Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilua? Minusta mies yrittää päästä lomalle minun kustannuksellani

Vierailija
16.02.2019 |

Tapailemani mies ei tee säännöllistä työtä vaan silloin tällöin juttuja kavereilleen. Saa niistä rahaa pimeänä eli elektroniikkalaitteita yms. Nyt oli joku tuttu tilannut työn (tekeminen vei aikaa ehkä päivän) ja vastineeksi mies sai viikon majoituksen itselleen+kaverille hissilippuineen jostakin camping-henkisestä laskettelukeskuksesta. Tyyliin siivotaan itse leirikoulutyyppinen huone kerrossängyillä sieltä poistuttuamme jne. Minä en lähtökohtaisesti ole kiinnostunut pienistä laskettelukumpareista ankkurihisseineen eikä hyvin askeettinen majoitus sekään oikein houkuttele.

En huutanut ilosta miehen kertoessa tästä tulevasta "unelmalomasta" ja nyt hän haluaa minun vastineeksi ostavan meille molemmille junaliput. Katsoin VR:n sivuilta kahdelle menopaluulipulle tulevan hintaa lähes 600 €. Mies haluaa makuuvaunuun.

Mitä itse tekisit? Mitä oikeastaan hyödyn tästä diilistä? Mies saa käytännössä kaiken puoli-ilmaiseksi (sesongin ulkopuolella kun mennään, laskettelupaikka ei häviä käytännössä mitään) ja minun pitäisi maksaa tästä hyvästä molempien matkat paikkaan, jonne en itse ikipäivänä menisi? Tästä on nyt seurannut viikon riita ja mietin, heivaanko miehen.

Mielipiteitä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksa ymmärtää naisia, jotka katselevat tuollaisia miehiä.

Ne on alunperin olleet niitä palstalla kielletyllä j-kirjaimella alkavalla sanalla kuvattuja miehiä?

Vierailija
62/63 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin katosi ne kaikki:  " parisuhteessa ei saa olla ei elintasoja"??   :D    ... Toki suuunnitelma on typerä.

Tapailuvaihe ei ole vielä parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yhyy, olen nainen ja mies tienaa minua enemmän. miksi mies ei maksa elämistäni?"

Ja näitä stooreja palstamammat ylätumputtaa ja tsemppaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi