Antaisitko puolison pettämisen anteeksi?
Jos puoliso olisi harrastanut seksiä toisen kanssa, antaisitko anteeksi? Kerrottakoon, että itse en antanut anteeksi.
Kommentit (143)
Noup.. mun on muutenkin vähän hankala luottaa ihmisiin..saatika sitte johonkin mua pettäneeseen ihmiseen.. en vois enää luottaa ollenkaan= suhde on mennyttä.
Paskahousuäpsky kirjoitti:
No kyllä antaisin koska mitäs sun miehes sille voi että oot huono sängyssä tai että sulla on helvetin kuiva pillu. <3
AP ei puhunut sukupuolista mitään.
En. Mieluummin yksin ku pettäjän kanssa.
- nainen
En antanut anteeksi. Pakkasin miehen kamat ja ukko sai lähteä vielä saman viikon aikana. :D
Oli muuten elämäni parhain päätös. Nykyään uusi mies jonka kanssa perhekin jo perustettu.
En antanut exälle enkä antaisi nykyisellekään. Minulle pettäminen=käsky erota
Voisin ehkä (tilanteesta riippuen) antaa anteeksi, mutta en jatkaa parisuhdetta. Katkeroituminen ei kannata.
Haluaisin ainakin yrittää antaa anteeksi, mutta en tiedä onnistuisinko. Tai ehkä luulisin onnistuneeni, mutta sitten myöhemmin katkeruus tulisikin pintaan.
Toisaalta olen myös sitä mieltä, että koska itse olen aina ollut uskollinen (kohta 25 v aviossa) niin mielestäni saan odottaa vastaavaa vaimoltani, ja jos pettäisi, niin tuntuisi kyllä että luottamukselta on pudonnut pohja pois.
En tiedä kun ei ole koskaan tullut moinen tilanne eteen, eikä toivottavasti koskaan tulekaan.
Voisin ehkä kerran seksin antaa. Ehkä
Mutta tunteellista ihastumista ja pettämistä en.
Sanoisin, että kerää kamppeet ja suksi sinne mitä jaoit.
En antaisi. Mieheni saa luvan kanssa olla vieraan kanssa minun läsnäollessa mutta jos yksin tekee tämän minun selän takana niin en hyväksy.
Luottamus on parisuhteen peruskallio. Jos se särkyy, ei ole toivoa korjaantumisesta. En siis antaisi anteeksi ja suhde päättyisi välittömästi pettämisen paljastuttua.
Ehkä, jos asiasta oltaisiin rehellisiä enkä kuulisi/saisi selville siitä jotain muuta kautta ensin ja jos toinen olisi aidosti pahoillaan. Se tosin muuttaisi suhteen pelisääntöjä radikaalisti.
Voisin antaa jos rakastaisin ja pettäminen olisi yksi hairahdus. Minulla on hyvä itsetunto, enkä välttämättä loukkaantuisi kovin syvästi. En ole itse täydellinen, enkä edellytä sitä muiltakaan.
En varmaan antaisi enää. Kerran annoin exälle jonkun kännipanon anteeksi ja jatkoimme suhdetta. Luottamuksen jotenkuten palauduttua mies petti uudestaan. Se oli sitten siinä se suhde.
En missään tapauksessa antaisi anteeksi. Ihminen joka rakastaa sinua, ei petä sinua toisen kanssa. Eli rakkautta ei ole.
Joka kerran pettää, pettää toistekin. En jää odottelemaan sitä toista kertaa.
Mä voin kyllä kertoa, että ihminen joka pettää, niin pettää kyllä uudelleen. Niin se vaan menee.
En tiedä. Haluaisin yrittää, jos puolisokin haluaisi tosissaan yrittää korjata tilanteen.
En todellakaan. 😂
Olen sen verran itsevarma nainen, että löytäisin taatusti jotain vähän parempaa kuin tollanen pettäjä. Pettäjä on aina pettäjä, niin se menee.