Mistä löytää ihana mies? Järkevää sutinaa minulle kiitos!
TInder on niin tylsä, samat tyypit vaan tulee vastaan. Löytääkö sieltä kukaan ketään? Olen itsekin usein ladannut sen uudelleen ja taas sama karuselli alkaa, svaippailla nouta kaikille. Eikä käteen jää muuta kuin harmitus, että taaskaan ei löytynyt mitään. Ja harmitus siitä, että tuon ja tuon kanssa olen ollut treffillä..
S24 pullistelee vaan seksin vonkaajia ja alastonkuvien lähettäjiä.
Missä ihmeessä on tosissaan otettava miesystäväehdokas?
Pliis antakaas nyt vinkkiä.. jo 4-v erosta, että alkaa jo hymy hyytyä tähän sinkkuiluun.
Kommentit (58)
Saman ongelman edessä. Olen nyt sinkkuillut kuutisen vuotta ja todennut, että kaikki hyvät miehet ovat vakaissa parisuhteissa viimeistään nelikymppisinä. Tunnen mittavan määrän kanssani samaa mieltä olevia naisia ja voin kertoa, että kaikilla naisilla elämät, päät ja kropat ovat enemmän kuin keskimääräsen hyvässä järjestyksessä. Vaan ei löydy vastaavia miehiä.
Viimeisin "löytöni" oli rahaton ja takertuva pummi. Epäilen vahvasti jotakin persoonallisuushäiriötä syyksi tämän herran pitkäaikaiseen sinkkuuteen. Näyttää hyvältä mutta, mutta. Löytynee tälläkin hetkellä Tinderistä Helsingin alueelta.
Olen itse ratkaissut ongelman niin, että seksin ja läheisyyden hoidan fwb:n kanssa ja syvällisemmät keskustelut sitten käydään vastaavien sinkkukavereitten kanssa. En ole täysin tyytyväinen mutta en voi ottaa kumppaniksi miestä, joka tuntuu lähinnä aikuisen ikään ehtineeltä lapselta. Haluan pystyä arvostamaan kumppaniini sekä tuntea tarvitessani saamaan kumppaniltani myös hartiat, joihin heikolla hetkelläni voin nojata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kans ollut sinkkuna kauan, 6 vuotta, alkaa olla jo kypsää... tänä vuonna haluaisin edes treffeille. Että saisi edes sen hetken istahtaa miehen seurassa. Mutta baareihin en voi mennä, kun ei ole baariseuraa - olen aika rohkea luonteeltani, mutta yksin en ikinä menisi baariin.
Miksi et?
Koska luulen, etten vois katella vapaasti. Vaikka toivon seuraa niin olisi kiusallista, jos ei vois katsoa rauhassa tuntematta olevansa "haku päällä". En tiedä miks, mutta kaverin seurassa tuntuis turvallisemmalta katsella myös ympäriinsä... Voi olla että luulen vain, että katsomisellani olisi jotain vaikutusta. En tiedä. Mua ei varmaan ujostuttais jos innostuisin vähänkin näkemästäni, mutta ilman sitä tuntuisi niin orvolta. Koska en ole käyny baarissa vuosiin, se ei olis sellainen rento säännöllinen tapahtuma, vaan joutuisin oikein valvomaan sen takia. Voi ei, miltä kuulostan... :D
Vierailija kirjoitti:
TInder on niin tylsä, samat tyypit vaan tulee vastaan. Löytääkö sieltä kukaan ketään? Olen itsekin usein ladannut sen uudelleen ja taas sama karuselli alkaa, svaippailla nouta kaikille. Eikä käteen jää muuta kuin harmitus, että taaskaan ei löytynyt mitään. Ja harmitus siitä, että tuon ja tuon kanssa olen ollut treffillä..
S24 pullistelee vaan seksin vonkaajia ja alastonkuvien lähettäjiä.
Missä ihmeessä on tosissaan otettava miesystäväehdokas?Pliis antakaas nyt vinkkiä.. jo 4-v erosta, että alkaa jo hymy hyytyä tähän sinkkuiluun.
Vinkki, ei ainakaan täältä palstalta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi vapaa mies tarjolla. Olen hyvännäköinen ja varallisuuttakin löytyy, ainoa toive on lähinnä se, että sinua kiinnostaisi wanking inside in ass harrastuksena.
-about 5000e/kk palkkaa
-ei elättejä
-velaton asunto Helsingin keskustasta (arviolta noin 380 000e)
-vene
-eri säästötileillä n. 30ke
-osakkeissa n. 20keHyvin menee, matkustelen paljon. Todennäköisesti muutan pois Suomesta piakkoin jonnekin eksklusiivisempaan maahan.
