Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuvaring ja ruokahalu

Vierailija
14.02.2019 |

Huh. Olin vuoden ilman nuvaringiä ja nyt taas asensin. Jessus, mitkä hevosen ruokahalut. Söisin vaikka kaadetun peuran lounaaksi. Pakko lopettaa sen käyttö. En muistanutkaan että on noin kaamea. Mutta mikä ehkäisyksi 45v? En ole kierukkaa koskaan asentanut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tieto meni mun aivokoppaan vasta nyt ihan hiljattain. Olen käyttänyt mirtazapinia nukkumisen tukemiseksi ja luulin että vain sillä on tuo kirottu vaikutus ruokahaluun.. Mutta jos Nuvaringissakin tuo on mahdollista, niin ei ihme ole että joinakin iltoina nälkä on yksinkertaisesti pohjaton. Syöt ensin sopivasti ja istut tyytyväisenä nojatuolille. Menee hetki ja sitä tajuaa että taas on näläntunne. Se on varmasti vain tunne, koska sitä tietää jo syöneensä. Mutta pahinta on silloin kun se tunne ei vain ota lähteäkseen.

Ja aina kun lopetan mirtazapinin, paino putoaa viikon tai kahden sisällä 3-5 kiloa. Täytyy varmaan nytkin lopettaa kun nuo loppuvat. Vaikka kuinka jättäisi herkut ja ylimääräiset syömiset pois, paino putoaa vasta sitten kun mirtazapinin vaikutus lähtee kropasta. Kauheeta myrkkyä. Nuvaringia en lopeta. Siitä en ole kyllä omalla kohdallani huomannut ruokahalun lisääntymistä koska mulle on aina maistunut ruoka.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän