Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi "ystävänpäivä on päivä muiden joukossa" ja ei juhlita sitten mitenkään

Vierailija
14.02.2019 |

Sapettaa niin tuollainen jauhanta vuodesta toiseen, taidan jättää tuon sian kohta vielä. Kitupiikki on aina kitupiikki eikä käytä rahaa naiseensa ja ystävänpäivää juhlien.

Onhan se "päivä muiden joukossa" mutta ei minulle!! Eikä pitäisi olla hänellekään haluan että se keksisi jotain romanttista mutta ei.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ystävänpäivä on päivä muiden joukossa. 

Olisi toki hyvä jos molemmat osapuolet tuntisivat toisen sen verran että tietävät mikä päivä toiselle on tärkeä ja mikä toiselle on taas ihan yksi lysti. Ihan periaatteesta ystävänpäivän voi skipata. Mutta miksi, oi miksi se huomiota kaipaava osapuoli ei silti saa toiselta huomiota jonain muuna päivänä, ihan tavallisena tympeänä arkitiistaina kun ei ole mitään juhlimisen aihetta. Olen joskus miehelle sanonut, että en pahoittaisi mieltäni, jos hän joskus yllättäisi minut vaikka kukkasin, mutta ei niin ei. Kun se toinen ei käsitä sellaisten asioitten päälle.

Minun täytyy kaikesta sanoa etukäteen, jos haluan jotain muistamista tai yllättämistä. Jotkut miehet on rakennettu sen verran yksinkertaisista palikoista. Olen tottunut tähän tilanteeseen, enkä enää kauheasti välitä. On eri asia jos toinen alkaa vähätellä ja aivan pahuuttaan ja tarkoituksella oikein pilaa jotain odottavan osapuolen päivän. Sellaisesta puuttuu sitten jo keskinäinen kunnioitus.

N43

Moni mieshän palkitsee naisen hyvästä käytöksestä, eli jos olet ollut oikein paljon seksituulella ja imenyt häntä loppuun viikon ajan, niin hän yleensä tulee silloin palkitsemaan sinut romanttisella illallisella ravintolassa ja kukilla.

Eli voisin kysyä, teetkö jotain palkitsemisen arvoista arjessa? Oletko kuin kuninkaasi kuningatar? Eli kuninkaan narttu.

Vierailija
42/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ystävänpäivä miellytä niin aina voi viettää muuta juhlaa. Bulgariassa 14.2. vietetään viinijuhlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina on miehen tehtävä järjestää romantiikkaa ja, mikä tärkeintä, käyttää naiseen rahaa?

Vierailija
44/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettääkö AP tasan kuukauden päästä 14.3 tätä päivää sitten edes?

https://en.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day

Jos viettäisit, niin saisit ystävänpäivänä paljon... Mutta ainiin, nykyfeministi ei tällaisia päiviä noteeraa... vain omaa etuasi mietit etkä muiden.

Vierailija
45/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Joka vuosi sama tarina täällä.

Vierailija
46/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ystävänpäivä on ystävänpäivä, ei rakastavaisten päivä.

Niin se on, tuli vaan niin rehvakas olo, kun muistin tämän tänäkin vuonna, vaikka muutakin muistettavaa ja ostettavaa eilen oli.

Vierailija
47/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Expatti kirjoitti:

Japanissa on tapana, että nainen ostaa miehelle suklaata. Suomessa on tapana, että mies ei noteeraa päivää ja nainen pahoittaa mielensä. 

Vastavuoroisesti miehet muistavat naisia Japanissa White dayna 14.3. Win-win.

Minä muistan venäläistä vaimoani Mainilan laukausten päivänä 26.9.

Vierailija
48/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivotin aamulla miehelle hyvää ystävänpäivää ja ostin kauppareissulla meille omar-munkit. Kyllä tuollaiset pienet yllätykset on ihan kivoja.

Vierailija
49/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi on oikeassa.

Miehen mielestä. Ja puoliso olisi toivonut muuuta. parisuhde on kompromisseja. Vastaantulemista puolin ja toisin.

Jos puoliso toivoo, niin puoliso voisi itsekkin laittaa tikun ristiin, eikä vain odottaa. Tuo on typerää ja ei tuosta ainakaan uhriutua voi. Ohis

Vierailija
50/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Joka vuosi sama tarina täällä.

Ja joka joulu, pääsiäinen, vappu, naistenpäivä, nimipäivä, syntymäpäivä, hääpäivä, kihlajaispäivä ja kissan kuolemanpäivä. Naislapset vinkuu aina. 

Vierailija
51/51 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei taas, palstan miesasialapsi!

Palstan pahin miehiä vihaava myrkkyfeministi yrittää taas vierittää syyn miesten niskoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi