Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivikokoni 70G. Kuvitteletko

Vierailija
13.02.2019 |

minun siis olevan isorintainen, normaali vai mitä?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 75G tai 70H ja rintani ovat mielestäni normaalikokoiset tai isohkot, eivät kuitenkaan mitenkään poikkeavan isot tai huomiota herättävät.

Vierailija
2/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali. Suomessa myydään kuppeja O:hon saakka. 85J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan ihmisen koosta. Ja ihmiset ei usein ymmärrä että se kirjain ei kerro juuri mitään vaan se ympärysmitta.

Vierailija
4/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aivan ihmisen koosta. Ja ihmiset ei usein ymmärrä että se kirjain ei kerro juuri mitään vaan se ympärysmitta.

Kyllä ne molemmat kertovat koosta.

Vierailija
5/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mikä tuon bannerissa olevan kuppikoko on.

There´s so many different worlds

Sinccis

Vierailija
6/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinusta tiedä, mutta itse olen 70D, ja haluaisin esteettisestä näkökulmasta vähän pienemmät tissit.

Vierailija
7/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokoni (Changen liiveissä) on 75G, enkä pidä itseäni mitenkään erityisen rintavana. Kokona kuulostaa hurjalta, mutta todellisuus on hyvinkin sopusuhtainen ja normaalikokoinen. 70G on melko lähellä omaa kokoani, niin sanoisin että nekin ovat aika "normaalikokoiset". Ei siis pienirintainen, muttei nyt varsinaisesti kovin isorintainenkaan, vaan jotain siitä väliltä.

Vierailija
8/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun liivikoko on 70E. Tissit on sellaiset passelisti kouriin sopivat. Eivät mitkään jätit. 

Vierailija
9/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 65E ja pienet on tissit joten ei tuolla 70Glläkään kauhean isot ole. Rinnanympärys on niin pieni että suhteessa kuppi on isompi mistä iso kuppikoko. Jollain 75Gllä onkin sitten jo huomattavasti isommat kun rinnanympärys sen verran leveämpi. Tätä ei moni tosiaan tajua koska yllättävän monella suomalaisella naisella on rinnanympärys yli 75 senttiä ellei yli 80. Ympärysmitta tulisi pyöristää aina alaspäin liivejä valitessa. Mun rinnanympärys tissin alta on 69cm joten oikea koko on 65. Välillä joudun ostaa 70ympäryksen ja siitä sitten C kupin, istuvat ehkä 2vkoa ja kupit tyhjenee selälleen mennessä, mikä on selkein merkki väärästä koosta. Se on myös älytöntä miksi E ja G tai DD kupeissa 65-70 ympäryksellä on silti semmoiset jumalattoman paksut olkaimet jotka on suunniteltu isorintaisille.. kun ei noissa koossa ole isot rinnat ja paksut olkaimet vain haittaa. Käsittämättömän vaikea on löytää 65G kuppia mistään ja maksaa tuhottomasti

Vierailija
10/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot, mutta ei tietenkään mitkään megalollot.

Vierailija
11/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin A-kuppisten kommentteja asiaan.

Vierailija
12/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä taas niitä changen asiakkaita?

Vierailija
13/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin sama koko, kävin sitten Changessa tai Cubuksessa (muualta ei tahdo löytyä 70E-kokoa, 75 on auttamattomasti liian iso ympärykseltään).

Vierailija
14/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pienirintainen, mutta en hirveän isokaan. Itellä koko 75E ja ihan sopusuhtainen olen.

Vierailija
15/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen sinun olevan lihava. Tai siis tiedän.

Vierailija
16/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin sama koko, kävin sitten Changessa tai Cubuksessa (muualta ei tahdo löytyä 70E-kokoa, 75 on auttamattomasti liian iso ympärykseltään).

Change ainakin käyttää imartelumitoitusta (pienempi ympärys, isompi kuppinumero). Nämä koot eivät ole verrannollisia standardikokoihin.

Vierailija
17/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 on ihan peruskokoja oikeassa liiviliikkeessä. Tosin Changen 70 on sama kuin liiviliikkeen 75.

Vierailija
18/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama koko. Hämmästelen kokoa, koska mielestäni rintani ovat aika pienet, mutta koko todettu oikeaksi.

Vierailija
19/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 65E ja pienet on tissit joten ei tuolla 70Glläkään kauhean isot ole. Rinnanympärys on niin pieni että suhteessa kuppi on isompi mistä iso kuppikoko. Jollain 75Gllä onkin sitten jo huomattavasti isommat kun rinnanympärys sen verran leveämpi. Tätä ei moni tosiaan tajua koska yllättävän monella suomalaisella naisella on rinnanympärys yli 75 senttiä ellei yli 80. Ympärysmitta tulisi pyöristää aina alaspäin liivejä valitessa. Mun rinnanympärys tissin alta on 69cm joten oikea koko on 65. Välillä joudun ostaa 70ympäryksen ja siitä sitten C kupin, istuvat ehkä 2vkoa ja kupit tyhjenee selälleen mennessä, mikä on selkein merkki väärästä koosta. Se on myös älytöntä miksi E ja G tai DD kupeissa 65-70 ympäryksellä on silti semmoiset jumalattoman paksut olkaimet jotka on suunniteltu isorintaisille.. kun ei noissa koossa ole isot rinnat ja paksut olkaimet vain haittaa. Käsittämättömän vaikea on löytää 65G kuppia mistään ja maksaa tuhottomasti

Totta kai rintaliivien kupit tyhjenevät selälleen mennessä, jos ei ole Gaultierin Madonnalle 80-luvulla suunnittelemat töröttimet kyseessä. Ihmisillä on outoja vaatimuksia liiveille.

Vierailija
20/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinkin tämän innoittamana kokeilemassa Changen kokolaskuria. Tulos 65DD. Ahhaa. Oikeasti olen 70B. Noita Changen ja vastaavien kokoja ei kannata ottaa tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi