Mistä löytää ihana mies? Järkevää sutinaa minulle kiitos!
TInder on niin tylsä, samat tyypit vaan tulee vastaan. Löytääkö sieltä kukaan ketään? Olen itsekin usein ladannut sen uudelleen ja taas sama karuselli alkaa, svaippailla nouta kaikille. Eikä käteen jää muuta kuin harmitus, että taaskaan ei löytynyt mitään. Ja harmitus siitä, että tuon ja tuon kanssa olen ollut treffillä..
S24 pullistelee vaan seksin vonkaajia ja alastonkuvien lähettäjiä.
Missä ihmeessä on tosissaan otettava miesystäväehdokas?
Pliis antakaas nyt vinkkiä.. jo 4-v erosta, että alkaa jo hymy hyytyä tähän sinkkuiluun.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
ilmainen vinkki kirjoitti:
Mene baariin ja juttele jollekin kivalle miehelle. Ei tarvitse juoda itseään änkyräkänniin.
Mutta kun ne miehet siellä ovat juoneet itsensä änkyräkänniin. Ei nappaa juopot. t.winkku
Ei tarvi mennä Tallinnanlaivalle eikä kulman räkälään. Joku tasokas ja tunnelmallinen cocktailbaari tai viihtyisä ja lämminhenkinen oluthuone. Paitsi tietty jos asut jossain Tohmajärvellä, missä kahvilla käydään ABC:llä. Mutta ainakin PKS:än ja suurempien kaupunkien kuppilat tarjoaa laajemman valikoiman. Toisaalta niissä on Tinderissäkin parempi valikoima.
Harmillista kun naiset aina tuntuvat etsivän ihanaa miestä. Itse olen lihava ja vieläpä kusipää. Mutta en sentään kovin tylsä ole ja olen vieläpä huumorintajuinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmainen vinkki kirjoitti:
Mene baariin ja juttele jollekin kivalle miehelle. Ei tarvitse juoda itseään änkyräkänniin.
Mutta kun ne miehet siellä ovat juoneet itsensä änkyräkänniin. Ei nappaa juopot. t.winkku
Ei tarvi mennä Tallinnanlaivalle eikä kulman räkälään. Joku tasokas ja tunnelmallinen cocktailbaari tai viihtyisä ja lämminhenkinen oluthuone. Paitsi tietty jos asut jossain Tohmajärvellä, missä kahvilla käydään ABC:llä. Mutta ainakin PKS:än ja suurempien kaupunkien kuppilat tarjoaa laajemman valikoiman. Toisaalta niissä on Tinderissäkin parempi valikoima.
Voisitko mainita näitä pk-seudun cocktailbaareja ihan nimeltä. Kiitti😊
Valitse joku yrittäjä, ja asioi hänen kanssaan. Saat ensivaikutelman. Jos ihminen on fiksun oloinen (tai mitä arvostatkin), sano että ois kiva tutustua.
Vielä kun itse uskaltais tehdä tän. Jospa edes koittais enemmän olla ihmisetn ilmoilla ja pitää silmätkin auki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa, kesällä terassilla kiva istua. En tykkää juopoista, mielummin lenkille kuin baariin, että toivon miehelläkin olevan terveet elämäntavat. En täältä etsikään miestä vaan hyvää infoa etsimiseen. Ja niin kyllä minulla on elämässä muutakin kuin miehen vonkailu, mutta kyllä sopis löytyä yks huippu tyyppi. ;)
Ap
Onko se oikeasti oletus, että jos katsot baarin ikkunasta sisään, näet pelkästään juoppoja, joilla ei ole elämässä muuta sisältöä tai harrastuksia? Jos istuu baarissa kerrankin, ei voi enää käydä lenkillä? Itse olen käynyt baarissa useita kertoja elämäni aikana. Silti harrastan hyvinkin urheilullisia ja luonnonläheisiä asioita. Käyn töissä ihan niin kuin normaali ihminen. Enkä edes koe omaavani alkoholiongelmaa. Samaa voisin sanoa useimmista niistä ystävistä joiden kanssa olen baarissa käynyt.
