Mies hävitti vihkisormuksen tahallaan
Mies heitti suutuspäissään vihkisormuksen metsään. Nyt hän tuossa miettii ostaisiko uuden. Mielestäni uusi sormus on vain sormus. Sillä ei ole naimisiin menty. Tätä asiaa ei voi korjata mitenkään. Joltakin osin avioliitto on pilalla. Minulle sormuksilla oli suuri merkitys.
Kommentit (34)
Minunkin ex heitti sormuksen menemään kun erottiin. Eiköhän tuo ole miehen osalta tuossa.
Jotkut vaihtaa tietoisesti sormuksia. Toiset ei käytä niitä edes mitä väliä
Ei löydy, lensi auton ikkunasta. Eikä olla eroamassakaan. Ap
Minun sormus tippui ja hävisi. Ostin uuden. Toimii
Mielestäni uusi sormus on vain sormus. Ei vihkisormus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni uusi sormus on vain sormus. Ei vihkisormus. Ap
Olen samaa mieltä. Avioliittonne on pilalla kun sormus hävisi.
Ehkä see halus huiputtaaa. Nyt sillä on asiaaa: have youu ever cheecl my right finger. Everyboody call me kind lord of riings.
Sormus ei tee avioliittoa vaan lupaus. Sydän edellä materiaa
Me hankittiin uudet sormukset molemmille samassa tilanteessa. Naimisissa ollaan edelleen 7 v jälkeen
Sormus on avioliiton symboli. Se on siunattu vihkitilaisuudessa. Miten sen voisi toisella korvata? Ap
Miltä uudet sormukset tuntuvat? Joka kerta kun näet ne, muistat riidan, ja syyn niiden hankintaan? Eivät edusta hyvää muistoa hääpäivästä.
Taitaa ollaa tuhoon tuomittu liitto jos sulle vain sormus on tärkeä eikä se syy miksi se lensi ikkunasta
Tosi paha homma. Huomasin aikoinaan mentyäni naimisiin, että sormus vasemmassa nimettömässä naisten kiinnostus lisääntyi huomattavasti. Ilmeisesti päättelivät, etten voi olla kovin kelvoton, kun olin jollekin kanssasisarellenikin kelvannut.
Riitä oli mitätön ja sovittu jo. Mutta mielestäni uusi sormus edustaisi riitaa jonka takia vihkisormus hävisi. Vihkisormus oli muisto hääpäivästä. Tätä asiaa ei voi korjata. Ap
Mitä nyt yhdestä sormuksesta. Sen sijaan keskustelkaa miksi teillä on tuollaisia riitoja.
Miehesi teki tyhmästi, mutta ei voi sinunkaan periaatteisiin hirttäytymistäsi kehua.
Riidan pystyimme sopimaan. Mitenkäs tämä sormusasia ratkaistaan?ap
Metallinpaljastimella löytää.