija
20/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sinä oikein sössötät? Onko sinulla jokin aikaraja tuolle tupakoimattomuudelle, että on oikeutettu toteamaan lopettaneensa tupakoinnin? Suokaa anteeksi karski kielenkäyttöni, mutta v*ttu oikeasti näitä palstan mätäpaiseita...

XDDDD!!! Jo alkaa viekkarit näkyä sun kirjoituksissa. Nikisraivarit :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan