Narsisti särki sydämeni, itken täällä silmät päästäni!
Miten aikuinen ihminen voi olla näin sinisilmäinen? Olihan ne merkit ilmassa, ja yhdessä vaiheessa aloin jo miettimään tyypin mielenterveyttä. Mutta olin niin ihastunut /rakastanut/läheisriippuvainen etten välittänyt. Nyt joudun vielä näkemään häntä 2-3 krt viikko. Alussa oli mykkäkoulua, nyt tämä ihminen v*ttuilee, kyselee onko kaikki ok jne ja hymyilee päälle.
Piti se tässä iässä tällaiseen tapaukseenkin törmätä. Kun nyt olen tutkinut näitä "kuinka tunnistat narsistin" niin on ihan klassinen esimerkki. Kumpa olisin tajunnut jo syksyllä.
Kommentit (92)
Siis minkä ikäinen sä olet? Missä joudut häntä tapaamaan, pystytkö lopettamaan sen? Itsekin saman kokenut... Narsku ei tunnu luovuttavan vaan aina uudelleen ja uudelleen yrittää kietoa pauloihinsa ja taas tiputtaa ylimmästä kerroksesta. :(
Tämä on ihan hirveää. En edes muistanut miltä sydänsuru tuntuu, yli 10v sitten viimeksi tuntunut tältä.
Pakko nähdä, en voi välttää. Sairainta tässä on vielä se, että haluan että ottaisi minut takaisin :/ Ikää minulla 33v.
Vierailija kirjoitti:
Pakko nähdä, en voi välttää. Sairainta tässä on vielä se, että haluan että ottaisi minut takaisin :/ Ikää minulla 33v.
Paljonko narsistin ikä on?
Narsisti. Aikamme trendisana ja jokaisen kyökkipsykologin lempidiagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinun on vinoilla, jos et ole tuntenut koskaan narsistin jääkylmää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinun on vinoilla, jos et ole tuntenut koskaan narsistin jääkylmää käytöstä.
Narsisti siellä ja narsisti täällä. En minä vinoile mutta lähes jokainen ex on nykyään ”narsisti”.
Kyllä siitä selviää, olen kokenut saman, vaikka aika hulluuden rajamailla siinä käytiin. Jos et selviä niin sitten ammattilaiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti siellä ja narsisti täällä. En minä vinoile mutta lähes jokainen ex on nykyään ”narsisti”.
Ei ole. Näytä tilastot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Näytä tilastot.
Venaa kun löydän sen tutkimuksen ”Naisten kokemuksia ex-puolisoistaan”.
Ap tiedän tunteen! Ja tiedän senkin tunteen että olisi valmis silti tekemään mitä tahansa että narsisti ottaisi takaisin. Ikinä en ole sellaista ihmistä tavannut ja häntä nyt auttaa loistava ulkonäkönsä, saa kenet tahansa tekemään ihan mitä tahansa. Aivan sairasta. Toipuminen kestää kauan, mutta sitä kauemmin mitä kauemmin annat hänen olla sun elämässä. :(
Mitäs suositte samanlaisia miehiä..pitkä, tumma , komea ja itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan kyökkipsykolooogin😂😂😂😂😂😉😎
Vierailija kirjoitti:
Mitäs suositte samanlaisia miehiä..pitkä, tumma , komea ja itsevarma.
Kuka susi, kuka ei!
Vierailija kirjoitti:
:D
Mennyt aivan naurettavuuksin tää narsistin hokeminen, jokainen kusipää on nykyään narsisti, psykopaatti tai sosiopaatti.
Naiset suosii samoja komeita pelimiehiä, joilla on varaa pyörittää legionaa naisia ja sitten ne miehet on narsisteja. Voi olla mutta naisten pilalle hemmottelemia ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennyt aivan naurettavuuksin tää narsistin hokeminen, jokainen kusipää on nykyään narsisti, psykopaatti tai sosiopaatti.
Tämä on nykyisin vakiokommentti, jos joku vuodattaa sydäntään. Jos et jaksa lukea näitä, miksi tulet kommentoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi on todella yleistä. Etenkin suomessa, jossa lasten kasvatuskulttuuri on usein ollut etäinen ja kylmä, jopa väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se on niin ollut. Ennen ei vain tiedetty narsismista, vaan sairaita kutsuttiin vain ”kusipäiksi”.
plaah