Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nenäkorusta aikuisella naisella?

Vierailija
16.02.2019 |

Haluaisin ottaa ja varmaan otankin joskus!!! Hahaa!!! (Semmoisen pienen timantin, ei mitään lehmänrinkulaa)

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ajatellut jotain korua itsellenikin. Myös nenä on käynyt mielessä, mutta usein talvella vieraileva flunssa on aina aiheuttanut empimistä. Kuinka siis nenän niistäminen, ja räkä noin yleisestikin? Onko flunssa sen korun kanssa erilainen kokemus? Siis riippuu varmaan korustakin, mutta käytetään nyt esimerkkinä vaikkapa vain toiseen sieraimeen laitettua rengasta.

Eipä se juuri räkää kerää. Itsellä siis sivussa rengas. Alkuun tietysti niistäminen on vähän hankalaa kun lävistys parantuu, mutta kun se lakkaa sattumasta, niin niistämisen oppi helposti.

Ikävämpää on se lävistyksen haju, mikä välillä tulee kun tuota pyörittää. :P

Haju? Mikä siinä haisee? Eikö se siis normaalihygienialla pysy puhtaana se lävistys?

Vierailija
42/78 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saa helposti;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ideana tuo nenäkoru varsinkin Intiasta päin ja sieltä  Induksen suunnalta tullut ja kotoisin ?

Vierailija
44/78 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ajatellut jotain korua itsellenikin. Myös nenä on käynyt mielessä, mutta usein talvella vieraileva flunssa on aina aiheuttanut empimistä. Kuinka siis nenän niistäminen, ja räkä noin yleisestikin? Onko flunssa sen korun kanssa erilainen kokemus? Siis riippuu varmaan korustakin, mutta käytetään nyt esimerkkinä vaikkapa vain toiseen sieraimeen laitettua rengasta.

Eipä se juuri räkää kerää. Itsellä siis sivussa rengas. Alkuun tietysti niistäminen on vähän hankalaa kun lävistys parantuu, mutta kun se lakkaa sattumasta, niin niistämisen oppi helposti.

Haju? Mikä siinä haisee? Eikö se siis normaalihygienialla pysy puhtaana se lävistys?

Lävistykset haisee aina toisinaan. Samanlainen haju tulee välillä korvarei'istäkin käsiin. Ei se mitään aina haise, mutta toisinaan ja se on ihan normaalia.

Vierailija
45/78 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt teini-ikä päälle. Vielä jos tribaalitatska alaselässä 4kymppisellä naisella niin täydet wt-pisteet 😂

Niin, se ei tunnu silloin enää yhtä hienolta kuin parikymppisenä. Monikohan häpeää kaikessa hiljaisuudessa nuorena otettuja leimoja?

Vierailija
46/78 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää nenäkoruista.

Vierailija
47/78 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ideana tuo nenäkoru varsinkin Intiasta päin ja sieltä  Induksen suunnalta tullut ja kotoisin ?

Liittyisikö jotenkin niihin kastimerkkeihin siellä ? 

Onko ehkä korkeaan kastiin kuuluvan naisen merkki ?

Vierailija
48/78 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää, olen tosin nainen ja varmaan liian vanhakin kommentoimaan. Nenäkorut eivät vaan ole minusta kauniita edes intialaisilla. 

Vierailija
49/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en tule ymmärtämään tarvetta sonninrenkaaseen keskellä nenää. Ainoastaan lehmän mielestä söpö

Vierailija
50/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut korvarei'istä tulevan käsiin mitään hajua, kannattaa ehkä peseytyä vähän useammin ja pestä myös ne korvat!

Vierailija
51/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kotoisin eteläisestä Intiasta, ja puolet kulttuuriperinnöstäni tulee siis sieltä. Äitini toivoi kun menin naimisiin että otan perinteisen korun nenään (nathni) jolla osoitetaan että on naimisissa. Vähän siis kuin sormus vasemmassa nimettömässä, äitini kulttuurissa nathni laitetaan nenään kolmesta syystä. Se osoittaa että on naimisissa, se omistetaan parvati-jumalattarelle joka suojelee rakkautta ja hedelmällisyyttä sekä Ayurveden (perinteinen intialainen lääketiede) uskoo että vasemman sieraimen puhkaisu helpottaa kuukautiskipuja sekä synnytyskipuja. 

Vierailija
52/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö!

Vierailija
53/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nenäkoru on naisella seksikäs, koska se viestii että ei ole niin kiinnostunut siitä, miellyttääkö oma habitus ihan kaikkia.

Vierailija
54/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sen verran vanhanaikainen, etten pidä muista lävistyksistä kuin korvanipukat (naisella molemmat, miehellä toinen). Mutta jos jotain nenään täytyy laittaa, niin juuri sellainen pieni jalokivi toisessa sierainkannessa on ok.

Vai vielä jalokivi. Jokainen silti tietää et lasia han se on. Miksi haluat laittaa lasia nenään? Eikö jo äiti kieltänyt et Lecoja ei saa nenään laittaa?

Vierailija
55/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, mut se lehmänrengas on ihan kauhee

-Markku77

Tarkoitat varmaan korvakoruja. Lehmillähän on korvamerkinnät.

Naudoilla, useimmin sonnilla on nenärengas. Lehmälle voidaan  laittaa eräänlaisella piikillä varustettu, ettei ime utareita

Vierailija
56/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo typeryydestä.

Vierailija
57/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos!!

Vierailija
58/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, mut se lehmänrengas on ihan kauhee

-Markku77

Tarkoitat varmaan korvakoruja. Lehmillähän on korvamerkinnät.

Se on eri asia. Rengas naudalla on tosiasia .Varsinkin sonneilla käytetty käsittelyn helpottamiseksi

Vierailija
59/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen nenäkoruista, kuin olen purkan syömisestä ja tatuoinneista, eikä iällä ole väliä. 

Vierailija
60/78 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tulee mieleen bi-seksuaali tai lesbo.

Jaaa onko se sitten hyvä vai huono asia?

Tää kysymys on varmaan ap:lle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän