Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ystäviä?

Vierailija
16.02.2019 |

Onko täällä muita aikuisia, joilla ei ole ystäviä? Minulla on poikaystävä, jonka kanssa asun ulkomailla (euroopassa kuitenkin). Hän on siis täältä kotoisin. Olen nyt 2 vuotta täällä asunut ja osaan toki kielen, mutta tuntuu että en vielä pysty täysin olemaan oma itseni ja vitsailemaan keskustelun lomassa kuten suomeksi tai englanniksi pystyisin. En siis ole saanut yhtään oikeita ystäviä yliopistolta tai töistä. Suomessa minulla on muutama "kaveri" joiden kanssa käytiin ulkona 18-vuotiaina mutta nyt 5 vuotta myöhemmin ollaan muututtu hyvin erilaisiksi eikä kovin paljon juteltavaa ole selvinpäin. Nyt vielä vähemmän ollaan yhteyksissä kun en asu Suomessa + tuntuu että se olen minä joka aina ottaa yhteyttä jos joku. Olen poikaystävälleni puhunut tästä ja pohtinut mikä mussa on vikana, hän sanoo aina vaan että "mun kaverit on sunkin kavereita" ja tulenkin heidän kanssaan hyvin juttuun (kaveriporukkaan kuuluu myös naisia), mutta he ovat kuitenkin aina ensisijaisesti poikaystävän kavereita eikä se tunnu samalta kuin että olisi omia ystäviä joiden kanssa juoda lasi punaviiniä, puhua avoimesti ja nauraa. Olen mielestäni suht fiksu ja huumorintajuinen, mutta jotenkin ei vaan löydy sellaisia oikeita ystäviä. Olenko ainoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
2/2 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa.

Mistäköhän johtuu? Tai siis millaisia kriteereitä ihmisillä sitten on ystävälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi