Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko puolison pettämisen anteeksi?

Vierailija
15.02.2019 |

Jos puoliso olisi harrastanut seksiä toisen kanssa, antaisitko anteeksi? Kerrottakoon, että itse en antanut anteeksi.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai antaisin anteeksi. Voisi kuitenkin olla kova pala hyväksyä, että suhteessamme on jotain vialla. En ajattele, että puolison pettäminen on yksipuolisesti hänen syynsä - kyseessä on kuitenkin kahden ihmisen välinen parisuhde.

Vierailija
42/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti tykätään hokea, että kerran pettänyt pettää aina uudelleen, "niin se vaan menee".

Varmaan tämä on yksinkertaisille ihmisille helppo tapa ajatella, mutta asiat voivat mennä toisinkin. Tein kerran typeriä valintoja, ja yllätin itsenikin hairahtumalla, mun ei pitänyt olla sellaista ihmistyyppiä että menen jostakusta niin sekaisin että ajaudun pettämään. Nyt tunnen itseni paremmin, ja tiedän myös että en tekisi niin ikinä toiste, koska sain nähdä kuinka paljon se loukkaa. Joskus virheistä oppii, ihan oikeasti.

Itse voisin antaa anteeksi, erityisesti siksi että olen oman kokemuksen kautta ymmärtänyt, että asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia. Rakkaus ei todellakaan ollut loppu.

Rakkaus ei ollut loppu mutta menit niin sekaisin jostain toisesta ihmisestä että päädyit pettämään?anteeksi nyt vaan mutta kyllä tuo kuulostaa siltä että kun seuraava ihminen joka sekoittaa pääsi niin ajudut taas pettämään rakastit tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ymmärtäkää jo naiset ettei pettäminen tarkoita ettei rakasta enää!

Vaimo voi olla maailman paras: voi pitää huolta kodista, tehdä ruokaa ja katsoa lapsien perään mutta joskus miestä voi kiinnostaa nuoremman pimpsan laittaminen. Sen takia ei kannata pilata rakkauden täyttämää liittoa pilata.

-mies

Vierailija
44/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti antaisin. Meillä on niin hyvä ja vakaa kumppanuus, että en varmaankaan haluaisi heittää sitä menemään impulssin takia. En usko että loukkaantuisin mitenkään kauhean paljon. Eihän se välttämättä liittyisi mitenkään minuun.

Minulle suoraan itseeni kohdistuva teko olisi paljon pahempi. Jos mies esimerkiksi solvaisi minua, en luultavasti antaisi sitä anteeksi vaan suhde päättyisi siihen.

Onpa tosi hyvä ja vakaa kumppanuus, jos hetkellinen impulssi saa housut putoamaan. Kamoon.

Vierailija
45/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan antaisi. Kyse on sitoutumisesta yhteisiin pelisääntöihin ja toisen kunnioittamisesta. Rakkaudestakin, väitän että aidosti rakastunut ei hairahda. Petetylläkin pitää olla sen verran itsekunnioitusta, ettei jää suhteeseen tuollaisen jälkeen.

M42

Vierailija
46/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. 

Vierailija
47/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi olla maailman paras: voi pitää huolta kodista, tehdä ruokaa ja katsoa lapsien perään mutta joskus miestä voi kiinnostaa nuoremman pimpsan laittaminen. Sen takia ei kannata pilata rakkauden täyttämää liittoa pilata.

-mies

Nainen, joka on suostunut tuollaiseen paskadiiliin eli pitää huolta kodista, tekee ruokaa ja katsoo lapsien perään onkin miehelle maailman paras. Kannattaisi yrittää pitää kiinni ;-)

Vierailija
48/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kyllä kertoa, että ihminen joka pettää, niin pettää kyllä uudelleen. Niin se vaan menee.

Mä voin kyllä kertoa että ihminen joka pettää kerran ei petä suinkaan välttämättä milloinkaan uudelleen. Mistäkö tiedän? Koska olen pettänyt kerran enkä tee sitä enää milloinkaan.

Vierailija
49/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso olisi harrastanut seksiä toisen kanssa, antaisitko anteeksi? Kerrottakoon, että itse en antanut anteeksi.