Suurin osa baarielämää viettävistä sattuu nyt vain olemaan sellaisia, joita sellainen elämäntyyli jaksaa viehättää ja alkoholi maistuu yli suositusten.
Totta tämäkin, mutta missä muualla sinkkumiehellä on matalampi kynnys lähestyä naisia? Tinder on miehille aika kova paikka ja Suomessa ei vain ole "normaalia/tavallista" lähestyä ihmisiä kaduilla tai kaupoissa. Jos olisin sinkkumies, niin varmaan välillä yrittäisin käydä kavereiden kanssa perjantaisin duunin jälkeen bissellä, jotta pääsisin ehkä jutuille muiden afterwörkkiläisten kanssa joilla ei ole kiire kotiin perheen luo, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ihmisillä ei ole kovin paljoa luontevia kohtaamistilanteita.
Tässä olisi vapaa mies tarjolla. Olen hyvännäköinen ja varallisuuttakin löytyy, ainoa toive on lähinnä se, että sinua kiinnostaisi wanking inside in ass harrastuksena.
-about 5000e/kk palkkaa
-ei elättejä
-velaton asunto Helsingin keskustasta (arviolta noin 380 000e)
-vene
-eri säästötileillä n. 30ke
-osakkeissa n. 20ke
Hyvin menee, matkustelen paljon. Todennäköisesti muutan pois Suomesta piakkoin jonnekin eksklusiivisempaan maahan.
Vierailija kirjoitti:
se että rahat kilahtaa, haluan antaa mahdollisuuden sellaiselle ihmiselle, joka tuo rahaa elämääni ja minä otan, sittenhän sen tietää, kun se kilahtaa.
ap
Suomeksi.
Minun sydän on vielä edellisten sotkujen jälkeen vähän epäilevällä kannalla, että siksi aina kivan näköisen tyypin kohdalla menen lukkoon, tai selkeästi osoitan, että en ole mitenkään lähestyttävä.. siitä kun pääsisi eroon..
ap
Olen kans ollut sinkkuna kauan, 6 vuotta, alkaa olla jo kypsää... tänä vuonna haluaisin edes treffeille. Että saisi edes sen hetken istahtaa miehen seurassa. Mutta baareihin en voi mennä, kun ei ole baariseuraa - olen aika rohkea luonteeltani, mutta yksin en ikinä menisi baariin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kans ollut sinkkuna kauan, 6 vuotta, alkaa olla jo kypsää... tänä vuonna haluaisin edes treffeille. Että saisi edes sen hetken istahtaa miehen seurassa. Mutta baareihin en voi mennä, kun ei ole baariseuraa - olen aika rohkea luonteeltani, mutta yksin en ikinä menisi baariin.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Minun sydän on vielä edellisten sotkujen jälkeen vähän epäilevällä kannalla, että siksi aina kivan näköisen tyypin kohdalla menen lukkoon, tai selkeästi osoitan, että en ole mitenkään lähestyttävä.. siitä kun pääsisi eroon..
ap
Mulla sama juttu! Viime kesänä yks hyvän näköinen mies rupes moikkaamaan mua aina kun kohdattiin - ihan tuntematon entuudestaan - ja yhtenä päivänä se tuli juttelemaan. Oli fiksun oloinen, rento ja hauska. Mutta mä en ois voinut olla tylsempi. Se vaan pyys mua seuraksi minigolffaamaan kun oli ite menossa, mut en menny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se että rahat kilahtaa, haluan antaa mahdollisuuden sellaiselle ihmiselle, joka tuo rahaa elämääni ja minä otan, sittenhän sen tietää, kun se kilahtaa.
ap
Suomeksi.
Tässä kyllä nyt ap:n sanoja vääristellään. En tarvitse taloudellisista syistä miestä, vaan henkisistä syistä.
AP
Miehen pitää olla ihana siis. Naisille kaiken pitää olla ihanaa. Hohhoijaa. Ihana eli naisille kelvollinen. Okei, se siitä. Asiaan:
1) Osta järeä iskuporakone ja pakettiauto.
