Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hävitti vihkisormuksen tahallaan

Vierailija
15.02.2019 |

Mies heitti suutuspäissään vihkisormuksen metsään. Nyt hän tuossa miettii ostaisiko uuden. Mielestäni uusi sormus on vain sormus. Sillä ei ole naimisiin menty. Tätä asiaa ei voi korjata mitenkään. Joltakin osin avioliitto on pilalla. Minulle sormuksilla oli suuri merkitys.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies heitti suutuspäissään vihkisormuksen metsään. Nyt hän tuossa miettii ostaisiko uuden. Mielestäni uusi sormus on vain sormus. Sillä ei ole naimisiin menty. Tätä asiaa ei voi korjata mitenkään. Joltakin osin avioliitto on pilalla. Minulle sormuksilla oli suuri merkitys.

Ai siksikö hänellä ei olekaan sormusta? Mietinkin että mihinhän se on joutunut. Oliko joskus viime kesänä kun heivasi sen metsään? Vai millon?

Vierailija
22/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidan pystyimme sopimaan. Mitenkäs tämä sormusasia ratkaistaan?ap

Mies ostaa uuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää papin puheille pyytämään siunaus. Sormuksia katoaa ilman riitojakin ja avioliitot päättyvät sen takia?

Vierailija
24/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään se ei ole se sormus jolla olemme naimisiin menneet. Mielestäni tätä asiaa ei voi korjata. Ap

Vierailija
25/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormus on avioliiton symboli. Se on siunattu vihkitilaisuudessa. Miten sen voisi toisella korvata? Ap

Meillä miehellä on vain kihlasormus. Vihkitilaisuudessa siunattiin vain yksi sormus, minun vihkisormukseni. Onko nykyään molemmilla sekä kihla- että vihkisormus? Tai vain pelkkä vihkisormus?

Vierailija
26/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ap:TA. Vaikka se on vain sormus, symbolinen merkitys on niin suuri. Se on kuitenkin persoonakysymys kuinka tärkeänä sormusta pitää ja miten symbolisena asiat näkee.. olette ap miehenne kanssa vaan siinä suhteessa erilaisia ihmisiä.

Mua häiritsisi vielä tuossa heittämisessä se, että heittäisi pikaistuksissaan jotain niin arvokasta pois ja ettei hetkeä pystyisi miettii asian seurauksia. Uuden hankintaa jne..

Vierailija
27/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään se ei ole se sormus jolla olemme naimisiin menneet. Mielestäni tätä asiaa ei voi korjata. Ap

No sitten eroatte. Kuka helvetti haluaa olla naimisissa tuollaisen jästipään kanssa?

Vierailija
28/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankimme molemmille vihkisormuksen. Ap

Vierailija
29/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaiseen takertua? Onko sen arvoista

Vierailija
30/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten eroatte. Kuka helvetti haluaa olla naimisissa tuollaisen jästipään kanssa?

Ei siinä muu nyt auta. Lusikat vaan jakoon.

Vierailija
31/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette meinaa erota, mutta myöskään mikään idea ei kelpaa sulle ap ni kuulostaa siltä, että oot jo päätökses tehny. Anteeks vaan mut toi kuulostaa jo naurettavalta. Mun mieheltä hävis sormus ni ostettiin vaan samanlainen tilalle ei sen kummempaa.

Vierailija
32/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: kumpi on tärkeämpää, avioliitto vai sormus? Löydätte uudet positiiviset symboliikat uusistakin sormuksista jos Tahdotte

Vierailija
33/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestähän se sormuksen häviäminen pitäis haitata eikä sinua. Eikö sinulla ole sormus vielä tallella. 

Mitä sinä miehen sormuksesta huolehdit.

Vierailija
34/34 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormus on avioliiton symboli. Se on siunattu vihkitilaisuudessa. Miten sen voisi toisella korvata? Ap

Meillä miehellä on vain kihlasormus. Vihkitilaisuudessa siunattiin vain yksi sormus, minun vihkisormukseni. Onko nykyään molemmilla sekä kihla- että vihkisormus? Tai vain pelkkä vihkisormus?

Kaikki eri variaatiot ovat käytössä. Suurimmalla osalla kavereistani on kihlasormus muuttunut vihkisormukseksi. Työkaverina on miehiä, joilla on kaksi sormusta. Itselläni on vain vihkisormus. Vaimolla sekä kihla-, että vihkisormus.