Tänään stumppasin viimeisen röökin, 20v tupakoinnin jälkeen!
20v sauhuteltu, toki raskauksia ja imetyksiä lukuunottamatta. Itseinho tupakoidessa on valtava, sairaudet on alkaneet pelottaa. Silti olen vain polttanut. Tänään en vaan mennyt kauppaan ostamaan tupakkaa.
Mitä positiivisia vaikutuksia olet huomnnut, kun olet tupakoinnin lopettanut? Entä negatiivisia?
Miksi lopetit? Tuliko vierotusoireita, kauanko ne kesti?
Mitä teit kun oikein kova mieliteko iski? Teitkö jotain eritystä silloin, kun ennen olisit mennyt tupakalle?
Kertokaa kaikki mitä mieleen tästä nyt tuleekaan!
Kommentit (23)
Näitä ikuisia lopettajia on esim. työpaikalla pilvin pimein. Mitä enemmän pidetään meteliä omasta lopettamisesta, sitä epätodennäköisemmin aiotaan lopettaa. Viikkoa aikaisemmin ollaan niin lopettaneita, mutta viikon päästä kyseinen henkilö näkyy taas röökikopissa - vielä kaksi kertaa useammin kuin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet siis lopettanut, kun et ole ollut vielä edes vuorokautta polttamatta?
Niin mitä sinä oikein sössötät? Onko sinulla jokin aikaraja tuolle tupakoimattomuudelle, että on oikeutettu toteamaan lopettaneensa tupakoinnin? Suokaa anteeksi karski kielenkäyttöni, mutta v*ttu oikeasti näitä palstan mätäpaiseita...
XDDDD!!! Jo alkaa viekkarit näkyä sun kirjoituksissa. Nikisraivarit :D
Mitkä viekkarit? Olen tuo illalla lopettanut ja aamulla taas aloittanut. Ei minulla ole viekkareita, kun poltan lähes koko ajan. Sinun typeryytesi on oikea syy aiemman kommenttini törkyisyyteen, ei nikkikset.
Eikä se alapeukuttamisella muuksi muutu, senverran tullut seurattua tätä tupakoinnin lopettamista. Alkuun ollaan innoissaan että nyt se loppu, mutta sitten pikkuhiljaa taas alkaa sauhuamaan kun ei saa nukuttua, hermot menee yms. yms. Joten parempi valmistautua siihen, että todennäköisesti jää yritykseksi eikä vaipua mihinkään haavemaailmaan.