Mitä ihmettä tarkoittaa "wanking inside in ass"?
Hei! Mä keksin sittenkin! Onko se "Aasin sisällä masturboimista?
mutta sanokaa te miehet, miten tinder on teille vaikea paikka? Olen ajatellut, että teillä on siellä markkinat, koska on otsaa käyttäytyä niin huonosti, vongata seksiä jne. toisaalta itselläni oli kokoajan 99+ tykkääjää, silti ne kenestä tykkäsin, niin ei mätsiä tullut. paitsi muutama jotka eivät tehneet mitään aloitetta. mielenkiintoista mitä miehet odottavat tinderiltä?
Vierailija kirjoitti:
Saman ongelman edessä. Olen nyt sinkkuillut kuutisen vuotta ja todennut, että kaikki hyvät miehet ovat vakaissa parisuhteissa viimeistään nelikymppisinä. Tunnen mittavan määrän kanssani samaa mieltä olevia naisia ja voin kertoa, että kaikilla naisilla elämät, päät ja kropat ovat enemmän kuin keskimääräsen hyvässä järjestyksessä. Vaan ei löydy vastaavia miehiä.
Viimeisin "löytöni" oli rahaton ja takertuva pummi. Epäilen vahvasti jotakin persoonallisuushäiriötä syyksi tämän herran pitkäaikaiseen sinkkuuteen. Näyttää hyvältä mutta, mutta. Löytynee tälläkin hetkellä Tinderistä Helsingin alueelta.
Olen itse ratkaissut ongelman niin, että seksin ja läheisyyden hoidan fwb:n kanssa ja syvällisemmät keskustelut sitten käydään vastaavien sinkkukavereitten kanssa. En ole täysin tyytyväinen mutta en voi ottaa kumppaniksi miestä, joka tuntuu lähinnä aikuisen ikään ehtineeltä lapselta. Haluan pystyä arvostamaan kumppaniini sekä tuntea tarvitessani saamaan kumppaniltani myös hartiat, joihin heikolla hetkelläni voin nojata.
Miksi kirjoitat ummet ja lammet paskaa kun ongelman olisi voinut kiteyttää näihin muutamiin sanoihin?
Moni mies on tinderissä vaan kokeilemassa onneaan, odottamassa naisen aloitetta ja että jos siitä siivellä lähtisi jotain tulemaan
Mieti, miksi haluat miehen. Motiivi.
Ei kannata edes vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on tinderissä vaan kokeilemassa onneaan, odottamassa miehen aloitetta ja että jos siitä siivellä alkaisi rahaa tulemaan
So feel you ap. 1.5 v sinkkuilua takana. Kaikki elämän osa alueet kunnossa ja vain se oikea mukava mies jonka kanssa elämä olisi kivaa puuttuu. Kysyntää kyllä on ja omat kriteerit liittyy eniten luonteeseen mutta silti kaikki sähköä aiheuttavat tyypit ovat olleet varattuja silloin harvoin kun heihin törmää. Olisipa kiva saada kesäksi ja sen jälkeen loppuelämäksi mies jonka kanssa tehtäisiin toisemme iloiseksi ihan joka ikinen päivä... Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Suomesta selkeästi puuttuu konkreettisempi seuranhakupalvelu. "Personal amori" eh heh...
Siis mulla ei ole ollut seksiä 6 vuoteen. En tajua, miten pääsette edes treffeille! Muutama vuosi sitten tein profiilin sinkkupalstalle ja viestejä tuli enimmillään 80 päivässä - en oikeasti jaksanu kahlata niitä, enkä käyny kenenkään kanssa treffeillä. Viime aikoina olen muutaman kerran tehnyt profiilin e-kontaktiin (kuvattomana) mutta profiili poistetaan/poistuu viimeistään muutaman viikon päästä, ellen itse kypsy nopeammin ja poista sitä itse. Tinderiä en halua kokeilla, koska en halua että tietoni ovat jakelutavaraa.
Perustan huomenna av-mammojen oman sinkkupalstan, jos mammoilla ois vähän kontakteja!? :D
Vierailija kirjoitti:
... ja taas kerran menee niin että vain top-10% kuuluva mies kelpaa, joten jos sitä ei saada omaksi niin sitten käydään salaa toisen kanssa humppaamassa. Samalla kuitenkin kivenkovaa väitetään että kukaan nainen ei näin tee 🤣
Uskotteko te jotenkin niihin omiin satuihinne vai mikä teitä vaivaa? Psykiatriassa kai tuollaista käytöstä sanotaan harhaisuudeksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hyvä kirjoitus. mä tarvitsen mieheltä, kuten eilen sinkkuelämää ohjelmassa sanottiin: suuret käsivarret turvalliseen halaukseen, pään hyviin ajatuksiin ja ison.. läheisyyteen. että fb ei mulle riitä, pitää olla henkinen yhteys.
