Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jättää tahallaan muistamatta ystävänpäivänä

Vierailija
14.02.2023 |

Ollaan eri paikkakunnalla ja tietää hyvin, että on ystävänpäivä mutta ei sanallakaan mainitse asiaa saati toivota hyvää ystävänpäivää vaikka ollaan yhteydessä. Miksi toimii noin?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaista hömpötystä koko päivä.

Vierailija
2/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette parisuhteessa, mitä sitä turhia toivottelemaan? Eiköhän tuo ole jo selvä asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystävänpäivä on sinulle noin tärkeä? LÄhetitkö itse miehelle suklaarasian? Toivotit ystävänpäivää?

Vierailija
4/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et muista miestä?!

Ystävänpäivä ei ole Suomessa rakastavaisten päivä kuten jossain muualla.

Vierailija
5/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka olet enemmän kuin vain ystävä? Suomessahan tuo on lanseerattu vain ystävän päiväksi. Joojoo ja tiedän että voi se vaimo/mies olla ystäväkin 😁 Mutta itse ainakin muistan vaimoani ja ystäviäni ympäri vuoden joten en tarvitse erikseen varattua päivää siihen.

Vierailija
6/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole se oikea sinulle. Hänen kanssa olet aina vajaa. Hänestä ei ole rakastamaan.

Vierailija
7/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ystävänpäivä eikä mikään parisuhteenpäivä.

Vierailija
8/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mies voi kokea,että vähän teennäistä toivottaa,ehkä hän haluaa muistaa muuna päivänä,ystävänpäivähän pitäis olla joka päivä :) nuorempana itsekin odotin joltain pojalta toivotuksia tai korttia,mutta en enää

Vierailija
9/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole mistään huikeista lahjoista vaan siitä että muistaisi yhdellä lauseella kun ei edes pystytä nyt näkemään.

Vierailija
10/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei ole mistään huikeista lahjoista vaan siitä että muistaisi yhdellä lauseella kun ei edes pystytä nyt näkemään.

Olisiko parempi, että mies ei soita eikä vastaa puhelimeen?

Vierailija
11/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka ei anna kumppanilleen edes joulukorttia. Se on käsittämätöntä miten eri tavoin meillä ainakin ennen on kasvatettu lapset. Pojat ja miehet saavat olla äänekkäitä ja itsekkäitä, se on ollut suorastaan toivottua. Tyttöjen ja naisten pitää olla huomaavaisia, uhrautuvia jne. Tämä näkyy sitten kaikessa.

Vierailija
12/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ap:llamurheet.

Vierailija
13/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei toivota takaisin hyvää ystävänpäivää vaikka sinä olet jo toivottanut? 

Vierailija
14/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin nähnyt tämän ketjun ennenkin. Teinipojan tyyli.

Vierailija
15/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko toivottanut miehelle hyvää ystävänpäivää? Jos et, niin voi olla, että mieskin ihmettelee samaa susta.

Vierailija
16/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette parisuhteessa, mitä sitä turhia toivottelemaan? Eiköhän tuo ole jo selvä asia?

Että reikää tulee säännöllisesti ja mitäpä sillä muulla merkitystä?

Vierailija
17/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä joskus ihan ääneen sanoi mulle, että ei kai sun synttäreitä nyt mitenkään tarvi juhlistaa. Joo, ei. Oli muutenkin todella itsekäs ja ihme nälvimistä ja lyttäämistä, mikä siis paheni vuosien saatossa (alkuun ei ollut tuollaista ollenkaan).

Pitäisin sitä jonkinlaisena varoitusmerkkinä, jos ei ollenkaan ole halua muistaa ja ilahduttaa kumppaniaan.

Vierailija
18/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko toivottanut miehelle hyvää ystävänpäivää? Jos et, niin voi olla, että mieskin ihmettelee samaa susta.

Todennäköisesti mies ei muista, mutta ap on jättänyt tahallaan toivottamasta. 

Vierailija
19/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava narsistiäijä. Jätä.

Vierailija
20/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehiä jotka ei anna kumppanilleen edes joulukorttia. Se on käsittämätöntä miten eri tavoin meillä ainakin ennen on kasvatettu lapset. Pojat ja miehet saavat olla äänekkäitä ja itsekkäitä, se on ollut suorastaan toivottua. Tyttöjen ja naisten pitää olla huomaavaisia, uhrautuvia jne. Tämä näkyy sitten kaikessa.

Ei tyttöjen tai naisten tarvitse olla tuollaisia, he valitsevat itse tuon linjan, jotta voivat sillä syyllistää miehiä. Ei miehet halua erityistä ystävänpäivämuistamista, naiset muistavat voidakseen ihmetellä, että etkö sinä välitä minusta, kun et osta suklaata/lahjoja/kortteja. Nainen kokee uhrautuvansa soittaessaan ystävänpäiväsoiton, ei hän soita ilahduttaakseen.

Ihan oma vika! En anna miehelle lahjoja ystävänpäivänä eikä hänkään minua lahjo. Kummallakaan ei ole paha mieli eikä kuluteta turhuuksiin. En ole huomaavainen, vaikka olen 100 % nainen ja sellaiseksi kasvatettu. Mikä siis meni pieleen?