Jos ostoskassi painaa 8 kg tai enemmän ja sinulla on kotiin matkaa enemmän kuin 1 km, käytkö kaupassa kävellen vai autolla (vai polkupyörällä tmv.)?
Kommentit (35)
Pyörällä aina vaikka painaisi gramman tai 40 kiloa.
Autolla käyn, koska jos en käy lähi-K-Marketissa (alle puoli km), niin sitten menen joko 5 km päähän S-Markettiin tai reilun 10 km päähän Prismaan. Tuota matkaa ei viitsi raahata mitään kauppakassia.
No kyllä esim. 40 kilometriä kulkee mieluummin autolla. Pari kilometriä menisi kävelemällä vaikka olisi painavampikin.
Sellasella pyörällä missä dildo tulee satulan läpi kakkoseen samalla kun ajaa. Kyllä vauhtia piisaa, ja voi ajaa vaikka 10km lenkin samalla.
Kauppa alle 1km päässä enkä ole koskaan kävellyt. Aina auto.
En ole koskaan punninnut ostoskassiani. Jos lähden kävellen kauppaan, ostan sen verran mitä kassiin mahtuu ja jaksan kantaa. Ei ne autoillessakaan itsestään autoon mene tai ilmesty hissittömän talon kolmanteen kerrokseen. Itse täytyy kantaa.
Autolla, lähikauppaan 8km, joskus kesällä polkupyörällä, mutta silloin ostan repullisen.
Aina autolla, ihan sama vaikka ostokseni painaisivat 100 grammaa.
Ja matkaa tuolle vakio kaupalleni on n. 400 metriä.
Käyn autolla töissä ja kauppareissut hoituvat paluumatkalla. Pari kertaa vuodessa käyn huvin vuoksi kävellen 1,5 km päässä olevassa lähikaupassa ja silloin kassi voi painaa mitä tahansa puolen ja 10 kilon väliltä.
Aika harvassa on ne jotka vie 30km matkan vähänkään painavampaa ostoskassia kävellen/juosten edes hyvien säiden aikaan kesällä.
Kauppaan on matkaa tuollaiset 30km suunta.
En usko, että mun kauppakassi koskaan painaa noin paljoa... Harrastan kauppailua sen 2-3krt viikossa, eli kerralla ei tule kovin paljoa ruokaa ostettua (ollaan 2 hengen aikuistalous).
Yleisesti ottaen ennen kuin aloin seurustelemaan niin kävin aina kävellen tai pyörällä kaupassa. Pyrin käyttämään isommissa ostoksissa reppua, ja jos olen pyörällä niin pyörän etukoriin saa laitettua vielä erillisen ostoskassin. Nykyisin asun miehen kanssa ja hänellä on auto. Tehdään isommat ostokset aina yhdessä autolla.
Minulla on sellainen vedettävä mummokassi, jonka kanssa käyn talvisin kaupassa. Sen kun ostaa ihan täyteen painavia tavaroita, niin ylämäkeen vetäminen käy jo liikunnasta :D Varsinkin, jos katuja ei ole aurattu...
Silloin kun ei ole lunta, käyn kaupassa aina pyörällä. Ajokorttia ei ole.
Prismaan on alle kilometrin matka, ja lähes aina sen pyöräilen. Käyn kaupassa kerran tai pari viikossa, ja pahimmillaan sieltä on tullut kannettua yli 20 kilon ostokset.
Vaikee kuvitella, että menisin kauppaan ja laittaisin kaikki tavarat ostoskasseihin. Mulla on aika heikot käsilihakset, joten varman tulisin bussilla kotiin (1,5km matka). Usein käyn noin muuten kävellen kaupassa, mutta pakkaan tavarat reppuun ja muumikassiin, jota on helpompi kantaa kuin perus muovipussia.
Eli bussi tai kävely ovat vaihtoehtona
Tilaan ruoat nettiruokakaupasta keittiöön asti.
Mun auto ei liiku mihinkään pelkän 1km matkan takia.
En käy kaupassa. Tilaan kaiken netistä kotiovelle.
Käyn yleensä pyörällä. Jos isot ostokset niin käyn kaksi reissua. Talvella kävelen ja on pulkka. Kauppaan n. 1 km.
Kävellen, kun ei ole pyörää eikä autoa. Jos on muovikassi niin kannan sitä sylissä kahdella kädellä, mutta yleensä on kyllä reppu.