Antaisitko puolison pettämisen anteeksi?
Jos puoliso olisi harrastanut seksiä toisen kanssa, antaisitko anteeksi? Kerrottakoon, että itse en antanut anteeksi.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tykätään hokea, että kerran pettänyt pettää aina uudelleen, "niin se vaan menee".
Varmaan tämä on yksinkertaisille ihmisille helppo tapa ajatella, mutta asiat voivat mennä toisinkin. Tein kerran typeriä valintoja, ja yllätin itsenikin hairahtumalla, mun ei pitänyt olla sellaista ihmistyyppiä että menen jostakusta niin sekaisin että ajaudun pettämään. Nyt tunnen itseni paremmin, ja tiedän myös että en tekisi niin ikinä toiste, koska sain nähdä kuinka paljon se loukkaa. Joskus virheistä oppii, ihan oikeasti.
Itse voisin antaa anteeksi, erityisesti siksi että olen oman kokemuksen kautta ymmärtänyt, että asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. Rakkaus ei todellakaan ollut loppu.
Miksi ihmeessä sitten petit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin naiselleni anteeksi mutta sitä ennen haluaisin kuulla kaiken mitä tapahtui. Siis ihan kaiken. Nöyryyttäisin kertomaan miten tilanteeseen jouduttiin.
Ihan siitä lähtien että oliko ollut silmäpeliä tai kiinnostusta kohteeseen jo aikaisemmin. Miten homma eteni ja missä vaiheessa hän huomasi että tilanne on lähtenyt lapasista. Miltä se tuntui kun huomasi että moraali on pettänyt. Kumpi suuteli ensin. Missä vaiheessa hän alkoi kastua. Puristeliko hän miehen kalua housun läpi. Miltä se tuntui ja oliko se heti kovana ja oliko se iso. Pitikö miehen suostutella vai saiko hän heti kosketella myös sieltä. Oliko suusxksiä ja kumpi sitä antoi ensin. Missä asennossa olitte ensimmäiseksi ja kauanko se kesti. Mitä muita asentoja...Nyt mä taisin kiihottua..
Joo en kyl ehkä kuitenkaan antaisi oikeasti anteeksiKuulostaa kyllä siltä että teidän kannattaisi kokeilla kolmatta pyörää ihan yhteistuumin.
Sängyssä joskus jutellaan kolmannesta pyörästä ja muutenkin vähän levottomia ja se kiihottaa molempia mutta oikeesti ei ole ryhdytty mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. 😂
Olen sen verran itsevarma nainen, että löytäisin taatusti jotain vähän parempaa kuin tollanen pettäjä. Pettäjä on aina pettäjä, niin se menee.
ihmistä vaan ei ole luonto rakentanut niin, että pitäisi vain olla sen yhden ja saman haisupimpan kera. miesten tarkoitus on siittää, metsästää, t appaa ja rakentaa. naisen tehtävä on synnyttää, kasvattaa lapset, tehdä ruokaa, siivota ja tehdä vaatteita
En enää tiedä kyseisen tilanteen tultua kohdalla. Aina ennen ajattelin, että se on kerrasta poikki. Rakastan kuitenkin puolisoani edelleen. Mutta se ei välttämättä riitä.
Kerran annoin, toista en. En suosittele. Kerran pettäjä, aina pettäjä
Taidatte olla aika nuoria, jotka hoette, että kerran pettäjä, aina pettäjä. Minä petin yhteiselomme alussa puolisoani kerran. Hän antoi anteeksi ja jatkoimme avioliittoamme. Puolisoni sanoo olevansa onnellinen kanssani ja rakastavansa minua. Samoin minä olen onnellinen hänen kanssaan ja rakastan häntä. Kahden vuoden kuluttua vietämme kultahääpäivää. Toista kertaa en ole pettänyt ja kun nyt olen ollut uskollinen yli 50 vuotta tuskin enää villiinnyn näin yli 70 vuotiaana pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla aika nuoria, jotka hoette, että kerran pettäjä, aina pettäjä. Minä petin yhteiselomme alussa puolisoani kerran. Hän antoi anteeksi ja jatkoimme avioliittoamme. Puolisoni sanoo olevansa onnellinen kanssani ja rakastavansa minua. Samoin minä olen onnellinen hänen kanssaan ja rakastan häntä. Kahden vuoden kuluttua vietämme kultahääpäivää. Toista kertaa en ole pettänyt ja kun nyt olen ollut uskollinen yli 50 vuotta tuskin enää villiinnyn näin yli 70 vuotiaana pettämään.
Miksi ihmeessä petit alunperin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä petit alunperin?