Totta kai pitää antaa anteeksi. Eri asia on se, tunteeko sen jälkeen toista kohtaan enää mitään.

P. S. Annoin anteeksi.

Miehethän pettävät aina. Luonnollista.

Vierailija
50/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Olen yrittänyt, mutta yrittämisen asteelle jäivät molemmissa tapauksissa. Eroan jatkossa aivan suosiolla, niin ihmeellistä ihmistä ei ole olemassakaan jonka vuoksi itkisin pääni irti. 

Vierailija
51/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Nainen, joka on suostunut tuollaiseen paskadiiliin eli pitää huolta kodista, tekee ruokaa ja katsoo lapsien perään onkin miehelle maailman paras. Kannattaisi yrittää pitää kiinni ;-)

Trollihan tuo oli, mutta hahhahhaa :D En ikinä suostuisi tuohon rooliin. 

Vierailija
52/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai anteeksi pitää antaa. Mutta sen jälkeen ei ole itsellä mitään velvoitetta. Eli voisin asua kämppäkaverina, enempään minusta ei ole. Pettäminen rikkoo kaiken.

- sama

Vierailija
53/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä ei ole kaikille sama merkitys. Itse en automaattisesti niputa rakkautta ja seksiä samaan. Toisinaan rakkauden tuntee siinä samalla kun katsoo toista silmiin ja suutelee, toisinaan seksi on vain seksiä. En pitäisi sitä suoraan merkkinä rakkaudettomuudesta jos mies pettäisi. Tietenkin siinä on se mahdollisuus että ei välitä tai on rakastunut toiseen, mutta voi olla olemattakin. En ole sillä tavalla omistushaluinen että miehen seksi jonkun toisen kanssa suistaisi minut raiteiltaan. Rakastuminen toiseen kylläkin.

N38

Vierailija
54/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa, jos kyse olisi vain seksistä ilman tunteita, se tapahtuisi vain kerran ja puoliso kertoisi asiasta minulle itse. Ihmiset tekevät virheitä ja toimivat joskus omia moraalikäsityksiään vastaan.

Vierailija
55/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Trollihan tuo oli, mutta hahhahhaa :D En ikinä suostuisi tuohon rooliin. 

En ole trolli vaan eronnut mies koska ex-vaimo koki tarpeellikseksi särkeä perheen pienen sivusuhteen takia.

-mies

Vierailija
56/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi täysin tilanteesta. Yksittäinen hairahdus toisen sänkyyn ei välttämättä kaataisi suhdettamme, mieluiten en sellaisesta koskaan edes tietäisi. Suhde toiseen olisi eri asia.

Vierailija
57/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin naiselleni anteeksi mutta sitä ennen haluaisin kuulla kaiken mitä tapahtui. Siis ihan kaiken. Nöyryyttäisin kertomaan miten tilanteeseen jouduttiin.

Ihan siitä lähtien että oliko ollut silmäpeliä tai kiinnostusta kohteeseen jo aikaisemmin. Miten homma eteni ja missä vaiheessa hän huomasi että tilanne on lähtenyt lapasista. Miltä se tuntui kun huomasi että moraali on pettänyt. Kumpi suuteli ensin. Missä vaiheessa hän alkoi kastua. Puristeliko hän miehen kalua housun läpi. Miltä se tuntui ja oliko se heti kovana ja oliko se iso. Pitikö miehen suostutella vai saiko hän heti kosketella myös sieltä. Oliko suusxksiä ja kumpi sitä antoi ensin. Missä asennossa olitte ensimmäiseksi ja kauanko se kesti. Mitä muita asentoja...

Nyt mä taisin kiihottua..

Joo en kyl ehkä kuitenkaan antaisi oikeasti anteeksi

Vierailija
58/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen. 

Vierailija
59/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi. Mutta en jäänyt suhteeseen.

Kaksi eri asiaa.

Vierailija
60/143 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kyllä kertoa, että ihminen joka pettää, niin pettää kyllä uudelleen. Niin se vaan menee.

Mä voin kyllä kertoa että ihminen joka pettää kerran ei petä suinkaan välttämättä milloinkaan uudelleen. Mistäkö tiedän? Koska olen pettänyt kerran enkä tee sitä enää milloinkaan.

Ainakaan ennen seuraavaa kertaa...