Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen katkera puolisolleni siitä, että hänellä on lapsi, mutta minä en tule raskaaksi.

Vierailija
19.09.2024 |

Miehen lapsi on esiteini. Minä ja mies olemme olleet yhdessä viisi vuotta, jonka aikana en ole tullut raskaaksi. Sairastan endometrioosia ja mies ei suostu ivf-hoitoihin. On alkanut tuntumaan, että vain hänen lapsellaan on merkitystä. Miten pääsen yli katkeruudesta omaa puolisoa kohtaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi vähän. Miksi olet tuollaisen kanssa? Jätä hänet, ansaitset parempaa.

Vierailija
2/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvosta itseäsi vähän. Miksi olet tuollaisen kanssa? Jätä hänet, ansaitset parempaa.

Mitä helvettiä, miehenkö vika se nyt on jos ap ei pysty tulemaan raskaaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehen vika, että hän ei suostu hoitoihin.

Vierailija
4/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niissä hoidoissa tarvitaan miehen lupa?

Vierailija
5/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi lapseton mies, äläkä edes yritä uusperhettä perustaa enää koskaan. 

Vierailija
6/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mielestäsi ihan ok jos mies pakottaisi ap:n lapsettomuushoitoihin mikäli hän ei haluaisi? Miksi miehen sitten olisi pakko hyväksyä vaikka se ei sopisi hänen periaatteisiinsa?

Vierailija
7/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on koko ajan sanonut haluavansa mun kanssa lapsen ja perheen. Mutta kun lääkäri alkoi puhua hoidoista, ne peruttiin miehen takia. Olen siitä katkera. Lääkäri myös teki mulle leikkauksen eli hän tietää mun tilanteen tasan tarkkaan.

Ap

Vierailija
8/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Se miksi elämänne on yhtä taistelua, ei johdu miehistä. 

Vierailija
9/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mielestäsi ihan ok jos mies pakottaisi ap:n lapsettomuushoitoihin mikäli hän ei haluaisi? Miksi miehen sitten olisi pakko hyväksyä vaikka se ei sopisi hänen periaatteisiinsa?

Jos haluaa lapsen ja oman naisen onnelliseksi, niin mitä hyväksymistä siinä on? Hoidot on rankat naiselle. Miehen osuus on aika pieni.

Vierailija
10/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisepä alakerran Ramin tykönä.

Vierailija
11/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mies tekee tämän nyt jo katkeroituneen naisensa onnelliseksi ja taipuu niin sitten tämä nainen katkeroituu lisää jos ei tärppää ja jos ja kun tärppää niin sitten katkeroidutaan kun lapsi jää naisen harteille enimmäkseen jos mies töissä eikä nainen ole ja eron tullessa se nainen vasta katkera onkin. Yhtä katkeruutta jolla jo nyt myrkyttää miehen ja miehen lapsen. 

Vierailija
12/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan kaikki on miesten vikaa ja vastuulla. Tässäkin tarinassa taitaa totuus olla se että mies ei sustunut maksamaan naiselle sitä noin 4200€ maksavaa hoitoa

Vierailija
13/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihan täysin tuota miestä. Ei nuo ivf-hoidot mitään takaa ja ne ovat pettymyksineen aika myrkkyä parisuhteelle. Eihän siinä miehen juuri mitään tarvitse tehdä, mutta raskaaksi se kyllä henkisesti käy. Etenkin kun tuossa on vielä oma lapsikin hoidettavana: voi arvata kodin henkisen ilmapiirin kun kalliit hoidot tuottavat vain pettymyksiä ja tod.näk. katkeruus kohdistetaan juuri tuohon esiteiniin jolla jo on valmiiksi vaikeaa.

Vierailija
14/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.. maho lehmä

Vierailija
15/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa lapsen ja oman naisen onnelliseksi, niin mitä hyväksymistä siinä on? Hoidot on rankat naiselle. Miehen osuus on aika pieni.

On sillä miehelläkin silti itsemääräämisoikeus. Hän saa ihan itse päättää haluaako isäksi hoitojen kautta.

Vierailija
16/16 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskujen maksajan, elättäjän, omaishoitajan ja palvelijan rooli naisen toipumis aikana ei todellakaan onle mikään pieni osuus!!! Siihen päälle vielä vähintään 18 vuoden velkavankeus mikä tulee siittä että joutuu yksin maksamaan kaiken koko perheen elämästä niin en yhtää ihmiettele että mies ei ole niin itse tuhoinen että vapaaehtoisesti tuohon suostuisi