Mies ajaa säärikarvasa, mitä ajattelet? Kyseessä mun mies
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla mitään homompaa kuin posliinimunat ??
En ole homo, mutta naiseni ja itse tykätään karvattomasta kikulista 😂😂😂😂
Ei kikulissa yleensäkään kasva karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Näitä karvojansa muualtakin naamasta, nenästä ja korvista leikkaavia/ajelevia ukkoja on nykyään paljon.
Kun ne menee lääkärintarkastukseen jollain syyllä, niin merkkaakohan lääkäri teksteihin, jotta karvaton ukko! Ajellut alapäänsä, säärensä, kainalonsa, rintamuksensa, naamansa ja päänsä karvattomaksi.
Ja juu, kun ne ukot tuseerataan, niin peräaukon ympäryskin karvaton. Totta kai, lääkäri merkkaa moiset seikat kertomuksiin.
Varsin gay tapa.
He joilla kasvaa selkäkarvaa eivät niitä halua. En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Näitä karvojansa muualtakin naamasta, nenästä ja korvista leikkaavia/ajelevia ukkoja on nykyään paljon.
Kun ne menee lääkärintarkastukseen jollain syyllä, niin merkkaakohan lääkäri teksteihin, jotta karvaton ukko! Ajellut alapäänsä, säärensä, kainalonsa, rintamuksensa, naamansa ja päänsä karvattomaksi.
Ei merkkaa. Eivät kuulu mitenkään mihinkään sairauteen.
Ajattelen, että hyvä että on sun mies eikä mun. Outoa olisi mun mieheltä.
Karvattomuus vähentää ilmanvastusta. Se voi olla ratkaiseva tekijä kun kilpaillaan viimeisistä päihteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkkaa. Eivät kuulu mitenkään mihinkään sairauteen.
Sattumalta tiedän ainakin yhden tkl:n joka merkkaa naisen kohdalla että alapää ajeltu karvattomaksi. Naisenko kohdalla kuuluu? Niin, ja potilaana en ollut minä, satun vain tietämään, kun olen sen tkl:n saneluita purkanut. Enkä tässä paljasta mitään potilassalaisuuksia, kun en kerro nimeä, en lääkärin enkä potilaan enkä paikkaakaan. Kerron vain, että jollakulla se on merkkaamisen arvoinen asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla mitään homompaa kuin posliinimunat ??
En ole homo, mutta naiseni ja itse tykätään karvattomasta kikulista 😂😂😂😂
Ei munien ajeleminen käsittääkseni tänä päivänä mitenkään poikkeuksellista ole. Ihme porukkaa täällä, varmaan taas lähinnä eläkeläiset paikalla tässäkin ketjussa.
Mitä ajatella naisesta joka joka aloitta ketjun miehestään. ????
Vietinköhän juuri yön miehesi kanssa? Olin kieltämättä yllättynyt sileistä sääristä, kun ei vaikuttanut miltään karvojen ajelijalta vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä homo joka vielä kaapissa
En ole homo enkä kaapissa. Useimmin vaimoni ajelee säärikarvani samalla kun omansa. Mikä tässä on ihmeellistä moukille???
Selkeesti jotain on mielen päällä. Auttaisiko työpaikkalääkintä? Juttele ja koita avautua mikä on. Ei ole normaalia. Puuttuisi vielä et rintakarvoitusta ryhdyt katkomaan.
Ihan turhaa, miehen karvat ovat seksikkäät