Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut puoli vuotta ilman meikkiä ja iho ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa

Vierailija
15.02.2019 |

Otin vuoden opintovapaata töistä ja olen nyt ollut puoli vuotta täysin ilman meikkiä (töihin on käytännössä pakko meikata, ja muutenkin olen meikannut aina teinistä lähtien). Ihoni ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa. Mistä johtuu? Meikatessa olen kuitenkin aina puhdistanut hyvin (kaksoispuhdistus), käyttänyt hyviä kosteusvoiteita, laadukkaita meikkejä, vältellyt meikkivoidetta ja käyttänyt pelkkää puuteria iholla jne. Miksi sanotaan, että meikkaus ei pilaa ihoa kun selvästi se kuitenkin huonontaa ihoa? Olen 35-vuotias, jos sillä on jotain väliä, ja koskaan ei ole ollut aknea tms.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin vuoden opintovapaata töistä ja olen nyt ollut puoli vuotta täysin ilman meikkiä (töihin on käytännössä pakko meikata, ja muutenkin olen meikannut aina teinistä lähtien). Ihoni ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa.

Minkälainen työ pakottaa meikkaamaan?

Vaikkapa meikkiesittelijä tai lentoemäntä.

Miksi lentoemännän pitäisi meikata? :O 

No jos on luonnonkaunis ja hehkeä, ei varmaan pidäkään. Suomalaisilla geeneillä harvoin on. En ole koskaan nähnyt naturellia lentoemäntää, ovat aina vimpan päälle laitettuja.

Vierailija
42/42 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42: Lentoemänniksi saattaa hyvinkin hakeutua ihmisiä, jotka tykkäävät meikata. Ei sellaiseen työ yleensä vetoa hipahtaviin luonnonlapsiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi