Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivikokoni 70G. Kuvitteletko

Vierailija
13.02.2019 |

minun siis olevan isorintainen, normaali vai mitä?

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä taas niitä changen asiakkaita?

Mulla on ainakin sama koko, kävin sitten Changessa tai Cubuksessa (muualta ei tahdo löytyä 70E-kokoa, 75 on auttamattomasti liian iso ympärykseltään).

Change ainakin käyttää imartelumitoitusta (pienempi ympärys, isompi kuppinumero). Nämä koot eivät ole verrannollisia standardikokoihin.

Oman kokemukseni mukaan Changen mitoitus on aivan normaali. Suomessa on vielä aika harvinaista ostaa liiviikkeestä alusvaatteet. Ostetaan marketista ja ketjuliikkeestä se "80 B" ja sitä käytetään, vaikka lihoisi tai laihtuisi.

Minusta ap:n koko on ihan normaali. Hoikahko ympärys ja rinnat on.. varmaankin näkyvät 😁 Sori, en osaa paremminkaan ilmaista. Koko kun ei tosiaan kerro paljoa. Itsellä on 60E ja olen kuullut jopa haukkuja pienirintaisuudesta. Juu, en ole mutta toisaalta en isorintainenkaan. Käytän Panachen liivejä, joissa kokoni on 28DD tai jossain mallissa E. Menee siis yksiin Changen kanssa. Puolalaismerkkejä olen kokeillut ja niissä sama huomio.

Vierailija
22/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen sinun olevan lihava. Tai siis tiedän.

70 ympäryksellä voi olla lihava. Varsinkin jos on tosi lyhyt. Itse olen 163cm ja liivien ympärys on 70 painaessani 60-68kg (treenaan vaihtelevasti ja paino vaihtelee sen mukaan). Kyllähän joku voi minuakin lihavaksi sanoa, vaikka vyötärönympärykseni on alle 75cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävinkin tämän innoittamana kokeilemassa Changen kokolaskuria. Tulos 65DD. Ahhaa. Oikeasti olen 70B. Noita Changen ja vastaavien kokoja ei kannata ottaa tosissaan.

Mullekin Change antaa kooksi 65DD, oikea koko on 65D.

Vierailija
24/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin sama koko, kävin sitten Changessa tai Cubuksessa (muualta ei tahdo löytyä 70E-kokoa, 75 on auttamattomasti liian iso ympärykseltään).

Change ainakin käyttää imartelumitoitusta (pienempi ympärys, isompi kuppinumero). Nämä koot eivät ole verrannollisia standardikokoihin.

Samaa ympärystä minulle sielläkin tarjotaan, kuin mitä otan muissakin liikkeissä (oli sitten henkkamaukkaa tai alusvaateliikettä). 65:sta jää makkarat, 75 nousee niskasta ylös. 

Vierailija
25/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen laskurilla kokoni pitäisi olla 70K. Käytän kuitenkin muita tuotemerkkejä koossa 75G tai 70H.

Vierailija
26/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te ette osaa mitata oikein. Itse on aika vaikea saada hyvä mitta rinnan päältä. Varsinkin jos on ne vääränkokoiset liivit päällä.

Vierailija
27/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hillittömät lollot 👍

Vierailija
28/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ympärystä minulle sielläkin tarjotaan, kuin mitä otan muissakin liikkeissä (oli sitten henkkamaukkaa tai alusvaateliikettä). 65:sta jää makkarat, 75 nousee niskasta ylös. 

Taitaa olla koko vaan osa sun identiteettiä. Koot kun lasketaan noissa eri tavoilla. Laskukaava on eri.

Vierailija
29/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 65E ja pienet on tissit joten ei tuolla 70Glläkään kauhean isot ole. Rinnanympärys on niin pieni että suhteessa kuppi on isompi mistä iso kuppikoko. Jollain 75Gllä onkin sitten jo huomattavasti isommat kun rinnanympärys sen verran leveämpi. Tätä ei moni tosiaan tajua koska yllättävän monella suomalaisella naisella on rinnanympärys yli 75 senttiä ellei yli 80. Ympärysmitta tulisi pyöristää aina alaspäin liivejä valitessa. Mun rinnanympärys tissin alta on 69cm joten oikea koko on 65. Välillä joudun ostaa 70ympäryksen ja siitä sitten C kupin, istuvat ehkä 2vkoa ja kupit tyhjenee selälleen mennessä, mikä on selkein merkki väärästä koosta. Se on myös älytöntä miksi E ja G tai DD kupeissa 65-70 ympäryksellä on silti semmoiset jumalattoman paksut olkaimet jotka on suunniteltu isorintaisille.. kun ei noissa koossa ole isot rinnat ja paksut olkaimet vain haittaa. Käsittämättömän vaikea on löytää 65G kuppia mistään ja maksaa tuhottomasti

Tätä se on kun ihmiset eivät osaa ommella ja korjata. Tuollainen liivien rinnanympäryksen kaventaminen ja olkaimien siirto ei ole homma eikä mikään ja varsinkin jos sillä säästää satasia pidemmän päälle ompelevalle ihmiselle.

Milloin itketään akryylineuleita, milloin huonosti istuvia housuja. Opetelkaa ompelemaan ja kutomaan eikä tuollaisia ongelmia enää ole.

Vierailija
30/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku oikeasti vieläkään tiedä, että esim. Change käyttää erilaista mitoitusta kuin perusvalmistajat? Tämän tavoitteena on tietenkin saada "mieluisa" koko kuluttajalle. Toinen syy on tarve saada kuluttaja uskomaan, että hänellä on jokin vallan erityinen koko, jota ei perusliikkeistä saa. Markkinointia.

Vierailija
31/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävinkin tämän innoittamana kokeilemassa Changen kokolaskuria. Tulos 65DD. Ahhaa. Oikeasti olen 70B. Noita Changen ja vastaavien kokoja ei kannata ottaa tosissaan.

En usko, että 65D on standardikokosi, jos Change-laskuri antaa sinulle 65DD. Mitkä ovat mittasi rinnan alta ja päältä?

Vierailija
32/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ja kupit tyhjenee selälleen mennessä, mikä on selkein merkki väärästä koosta"

Mitä ihmettä? Kyllähän ne väkisinkin tyhjenee, jos on luomurinnat, eikä painovoimaa vastustavat silikonipallot. Sitä enemmän, mitä enemmän rasvakudosta rinnassa on rauhaskudoksen sijaan. Itselläni on isot rasvalöllörinnat (70H) ja ne menee selälleen mennessä ihan littanoiksi, joten toki H-kupit tyhjenee kun tissit leviää levyksi ympäri rintakehää.

Vierailija
33/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on 90 M.

Vierailija
34/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lindex käyttää sitä ns. oikeaa mitoitusta, nämä muutamat erikoisliikkeet eivät.

Vierailija
35/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on 70G. Voisivat kyllä olla pienemmät, mutta ei nämä mitenkäännjärjettömän kokoiset ole.

Changessa en käy. Ahdistaa se koko.

Vierailija
36/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele kenenkään imettimiä, olen heteronainen.

Vierailija
37/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että 65D on standardikokosi, jos Change-laskuri antaa sinulle 65DD. Mitkä ovat mittasi rinnan alta ja päältä?

No kyllä se on kaikkein sopivin koko. Kuppi peittää koko tissin, tyhjää tilaa ei jää, mikään ei pursua yli, ympärys on juuri sopivan tiukka.

Vierailija
38/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se on kaikkein sopivin koko. Kuppi peittää koko tissin, tyhjää tilaa ei jää, mikään ei pursua yli, ympärys on juuri sopivan tiukka.

Sitten käytät ilmeisesti väärää kokoa. Ehkä se sitten on mukavampi.

Vierailija
39/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se. Virnistyttää kun pienirintaiset B kuppi naiset puhuvat olevansa jotain D kuppia.

Siinä alkaa jo miestäkin naurattaa ..

Sinccis

Vierailija
40/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten heikon itsetunnon takiahan niitä myydään noin. Ja kauppa käy kuin häkä.

Sinccis