Ap lähtee nyt nukkumaan, hyvää yötä!
Mä oon ajatellu että ehkä jatkanki loppuikäni sinkkuna. Mutta ois se nyt kiva edes kerran elämässä vielä kokea seksin ilo, rakkaudesta puhumattakaan... Miehet tuntuu jo alieneilta. En halua mitään seksipelleilyjä ventovieraiden kanssa, haluan seurustella tai sitten olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa, kesällä terassilla kiva istua. En tykkää juopoista, mielummin lenkille kuin baariin, että toivon miehelläkin olevan terveet elämäntavat. En täältä etsikään miestä vaan hyvää infoa etsimiseen. Ja niin kyllä minulla on elämässä muutakin kuin miehen vonkailu, mutta kyllä sopis löytyä yks huippu tyyppi. ;)
Ap
Onko se oikeasti oletus, että jos katsot baarin ikkunasta sisään, näet pelkästään juoppoja, joilla ei ole elämässä muuta sisältöä tai harrastuksia? Jos istuu baarissa kerrankin, ei voi enää käydä lenkillä? Itse olen käynyt baarissa useita kertoja elämäni aikana. Silti harrastan hyvinkin urheilullisia ja luonnonläheisiä asioita. Käyn töissä ihan niin kuin normaali ihminen. Enkä edes koe omaavani alkoholiongelmaa. Samaa voisin sanoa useimmista niistä ystävistä joiden kanssa olen baarissa käynyt.
Suurin osa baarielämää viettävistä sattuu nyt vain olemaan sellaisia, joita sellainen elämäntyyli jaksaa viehättää ja alkoholi maistuu yli suositusten.
Totta tämäkin, mutta missä muualla sinkkumiehellä on matalampi kynnys lähestyä naisia? Tinder on miehille aika kova paikka ja Suomessa ei vain ole "normaalia/tavallista" lähestyä ihmisiä kaduilla tai kaupoissa. Jos olisin sinkkumies, niin varmaan välillä yrittäisin käydä kavereiden kanssa perjantaisin duunin jälkeen bissellä, jotta pääsisin ehkä jutuille muiden afterwörkkiläisten kanssa joilla ei ole kiire kotiin perheen luo, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ihmisillä ei ole kovin paljoa luontevia kohtaamistilanteita.
Miks just perjantaisin? Mä käyn afterwörk-bissellä joka arkipäivä ja yleensä vaapun kotiin siinä puoli kaksi yöllä. Myös viikonloppuisin juon ainakin lauantain ja ehkä sunnuntain. Ei vaan naista löydy.
Minulla saman suuntaisia kokemuksia. Melkein alkoholisoiduin rampatessani baareissa aikoinaan niin tiuhaan. Naisia ei löytynyt. Eli en ihan allekirjoita tuota baarien ylistyslaulua, ei sieltä kaikki seuraa saa.
Vierailija kirjoitti:
mutta sanokaa te miehet, miten tinder on teille vaikea paikka? Olen ajatellut, että teillä on siellä markkinat, koska on otsaa käyttäytyä niin huonosti, vongata seksiä jne. toisaalta itselläni oli kokoajan 99+ tykkääjää, silti ne kenestä tykkäsin, niin ei mätsiä tullut. paitsi muutama jotka eivät tehneet mitään aloitetta. mielenkiintoista mitä miehet odottavat tinderiltä?
Omalta kohdaltani voisin sanoa, että kun yrität aina jotain fiksua keksiä aloitukseen ja tämä toistuu ja toistuu eikä johda mihinkään niin sitten turhautuu koko hommaan eikä tee enää yhtään aloitusta kenellekkään.
Alussa jaksoi yrittää jotain hyviä avauksia, mutta nyt on mennyt useampi kuukausi etten ole edes avannut koko sovellusta. Motivaatiota odotellessa.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi vapaa mies tarjolla. Olen hyvännäköinen ja varallisuuttakin löytyy, ainoa toive on lähinnä se, että sinua kiinnostaisi wanking inside in ass harrastuksena.
-about 5000e/kk palkkaa
-ei elättejä
-velaton asunto Helsingin keskustasta (arviolta noin 380 000e)
-vene
-eri säästötileillä n. 30ke
-osakkeissa n. 20keHyvin menee, matkustelen paljon. Todennäköisesti muutan pois Suomesta piakkoin jonnekin eksklusiivisempaan maahan.
Googlasin ja nyt on kyllä melkoisen kovaa settiä, ei taida hanurini kestää tuollaista menoa :) Muuten kyllä ;)