Mies ajaa säärikarvasa, mitä ajattelet? Kyseessä mun mies
Kommentit (35)
Onko seksielämänne ihan vilkasta kuitenkin?
Miksu vit... tänne nostetaan melkei 20 vuotta vanhoja avauksia!?!?!?????????
Mun mies harrastaa uintia ja ajelee karvojansa. Ilmeisesti uimarit tekee sitä ainakin.
Minunkin ex alkoi epäillä homoksi kun ajelin rintakarvani. Ihan vain kun on mukavampi siten.
Moiset piilol**** sais selvittää omat asiansa psykologilla ennen kuin rupeaa sekoilemaan parisuhteessa kuten ihmiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ex alkoi epäillä homoksi kun ajelin rintakarvani. Ihan vain kun on mukavampi siten.
Moiset piilol**** sais selvittää omat asiansa psykologilla ennen kuin rupeaa sekoilemaan parisuhteessa kuten ihmiset tekevät.
Oliko tyttö- vai poikaystävä tuo?
Voiko olla mitään homompaa kuin posliinimunat ??
On täällä ahdasmielistä porukkaa.
Edelleen vuonna 2025 mies ei saisi edes koskea itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Nii
Vierailija kirjoitti:
Miehen rintakarvoihin tarttuu miehen feromonit, mitkä taas saavat naisen libidon nousemaan. Että sinällään ymmärrän eksäsi.
Sukkahousut ovat mukavammat ja näyttävät paremmilta, kun ajaa säärikarvat
Vierailija kirjoitti:
Kun se mies ajaa edelleen niitä karvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies harrastaa uintia ja ajelee karvojansa. Ilmeisesti uimarit tekee sitä ainakin.
Ihan turhaa, jos ei ole kilpauimari.
Eräs kilpapyöräilijä ajoi säärikarvansa, koska sääriä hierotaan usein.
Se on tasan sen miehen oma asia mitä itselleen tekee niinkuin naisillakin. Jos ei miellytä niin älä ole sellaisen kanssa. En minäkään halua naista jolla violetti kouvolatukka ja on läski.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla mitään homompaa kuin posliinimunat ??
En ole homo, mutta naiseni ja itse tykätään karvattomasta kikulista 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Selvä homo joka vielä kaapissa
En ole homo enkä kaapissa. Useimmin vaimoni ajelee säärikarvani samalla kun omansa. Mikä tässä on ihmeellistä moukille???
Tietty parta kuuluu leikata, mutta muuten!