Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna Puun & Redraman ylimielisyys

Vierailija
15.02.2019 |

Näistä kahdesta huokuu voimakas ylimielisyys & itsensä korottaminen.

Kumpikin on niin vastenmielisiä että tekee pahaa katsoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin nenä nousee nousee pystyyn kun joku laulaa vähänkin iskelmään vivahtavaa musiikkia, suomen kielellä. Alkavat myös välittömästi tuijottamaan Ollin suuntaan :)

Vierailija
2/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Ja kuitenkin Toni ja Olli ovat tehneet heittämällä isomman uran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puulla ei vielä sitä kokemusta ole. Ja Redrama ei vain aidosti pidä tuon tyyppisestä musiikista mutta monesti pitää itse laulajasta ja siksi toivoo, että joku muu ottaisi kyseisen laulajan tiimiinsä. Ja ei koe, että itsellä olisi mitään annettavaa tietyn tyyppisille laulajille.

Itse en ole kokenut Redramasta koskaan, että olisi ylimielinen. Nimenomaan katseesta hehkuu lämminhenkisyys ja välittäminen.

Vierailija
4/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän siellä on eri genrejen edustajia, että voi valita. Anna on ihan ok.

Vierailija
5/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummankin nenä nousee nousee pystyyn kun joku laulaa vähänkin iskelmään vivahtavaa musiikkia, suomen kielellä. Alkavat myös välittömästi tuijottamaan Ollin suuntaan :)

Se iskelmähän oli Ollin juttu just eikä poppi.

Vierailija
6/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Ja kuitenkin Toni ja Olli ovat tehneet heittämällä isomman uran.

Väkisin yrittäneet pysyä mussiikkibisneksessä mukana, paljokohan noille maksetaan per kausi tvof:sta.

Ei taida Annalla olla sama liksa.

Vierailija
7/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeks nyt vaan Olli näyttää turhautuneelta ja väsyneeltä ohjelmassa, tulee mieleen miks siellä pitää

olla?

Vierailija
8/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ei kyllä ole millään lailla ylimielinen. Anna taas on.... no, Anna. Töitä sen kanssa tehneet tietävät.

Vierailija
9/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se iskelmähän oli Ollin juttu just eikä poppi.

Se, jos joku laulaa iskelmää tai jotain siihen suuntaan. Ei pitäisi olla syy siihen ettei käänny. Artistin pitäisi osata poimia äänen potentiaalisuus myös muun tyyliseen musiikkiin.

Vierailija
10/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puulla ei vielä sitä kokemusta ole. Ja Redrama ei vain aidosti pidä tuon tyyppisestä musiikista mutta monesti pitää itse laulajasta ja siksi toivoo, että joku muu ottaisi kyseisen laulajan tiimiinsä. Ja ei koe, että itsellä olisi mitään annettavaa tietyn tyyppisille laulajille.

Itse en ole kokenut Redramasta koskaan, että olisi ylimielinen. Nimenomaan katseesta hehkuu lämminhenkisyys ja välittäminen.

Redrama on kova arvostelemaan. Hän on useamman kerran leimannut laulajan ylimieliseksi pelkän koe-esiintymisen perusteella. Tälläkin kaudella se nuoren pojan, joka rappasi. "Sanotaanko näin, että hyvä kun päätyi Annalle." Tms. Olihan hänellä itsetuntoa ja oli sanavalmis, mutta viiden minuutin perusteella on paha mennä sanomaan mitään sen enempää, varsinkin tuollaisessa tilanteessa, missä kokee, että pitää tehdä nopeasti vaikutus.

Vierailija
11/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anteeks nyt vaan Olli näyttää turhautuneelta ja väsyneeltä ohjelmassa, tulee mieleen miks siellä pitää

olla?

Ei mikään ihme, kun kollegat on noin itseään täynnä olevia. Toni on hyvä tyyppi.

Vierailija
12/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Rahan ja näkyvyydyen takia nuo kaikki siellä ovat.

Vierailija
13/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse ei kyllä ole millään lailla ylimielinen. Anna taas on.... no, Anna. Töitä sen kanssa tehneet tietävät.

Eli? Itse olen joutunut mm. Anna Puun kanssa tekemisiin töiden puolesta ja minulla on hänestä pelkkää hyvää kokemusta. Samoin Redramasta.

Vierailija
14/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsotte, jos ärsyttää?

Vierailija
15/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mölli-Olli on tuolla? Hän ei osaa laulaa ***kan vertaa!

Vierailija
16/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullut Redraman laulavan ja Toni Wirtasen sanoista ei saa mitään selvää on sellasta möykkää koko

Apulannan tuotanto.

Vierailija
17/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna puu vaihtaa miehiä kuin sukkia.

Vierailija
18/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli? Itse olen joutunut mm. Anna Puun kanssa tekemisiin töiden puolesta ja minulla on hänestä pelkkää hyvää kokemusta. Samoin Redramasta.

Et oo selkeesti tietyntyyppisiä hommia joutunu sille tekemään. Hyvä niin. Saattas vituttaa. Sen verran voin vinkata, että samalla lailla vituttais, jos näitä hommia joutuis tekemään Abreulle, Jannalle tai Evelinalle.

Vierailija
19/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkä takia Anna & Redi on valittu tähän ohjelmaan. Vaihtoon molemmat, ja tilalle musiikin ammattilaisia.

Vierailija
20/22 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Olli ole noista kaikista eniten aikaan saanut uralla?