Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko puolison pettämisen anteeksi?

Vierailija
15.02.2019 |

Jos puoliso olisi harrastanut seksiä toisen kanssa, antaisitko anteeksi? Kerrottakoon, että itse en antanut anteeksi.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. 😂

Olen sen verran itsevarma nainen, että löytäisin taatusti jotain vähän parempaa kuin tollanen pettäjä. Pettäjä on aina pettäjä, niin se menee.

Vierailija
2/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup.. mun on muutenkin vähän hankala luottaa ihmisiin..saatika sitte johonkin mua pettäneeseen ihmiseen.. en vois enää luottaa ollenkaan= suhde on mennyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahousuäpsky kirjoitti:

No kyllä antaisin koska mitäs sun miehes sille voi että oot huono sängyssä tai että sulla on helvetin kuiva pillu. <3

AP ei puhunut sukupuolista mitään.

Vierailija
4/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mieluummin yksin ku pettäjän kanssa.

- nainen

Vierailija
5/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut anteeksi. Pakkasin miehen kamat ja ukko sai lähteä vielä saman viikon aikana. :D

Oli muuten elämäni parhain päätös. Nykyään uusi mies jonka kanssa perhekin jo perustettu.

Vierailija
6/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut exälle enkä antaisi nykyisellekään. Minulle pettäminen=käsky erota

Vierailija
7/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan antaisi. 

Vierailija
8/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä (tilanteesta riippuen) antaa anteeksi, mutta en jatkaa parisuhdetta. Katkeroituminen ei kannata.

Vierailija
9/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ainakin yrittää antaa anteeksi, mutta en tiedä onnistuisinko. Tai ehkä luulisin onnistuneeni, mutta sitten myöhemmin katkeruus tulisikin pintaan.

Toisaalta olen myös sitä mieltä, että koska itse olen aina ollut uskollinen (kohta 25 v aviossa) niin mielestäni saan odottaa vastaavaa vaimoltani, ja jos pettäisi, niin tuntuisi kyllä että luottamukselta on pudonnut pohja pois.

En tiedä kun ei ole koskaan tullut moinen tilanne eteen, eikä toivottavasti koskaan tulekaan.

Vierailija
10/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä kerran seksin antaa. Ehkä

Mutta tunteellista ihastumista ja pettämistä en.

Vierailija
11/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kerää kamppeet ja suksi sinne mitä jaoit.

Vierailija
12/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Mieheni saa luvan kanssa olla vieraan kanssa minun läsnäollessa mutta jos yksin tekee tämän minun selän takana niin en hyväksy.

Vierailija
13/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on parisuhteen peruskallio. Jos se särkyy, ei ole toivoa korjaantumisesta. En siis antaisi anteeksi ja suhde päättyisi välittömästi pettämisen paljastuttua.

Vierailija
14/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos asiasta oltaisiin rehellisiä enkä kuulisi/saisi selville siitä jotain muuta kautta ensin ja jos toinen olisi aidosti pahoillaan. Se tosin muuttaisi suhteen pelisääntöjä radikaalisti.

Vierailija
15/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa jos rakastaisin ja pettäminen olisi yksi hairahdus. Minulla on hyvä itsetunto, enkä välttämättä loukkaantuisi kovin syvästi. En ole itse täydellinen, enkä edellytä sitä muiltakaan.

Vierailija
16/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan antaisi enää. Kerran annoin exälle jonkun kännipanon anteeksi ja jatkoimme suhdetta. Luottamuksen jotenkuten palauduttua mies petti uudestaan. Se oli sitten siinä se suhde.

Vierailija
17/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa antaisi anteeksi. Ihminen joka rakastaa sinua, ei petä sinua toisen kanssa. Eli rakkautta ei ole.

Vierailija
18/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerran pettää, pettää toistekin. En jää odottelemaan sitä toista kertaa.

Vierailija
19/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä kertoa, että ihminen joka pettää, niin pettää kyllä uudelleen. Niin se vaan menee.

Vierailija
20/143 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Haluaisin yrittää, jos puolisokin haluaisi tosissaan yrittää korjata tilanteen.