Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kohta tulee ruokatoimitus taas Citymarketista
15.02.2019 |
Mitäpä sitä turhaan itse asioimaan kaupassa. Sen kun klikkailee netistä mitä haluaa ja kaikki toimitetaan kotiovelle.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minkä hintaista teillä kotiinkuljetus on?
Me olemme tehneet niin, että tilaamme ruuat, mutta koska kuljemme päivittäin kaupan ohi, haemme ne kotimatkalla. Tämä on halvimmillaan vain vajaan 5 euroa. Hinta vaihtelee päivän ja kellonajan mukaan.
Alue: Aihe vapaa
Kiitos tästä tiedosta