Mitä mieltä nenäkorusta aikuisella naisella?
Haluaisin ottaa ja varmaan otankin joskus!!! Hahaa!!! (Semmoisen pienen timantin, ei mitään lehmänrinkulaa)
Kommentit (78)
Minulle tulee mieleen että räkää jää helposti kiinni siihen eli yök. Ja tosiaan joko lesbo tai itseään etsivä epätoivoinen juuri eronnut, jos kerta aikuisesta naisesta puhutaan. Wanna-be taiteilija tai hippiäinen joka käy protesteissa (joista mistään ei ole mitään hyötyä). Kulmassa taas vielä oudompaa. Kerran näin tytön jolla oli kauneuspilkkulävistys ja se oli siro ja kaunis. Että ota näistä ihmisten mielipiteistä selvää! Käviköhän ap ottamassa lävistyksen?
Kasvakaa aikuisiksi ja jättäkää kaiken maailman naamakorut ja tatuoinnit ottamatta! Kadutte myöhemmin. Esim. mun exän jätkien saunailloissa isot miehet itkee kännispäiten että miksi tuli ne tatuoinnit otettua.
Intialaisilla naisilla nenäkorut on minusta kauniita. Timanti tms näköisiä Heillä on muitakin ihokoruja. Suomalaisilla nuorilla naisilla on jotain metallin värisiä palloja, mitkä äkkiä katsottuna näyttää isoilta finneiltä tai luomilta. Haluaako he näyttää joltain kovikdilta vai mikä on tarkoitus.
Itse ottaisin timantin näköisen nenäkorun, mutta käytän silmälaseja. Minusta sitten ei se koru käy.
Helvetin tyhmä muoti-ilmiö, niin nuorilla kuin vanhemmillakin ihmisillä. En ymmärrä, että mitä niillä sonninrenkailla niinku viestitään.
Suomalaiseen pottunokkaan laitettu koru on naurettavan näköinen, oli henkilö sitten nuori tai vanha. Samoin hammaskoru antaa vaikutelman risaisesta hammasrivistöstä.
Mun työkaverina on todella kiva nainen, hän on fiksu, erittäin kohtelias jne. Hiukset ovat aina värjätty, mm sinistä, hyvin vahva meikki ja mm lehmän rengas.
Kun näen, minulle tulii aina kylmänväridtyksiä.
Esim meillä, kun on asiakastilaisuuksia, häntä ei koskaan pyydetä puhumaan. Niistähän saa eriliskorvauksen ja kerran pomo sanoi, ollaan tunnettu yli 10 v, hän laittaa mut esille, kun olin vapaaehtoinen ja rahalle tarvetta
Vierailija kirjoitti:
Tykkään.
T. Aikuinen jolla on nenäkoru
Mistä siinä tykkäät?
Siis lähinnä sen nenäkorun tuomia hyviä puolia ajatellen, olettaen että olet sen ihan itseäsi varten laittanut tai laitattanut
Aina hienoja. Hauska katsella, mitä ihmiset valitsee siihen koruksi. Pienet on söpöjä ja isot on rohkeita.
Jos kokee että oma nenä on jotenkin ruma, niin kannattaa ottaa huomioon, että se vetää huomion nenään. Mutta jos ei tuijotus haittaa, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tyhmä muoti-ilmiö, niin nuorilla kuin vanhemmillakin ihmisillä. En ymmärrä, että mitä niillä sonninrenkailla niinku viestitään.
Ehkä se nenäkorulla varustautunut on tasaveroisen suhteen se enemmän sonnia, eli urosta muistuttava olio niin ulkonööltään kuin myös tavoiltaankin?
Vierailija kirjoitti:
Pilataan yleisvaikutelma? Saadaan liian vanhat ihmiset kääntämään pää pois. Se oli ainakin osasyy, miksi itse ajeltiin irokeesejä nuorena. Nuoret katseli silti, mutta kuolaajasedät kartteli.
Olen 60+ ja pidän nenäkoruista, varsinkin näistä pienistä 'timanteista' ym. Ne renkaat, koosta ym. riippuen, eivät sovi läheskään kaikille. Voisin itse käyttää hyvinkin. Onhan niitä magneettikoruja lyhytaikaiseen käyttöön... hmm.. harkintaan! XD
Voi olla ihan nätti yksityiskohta. Koru siinä missä korvassakin. Eli en pöyristy. Kantaja valitsee tyylinsä itse.
Tää tatuointi / lävistystaivasteleva miessakki on kyllä omalaatuista. :D Mikä pointti tuollaisessa pöyristelyssä on? Meinaatteko että jotenkin häpäisette tai saatte jengin muuttamaan tapojaan tälläisellä tuomitsemisella?
Ettekö koe että muuten saatte vaikuttaa ympäristöönne riittävästi? Merkitsemättömyyden tunne oman itsensä kohdalla?
Ihan ok, kunhan se on jollakulla muulla kuin mulla. Itselläni ei ole mitään lävistyksiä, ei edes korvakoruja.
Ensimmäisenä tulee mieleen kaduilla istuvat.
Kivan näköisiä. Sellainen toisen sieraimen sivussa oleva koru lisää pikkuisen epäsymmetriaa kasvoihin, mutta viehättävällä tavalla. Vähän kuten toisessa poskessa tai silmäkulmassa oleva pieni luomi.
Ei kaunista yhtään naista. Ihan hirveen näköisiä ovat minusta. Näyttää lähinnä juntilta.