Epävarmuus, kokemattomuus, nuoruus.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. 😂
Olen sen verran itsevarma nainen, että löytäisin taatusti jotain vähän parempaa kuin tollanen pettäjä. Pettäjä on aina pettäjä, niin se menee.ihmistä vaan ei ole luonto rakentanut niin, että pitäisi vain olla sen yhden ja saman haisupimpan kera. miesten tarkoitus on siittää, metsästää, t appaa ja rakentaa. naisen tehtävä on synnyttää, kasvattaa lapset, tehdä ruokaa, siivota ja tehdä vaatteita
jaha jaha, aikamatkustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. 😂
Olen sen verran itsevarma nainen, että löytäisin taatusti jotain vähän parempaa kuin tollanen pettäjä. Pettäjä on aina pettäjä, niin se menee.ihmistä vaan ei ole luonto rakentanut niin, että pitäisi vain olla sen yhden ja saman haisupimpan kera. miesten tarkoitus on siittää, metsästää, t appaa ja rakentaa. naisen tehtävä on synnyttää, kasvattaa lapset, tehdä ruokaa, siivota ja tehdä vaatteita
jaha jaha, aikamatkustaja
Meinasin sanoa samaa. Ja vielä kaukaa tullut, ihanko oikein keskiajalta? :)
Vierailija kirjoitti:
Seksillä ei ole kaikille sama merkitys. Itse en automaattisesti niputa rakkautta ja seksiä samaan. Toisinaan rakkauden tuntee siinä samalla kun katsoo toista silmiin ja suutelee, toisinaan seksi on vain seksiä. En pitäisi sitä suoraan merkkinä rakkaudettomuudesta jos mies pettäisi. Tietenkin siinä on se mahdollisuus että ei välitä tai on rakastunut toiseen, mutta voi olla olemattakin. En ole sillä tavalla omistushaluinen että miehen seksi jonkun toisen kanssa suistaisi minut raiteiltaan. Rakastuminen toiseen kylläkin.
N38
No sittenhän teillä varmaan on avoin suhde seksin puolesta? Yleensä kyllä suhteeseen liittyy oletus siitä, että seksi muiden kanssa ei tule kysymykseen. Se on kuitenkin aika intiimiä touhua. Seksi voi vieläpä helposti johtaa tunteisiin.
Anteeksi pyrkisin antamaan, ihan omaksikin hyväkseni. En halua katkeroitua.
Sen sijaan luottamusta ei välttämättä pystyisi palauttamaan. Enkä tiedä pysyisikö suhde kasassa luottamuksen menetyksen jälkeen. Vaikea arvioida, riippuu niin tilanteesta ja tälläistä muutenkin vaikeaa ennakoida. Sinisilmäinen en haluaisi olla, en "yrittäisi parantaa". Vaadin, että minua suhteessa kunnioitetaan ja kohdellaan hyvin.
Riippuis kyllä ihan miehestä. Jos olisi joku tavis ja muutenkin jotenkin epätäydellinen, kynnys näyttää ovea olisi varmaan matalampi kuin jonkun rikkaan, fiksun ja hyvännäköisen kohdalla. Suhteen dynamiikkakin olisi ihan erilainen jos osapuolet ovat tyytyjiä tai sitten ei.
Antaisin kun en voi vaatia toiselta uskollisuutta jos en ole itsekään uskollinen.
Demi Moorelle nostin aikanaan hattua kun potki Ashton Kutcherin elämästään. Se oli taatusti ihan uskomattoman vaikea päätös.
En oikein ymmärrä kysymystä. Miksi minun pitäisi antaa anteeksi jotain sellaista jonka mies on tehnyt omasta vakaasta harkinnastaan. Hän on tehnyt minut pettäessään valinnan, ja saa pärjäillä sen kanssa sitten itse niin kuin parhaaksi näkee, minua se asia ei enää siinä vaiheessa ksoketa.
Vierailija kirjoitti:
Demi Moorelle nostin aikanaan hattua kun potki Ashton Kutcherin elämästään. Se oli taatusti ihan uskomattoman vaikea päätös.
Nykyinen vaimo taas ilmeisesti on sopinut, että kyseinen namumies saa käydä vapaasti 'hieronnoissa'. The lives of the rich and famous... Mutta kun katsotaan miten rikkaat ja valinnoissaan vapaat ihmiset käyttäytyvät, se voi olla hyvin mielenkiintoista. Pettäminen voi olla ok, tai se voi olla ok kunhan sitä ei levitellä mediassa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä kysymystä. Miksi minun pitäisi antaa anteeksi jotain sellaista jonka mies on tehnyt omasta vakaasta harkinnastaan. Hän on tehnyt minut pettäessään valinnan, ja saa pärjäillä sen kanssa sitten itse niin kuin parhaaksi näkee, minua se asia ei enää siinä vaiheessa ksoketa.
Et ole ilmeisesti koskaan rakastanut ketään. Jos olisit, kyllä se koskettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso olisi harrastanut seksiä toisen kanssa, antaisitko anteeksi? Kerrottakoon, että itse en antanut anteeksi.
Aikanaan annoin. Se oli virhe, enkä enää antaisi.
Kuulostaa kyllä siltä että teidän kannattaisi kokeilla kolmatta pyörää ihan yhteistuumin.