2) Vie pakettiauton ja iskuporakoneen vuokrailmoituksia sinne, missä toivomasi kaltaisia miehiä usein liikkuu. Jos pitää olla mallipoju, mallitoimistoon; jos älykkö, yliopistoon.
3) Vastaa saamiisi viesteihin. Ennen pitkää treffaat jonkun, joka kiinnostaa. Jää juttelemaan hänen kanssaan. Jos vaikuttaa mukavalta, ehdota kahvilla käymistä. Jos ei sitten kuitenkaan, moikkaa iloisesti.
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa, kesällä terassilla kiva istua. En tykkää juopoista, mielummin lenkille kuin baariin, että toivon miehelläkin olevan terveet elämäntavat. En täältä etsikään miestä vaan hyvää infoa etsimiseen. Ja niin kyllä minulla on elämässä muutakin kuin miehen vonkailu, mutta kyllä sopis löytyä yks huippu tyyppi. ;)
Ap
Tulla minu luo. Meita viisi kaferusta olla rakasta sinu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko se oikeasti oletus, että jos katsot baarin ikkunasta sisään, näet pelkästään juoppoja, joilla ei ole elämässä muuta sisältöä tai harrastuksia? Jos istuu baarissa kerrankin, ei voi enää käydä lenkillä? Itse olen käynyt baarissa useita kertoja elämäni aikana. Silti harrastan hyvinkin urheilullisia ja luonnonläheisiä asioita. Käyn töissä ihan niin kuin normaali ihminen. Enkä edes koe omaavani alkoholiongelmaa. Samaa voisin sanoa useimmista niistä ystävistä joiden kanssa olen baarissa käynyt.
Suurin osa baarielämää viettävistä sattuu nyt vain olemaan sellaisia, joita sellainen elämäntyyli jaksaa viehättää ja alkoholi maistuu yli suositusten.
Totta tämäkin, mutta missä muualla sinkkumiehellä on matalampi kynnys lähestyä naisia? Tinder on miehille aika kova paikka ja Suomessa ei vain ole "normaalia/tavallista" lähestyä ihmisiä kaduilla tai kaupoissa. Jos olisin sinkkumies, niin varmaan välillä yrittäisin käydä kavereiden kanssa perjantaisin duunin jälkeen bissellä, jotta pääsisin ehkä jutuille muiden afterwörkkiläisten kanssa joilla ei ole kiire kotiin perheen luo, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ihmisillä ei ole kovin paljoa luontevia kohtaamistilanteita.
Miks just perjantaisin? Mä käyn afterwörk-bissellä joka arkipäivä ja yleensä vaapun kotiin siinä puoli kaksi yöllä. Myös viikonloppuisin juon ainakin lauantain ja ehkä sunnuntain. Ei vaan naista löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Suomeksi.
Tässä kyllä nyt ap:n sanoja vääristellään. En tarvitse taloudellisista syistä miestä, vaan henkisistä syistä.
AP
Niinhän ne kaikki sanoo. Vaatimuslistalla on silti taloudelliset syyt etusijalla.
Hmm. Itse olen enemmän oluthuoneihmisiä, mutta esim Groteskissa on tosi hyvät drinkit, samoin kuin A21ssä (se on vähän hipsterin oloinen mesta). Trillby & Chadwickissä en ole käynyt, mutta tuo on ilmeisesti se "salakapakka" mitä jengi kehui. En tiedä onko SteamHellsinki vielä olemassa, Kalliossa on se elokuvateatteribaari Riviera. Noi nyt tulee tässä mieleen. Ai niin! ja Cocomo Tikibar, joka on ravintola, mutta tosi hauska ja hyvin eksoottiset drinkit. Itse en nyt muutamaan vuoteen ole kiertänyt noita, eli en tiedä niiden nykyilaa.
Voisiko koko jutun juju olla se ettei rajaa jotain "tiettyä paikkaa"? Kun omasta mielestäni ihmisiä on ihan kaikkialla. Siis aivan kaikkialla.