Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajaa säärikarvasa, mitä ajattelet? Kyseessä mun mies

Vierailija
19.01.2008 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä karvojansa muualtakin naamasta, nenästä ja korvista leikkaavia/ajelevia ukkoja on nykyään paljon.

Kun ne menee lääkärintarkastukseen jollain syyllä, niin merkkaakohan lääkäri teksteihin, jotta karvaton ukko! Ajellut alapäänsä, säärensä, kainalonsa, rintamuksensa, naamansa ja päänsä karvattomaksi.

Vierailija
22/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla mitään homompaa kuin posliinimunat ??

En ole homo, mutta naiseni ja itse tykätään karvattomasta kikulista 😂😂😂😂

Ei kikulissa yleensäkään kasva karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä karvojansa muualtakin naamasta, nenästä ja korvista leikkaavia/ajelevia ukkoja on nykyään paljon.

Kun ne menee lääkärintarkastukseen jollain syyllä, niin merkkaakohan lääkäri teksteihin, jotta karvaton ukko! Ajellut alapäänsä, säärensä, kainalonsa, rintamuksensa, naamansa ja päänsä karvattomaksi.

Ja juu, kun ne ukot tuseerataan, niin peräaukon ympäryskin karvaton. Totta kai, lääkäri merkkaa moiset seikat kertomuksiin.

Vierailija
24/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin gay tapa.

He joilla kasvaa selkäkarvaa eivät niitä halua. En minäkään.

Vierailija
25/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei merkkaa.   Eivät kuulu mitenkään mihinkään sairauteen.  

Vierailija
26/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hyvä että on sun mies eikä mun. Outoa olisi mun mieheltä.

Vierailija
27/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuus vähentää ilmanvastusta. Se voi olla ratkaiseva tekijä kun kilpaillaan viimeisistä päihteistä. 

Vierailija
28/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei merkkaa.   Eivät kuulu mitenkään mihinkään sairauteen.  

Sattumalta tiedän ainakin yhden tkl:n joka merkkaa naisen kohdalla että alapää ajeltu karvattomaksi. Naisenko kohdalla kuuluu? Niin, ja potilaana en ollut minä, satun vain tietämään, kun olen sen tkl:n saneluita purkanut. Enkä tässä paljasta mitään potilassalaisuuksia, kun en kerro nimeä, en lääkärin enkä potilaan enkä paikkaakaan. Kerron vain, että jollakulla se on merkkaamisen arvoinen asia!

Vierailija
29/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuotesaho?

Vierailija
30/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandexraketilta kuulostaa.

Vierailija
31/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla mitään homompaa kuin posliinimunat ??

En ole homo, mutta naiseni ja itse tykätään karvattomasta kikulista 😂😂😂😂

Ei munien ajeleminen käsittääkseni tänä päivänä mitenkään poikkeuksellista ole. Ihme porukkaa täällä, varmaan taas lähinnä eläkeläiset paikalla tässäkin ketjussa. 

Vierailija
32/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatella naisesta joka joka aloitta ketjun miehestään. ????

Vierailija
33/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietinköhän juuri yön miehesi kanssa? Olin kieltämättä yllättynyt sileistä sääristä, kun ei vaikuttanut miltään karvojen ajelijalta vaatteet päällä.

Vierailija
34/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä homo joka vielä kaapissa 

En ole homo enkä kaapissa.  Useimmin vaimoni ajelee säärikarvani samalla kun omansa. Mikä tässä on ihmeellistä moukille???

Selkeesti jotain on mielen päällä. Auttaisiko työpaikkalääkintä? Juttele ja koita avautua mikä on. Ei ole normaalia. Puuttuisi vielä et rintakarvoitusta ryhdyt katkomaan.

Vierailija
35/35 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa, miehen karvat ovat seksikkäät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi