Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hirvein maa missä olet käynyt?

Vierailija
10.02.2019 |

Ja miksi?

Kommentit (516)

Vierailija
241/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romania. Tungettelevia, rahanahneita ja perverssiä ihmisiä. Roskaa ja saastetta kaikkialla. Rujot kerjäläiset, likaiset m stalaiset, hirveä arkkitehtuuri ja kulkukoirat.

Tshekki. Miehet kopeita ja ynseitä. Rahanahneilla naisilla aivot jalkojen välissä.

Vierailija
242/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kairo ( Egypti) oli epämielyttävä kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirviä eniten Norjassa.

Kyllä. Suomessa on kohta hirvet ammuttu sukupuuttoon. En tiiä kenen hyvvää työtä sekin on.

Vierailija
244/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romania. Töykeitä aggressiivisia ihmisiä minkä tämän viestiketjun Romania-bottikin todistaa.

Vierailija
245/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Romania-hullu Romaniassa? Jos et, niin muuta tänne. Täällä on pienenevä väestö ja kielitaitoisena varmaan löytäisit paikkasi tässä yhteiskunnassa nopeasti.

Bine ați venit!

Ei asu. Sossutuet viehättää Suomessa. Siksi asuu täällä vaikka ollaankin ylimielinen roskakansa ilman kulttuuria.

Vierailija
246/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan Romaniassa, yli siitä olen lentänyt useasti. Yön pimeydessä olen pannut merkille, että kun ollaan Romanian päällä, alla olevaa maata ei pysty näkemään, koska siellä on pimeää. Tykkään tarkkailla koneen ikkunasta lennon aikana, muiden maiden kaupungit näkyvät valaistuksen ansiosta hyvin, mutta Romania on ihan pimeä. Eikö niillä paroilla ole vielä sähköjä?

Vierailija
247/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romania. Töykeitä aggressiivisia ihmisiä minkä tämän viestiketjun Romania-bottikin todistaa.

Jos luet vähän ketjua niin näet kuka täällä on ensiksi ollut töykeä. Ensin te provosoitte ja sitten kun teille antaa takaisin niin alkaa uhriutuminen? Todellakin munatonta porukkaa. Suomalainen on siitä huvittava tapaus kun se käy sun päälle (mitä suomalainen tekee kun hän juo alkoholia) ja annat hänelle kuonoon niin hän kehtaa mennä seuraavana päivänä tekemään rikosilmoituksen vaikka on käynyt itse päälle. Suomalaisen pitää toki olla humaltunut, että edes käy päälle tai sitten isommassa porukassa uskaltaa käydä yhden ihmisen päälle.

Vierailija
248/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain Ruotsissa, Virossa sekä Tanskassa. Viro oli kauhein. 

Matkustimme satoja kilometrejä omalla autolla perheen kesken ja tutustuimme erilaisiin majoituspaikkoihin. Itse paikat olivat hyvätasoisia ja palvelu pelasi sovitusti, mutta kaikki muu sitten...niin. 

Matkustimme paljon maaseudun poikki, tuntui kuin olisimme aikahypyn tehneet jonnekin 40-luvulle. Ränsistyneitä (mutta asuttuja) taloja/latoja/hökkeleitä, vanhoja mummoja kävelemässä tolkuttoman pitkiä etäisyyksiä ilman mitään mukavuuksia, tiet huonossa kunnossa, monella alueella haisi kamalan pahalta.

Ruoka oli vaatimatonta ja todella suolaista. Sisävessoja ei kamalasti näkynyt, onneksi olimme tottuneita puu-ceen käyttäjiä (mutta ne vessat olivat siltikin jotenkin kuvottavia, eivät siis samantyylisiä mitä näkee Suomessa mökillä tms.) emmekä ihan pienestä hetkahtaneet.

Joillakin alueilla erot rikkaiden ja köyhien välillä todella pysäyttävät, esim. paikallinen liikemies asui käytännössä aidatussa palatsissa keskellä muuten alemman keskiluokan asuinaluetta.

Lapsityövoimaa, alakouluikäisiä poikia ahkeroimassa aamusta iltaan kodin ulkopuolella.

Kukaan ei puhunut englantia pääkaupungin ulkopuolella. 

Nykyään kun kuulen puheet Virosta edistyneenä maana, haistan vieläkin nenässäni erään kalastajakylän pienen sataman kuvottavan löyhkän. Todella vaikea uskoa. 

Vierailija
249/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Romania-hullu Romaniassa? Jos et, niin muuta tänne. Täällä on pienenevä väestö ja kielitaitoisena varmaan löytäisit paikkasi tässä yhteiskunnassa nopeasti.

Bine ați venit!

Ei asu. Sossutuet viehättää Suomessa. Siksi asuu täällä vaikka ollaankin ylimielinen roskakansa ilman kulttuuria.

Tottakai. Mitä meinasit tehdä minulle? Deporteissön? Tuleeko joku suomalainen nainen seisomaan lentokoneeseen? Ainiin mulla pitäis olla tumma múlkku että tulisi. Miltä tuntuu elättää sómaleja ja katsoa kun ne pánee teidän naisia?

Vierailija
250/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia on ehdottomasti kamalin. Olen käynnyt siellä kolme kertaa (ja joo, tyhmä olen, kun en vähemmästä uskonut). Ensimmäisellä kerralla yhden seurueeseemme kuuluvan henkilön laukku siepattiin ja paikalliset aikuiset miehet ahdistelivat minua, silloin 14-vuotiasta tyttöä, kaikkialla, missä liikuimme. Toisella kerralla kolmen tähden hotelli oli kamala läävä, huone oli likainen ja todella huonokuntoinen. Missään sivistysvaltiossa ei paikka varmasti olisi saanut yhtään tähteä. Lisäksi sain elämäni ainoan turistiripulin (vrt. Intiassa, Thaimaassa, Kiinassa tai Malesiassa tai tietysti muualla Euroopassa olen reissannut useasti koskaan sairastumatta). Kolmannella kerralla pääsin aika vähällä, kohtasin lähinnä paikallisten huonoa käytöstä ja ala-arvoista palvelua ravintoloissa.

Nyt jo ymmärrän pysyä poissa.

Vierailija
251/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikki hiiri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luet vähän ketjua niin näet kuka täällä on ensiksi ollut töykeä. Ensin te provosoitte ja sitten kun teille antaa takaisin niin alkaa uhriutuminen? Todellakin munatonta porukkaa. Suomalainen on siitä huvittava tapaus kun se käy sun päälle (mitä suomalainen tekee kun hän juo alkoholia) ja annat hänelle kuonoon niin hän kehtaa mennä seuraavana päivänä tekemään rikosilmoituksen vaikka on käynyt itse päälle. Suomalaisen pitää toki olla humaltunut, että edes käy päälle tai sitten isommassa porukassa uskaltaa käydä yhden ihmisen päälle.

Tää kyseinen hullu taitaa olla sama henkilö joka taannoin riehui eräässä toisessa matkustelemista käsittelevässä ketjussa. Joku mainitsi että ei kannata matkustaa Puolaan niin hel.etti oli irti. Kirjoitustyyli on tismalleen samanlainen ja käyttää ihan samanlaisia solvauksia. Uskon kyseessä olevan joku trolli.

Vierailija
252/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska, töykeät ylimieliset ihmiset. Neuvostoliitto, rumaa, likaista, alistavaa köyhyyttä( hyvä jalo kommunismin aate, terkut Li ja Paavo). Ahvenanmaa, olin puoli vuotta töissä tuolla ja missään muualla en ole kokenut tätä vihaa ja vähättelyä suomalaista kohtaa niin paljon vaikka olen paljon matkustanut.

Vierailija
253/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi muuten maksoi sotakorvaukset Neuvostoliitolle viimeistä markkaa ja ruplaa myöten ja maksoi lyhyessä ajassa. Eikä meillä ole öljyä, eikä mitään muita rikkauksia kuin suomalaiset ihmiset. Romanialaiselle tiedoksi. Että ei ne epätasa-arvon ongelmat ja kansan kaltoinkohtelut sillä selity. Täällä kaikki tinkivät, eikä kukaan riistänyt tolkuttomasti. Hyvinvointivaltio, sosiaaliturva, kansa- ja peruskoulu, päivähoitojärjestelmä, lastenneuvola, äitiyspakkaukset, kouluruokailu - koko julkisten palvelujen verkosto rakennettiin samaan aikaan, silloin kun Suomi oli Euroopan köyhin ja takapajuisin maa. Mutat silloin tajuttiin, että ollaan samassa veneessä kaikki ja asiat onnistuvat, kun kaikki yhdessä tinkivät ja tekevät töitä. Se ei tapahtunut pelolla, väkivallalla eikä pakolla, vaan yhteishengellä.

Ja mitäs sitten sen jälkeen tapahtuikaan. Jätän välistä muutaman vuosikymmenen ja siirrytään ns. Lipposen aikaan pääministerinä. Silloin alkoi uhkailulla päättäminen valtiollisista asioista ja nykyinen hallitus jatkaa samaa rataa Sipilän johdolla.

Vierailija
254/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikki hiiri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyseinen hullu taitaa olla sama henkilö joka taannoin riehui eräässä toisessa matkustelemista käsittelevässä ketjussa. Joku mainitsi että ei kannata matkustaa Puolaan niin hel.etti oli irti. Kirjoitustyyli on tismalleen samanlainen ja käyttää ihan samanlaisia solvauksia. Uskon kyseessä olevan joku trolli.

Jos sanot mun toista kotimaata pérsläveksi ja solvaatte minua lukuisilla muilla sanoin sekä maanmiehiäni niin mitä luulet, että minun pitäisi tehdä? Katso kun tuolla muualla se veri on sellaista, että siellä pidetään yhtä. Te halveksitte omianne niin miten voisitte ymmärtää muita ihmisiä? Joo tykkään myös Puolasta ja puolalaisista naisista. Myös venäläiset naiset on mukavia. Siis víttu kurva sentään ketä te luulette oikein olevanne kun halveksitte meitä ja sitten menette Gambiaan savimajaan hakemaan elämysmatkoja? Siellä ei haittaa kun ihmiset paskoo jokeen ja heittää sinne roskat ja nostaa juomavettä sieltä paskavedestä? Eheiii ei haittaa kato kun se on silloin oikeeta kulttuuria, mutta jos bucarestissa tai krakovassa on jätski paperi maassa niin silloin on liian paskaista maailman parhaalle ihmiselle eli suomalaiselle. Siis voi hemmetti teitä äkki rikastuneita maailman parhaita ihmisiä jotka lämmitätte hk lihapullia mikrossa joissa on 5% lihaa. Äiteeen tekemää ruokaa!

Vierailija
255/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikki hiiri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanot mun toista kotimaata pérsläveksi ja solvaatte minua lukuisilla muilla sanoin sekä maanmiehiäni niin mitä luulet, että minun pitäisi tehdä? Katso kun tuolla muualla se veri on sellaista, että siellä pidetään yhtä. Te halveksitte omianne niin miten voisitte ymmärtää muita ihmisiä? Joo tykkään myös Puolasta ja puolalaisista naisista. Myös venäläiset naiset on mukavia. Siis víttu kurva sentään ketä te luulette oikein olevanne kun halveksitte meitä ja sitten menette Gambiaan savimajaan hakemaan elämysmatkoja? Siellä ei haittaa kun ihmiset paskoo jokeen ja heittää sinne roskat ja nostaa juomavettä sieltä paskavedestä? Eheiii ei haittaa kato kun se on silloin oikeeta kulttuuria, mutta jos bucarestissa tai krakovassa on jätski paperi maassa niin silloin on liian paskaista maailman parhaalle ihmiselle eli suomalaiselle. Siis voi hemmetti teitä äkki rikastuneita maailman parhaita ihmisiä jotka lämmitätte hk lihapullia mikrossa joissa on 5% lihaa. Äiteeen tekemää ruokaa!

Oot trolli. Älkää reagoitko tän viesteihin mitenkään.

Vierailija
256/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä ole käynyt missään erityisen järkyttävässä maassa, mutta Japanista jäi mieleen lasten seksualisoiminen ja siitä olikin jo mainittu tässä ketjussa aiemmin. Kawaii-aiheiset kaupat olivat periaatteessa täynnä lapsip*rnoa ja kadun kulmilla lolitat tunkivat mieheni iholle ja työnsivät esitteitä mukaan. Näitä alaikäisiä tyttöjä näkyi myös vanhojen ukkojen seuralaisina kahviloissa ja baareissa. 

Olen käynyt Japanissa 17 kertaa, ja voin kertoa suoraan että puhut paskaa. 

Tai sitten sä olet vaan sulkenut silmäsi siltä todellisuudelta. Oletko mies vai muuten vaan ignorantti? Nimim. myös Japanissa eri puolilla maata muutaman kerran käynyt ja heti osui silmään se avoin suhtautuminen lasten hyv*ksikäyttöön.

Voi hirvityksen kanahäkki. Äkkiä. Heti toimeksi ja Kukkahattutätikomitea japaniin mesoamaan ettei sellaista saa tehdä!

Vierailija
257/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intia. Mikä sikolätti. Kaikin puolin karmiva paikka.

Minäkin olisin kirjoittanut samoin. Incredible India...

Vierailija
258/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi. Kaikkialla on kallista ja ankeaa, ihmiset ovat töykeitä ja apeita, missään et saa palvelua ja jos saatkin, sekin hoidetaan huonosti. Ikävää etten ole matkustellut täi koskaan missään miussa maassa.

Mikähän miu maa olisi parempi? 

Vierailija
259/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranska, töykeät ylimieliset ihmiset. Neuvostoliitto, rumaa, likaista, alistavaa köyhyyttä( hyvä jalo kommunismin aate, terkut Li ja Paavo). Ahvenanmaa, olin puoli vuotta töissä tuolla ja missään muualla en ole kokenut tätä vihaa ja vähättelyä suomalaista kohtaa niin paljon vaikka olen paljon matkustanut.

Pariisi on fiini paikka, siellä jopa puliukotkin puhuvat ranskaa.

Vierailija
260/516 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä ketjua spämmätään? Onko Ap:lla aikomustakaan matkustaa, ja peloissaan kyselee, että välttyisi ikävyyksiltä?

Itse en ole koskaan vapaaehtoisesti matkustanut maihin, joiden tietäisin päätyväni esimerkiksi tällaiseen ketjuun. Työmatkat erikseen, mutta pahemmissakin maissa, esim. entisen Neuvostoliiton maat, on työmatkalaisille huippuoltavat, koska työpaikka on ne rahoittanut ja kontaktit hyvät. Tietty ihmisten arki ja röttelöt talot heti turistialueen ulkopuolella pistävät silmään, narkomaanit jne.

En menisi sellaiseen paikkaan lomaa viettämään enkä asumaan. Ja toisaalta, Euroopan idyllisimmissäkin kaupungeissa on epäilyttäviä alueita. Joskus erehdyin varaamaan hotellia sellaiselta alueelta, ja vaihtoon meni. Jos lähtee matkalle, pitää varautua ettei kaikki ole kuin netin kuvassa. Pientä riskinottoa ja harkintaa. Yleensä auttaa kun katsoo arvostelut ja kysyy muilta, esim. majoitukset. Lomasta tai muusta oleskelusta maassa tulee stressittömämpi. 

Keskimäärin ihmiset ovat kotisuomessa epäystävällisimpiä. Köyhemmissä maissa ei kadulle syljetä tai kusta, kuten täällä jalkakäytäville vaikka Helsingissä. Paitsi niillä narkkarialueilla, jos sellaisille eksyt. 

Onko Ap sinulla aikomustakaan matkustaa minnekään? 

Näissä entisissä neuvostoliiton tai sen vaikutuspiirin maissa keski ja itä euroopassa on turvallisempaa ainakin tilastojen mukaan kun verrataan länsi eurooppaan missä on isompi riski tulla murhatuksi, väkivallan uhriksi, råiskåtuksi tai terrorin uhriksi. Mut mitäs niistä tilastoista ja faktoista kun voi katsoa alaspäin tuota osaa eurooppaa ennakkoluuloissaan.

Venäjän ”tilastot”. Nyt valoja päälle!

Suurinosa itä ja keski euroopan maista on natossa. Suomi ei ole eikä tule olemaan. Niin hyvin on Venäjän kalu suomi neidon takamuksessa.

Suomella on sentään varteenotettavat puolustusvoimat eikä ole samalla tavalla riippuvainen jostain NATO:sta kuin Keski- ja Itä-Euroopan maat joiden armeija kaatuisi tunnissa mikäli tulisi sota.

Romanialla ja Puolalla on isompi armeija kuin Suomella ja koko ajan tehdään lisähankintoja. Taas suomalaista ignoratismia ilman rajaa :) Jos meinaat matkustaa ulkomailla niin kannattaa avata kirja ennen sitä ettet tee itsestäsi ihan narria. Tässä maailmassa sun pitää valita sun paikka ellei sulla ole ydinaseita. Kukaan ei kunnioita maata joka yrittää miellyttää kaikkia osapuolia ja hyppii sängystä sänkyyn. Sellainen maa jää yksin lopulta. Vai luuletko, että ruotsalaiset tulee apuun? Tuliko ne toisessa maailmansodassa? Se on iso askel valita se puoli tässä maailmassa, koska sillä on positiivisten seurausten lisäksi negatiivisia seurauksia. Romania ja Puola on Venäjän tähtäimessä heti ensimmäisenä pelkästään jo niiden sijaintien vuoksi sodan syttyessä sekä ohjuskilpien vuoksi. Nämä kilvet suojelevat koko eurooppaa eli nämä maat ovat uhrautuneet suojelemaan koko eurooppaa. Miten Suomi on uhrautunut tässä asiassa? Paljon puhetta, mutta hyvin vähän tekoja.

Amerikalla ja Romanialla on hyvät välit ja jatkuvasti tehdään yhteisiä operaatioita. Venäjänkin kanssa voisi olla liittolainen jos he olisi joskus kohdelleet tasavertaisesti ja hyvin. Mulla ei ole mitään venäläisiä ihmisiä vastaan, mutta mielummin Romanian kotka makaa samassa sängyssä Yhdysvaltojen kotkan kanssa.

Olet naiivi. Yhdysvallat ei aloita kolmatta maailmansotaa sen enempää Romanian kuin Baltian tai Suomenkaan vuoksi. Yhdysvaltojen ydinpelote perustuu huolimatta noista kilvistä kykyyn tehdä vastaisku. Romanian sekä Puolan armeijat ovat mitättömiä kun ajatellaan että Niiden pitäisi kyetä torjumaan Venäjän täysimittainen hyökkäys. 

Edes Länsi-Euroopan natomailla ei ole sotilaallisia voimavaroja edes itsensä puolustamiseen. Naton kuuluisa viides artikla ei velvoita antamaan sotilaallista apua toiselle natomaalle vaan apu voi olla vaikka näkkileipää. Romanian ja Puolan operaatiot Yhdysvaltojen rinnalla Afganistanissa että Irakissa ovat lähinnä pr toimintaa. Ei näiden avulla ole mitään merkitystä Yhdysvalloille. Mitä Venäjään tulee niin se on maa mistä vuosisatojen itsevaltius on tappanut kaiken vapauden kaipuun. Ei tarvitse kuin lukea Dostojeskia ja vaikka Gogolinen "Kuolleet Sielut" niin ymmärtää että nykytila ei ole vain Neuvostoliiton perintöä.

Kannattaa lukea mitä entinen Puolustusvoimien komentaja Gustav Häglund sanoo Natosta ja vaikka eversti Erkki Nordbergin kirja Arvio ja ennuste Venäjän sotilaspolitiikasta Suomen suunnalla. Aiheesta löytyy kirjastosta kirjoja hyllymetreittäin. "Natokiimaiset" poliitikot voivat haihatella mutta sotilaiden ei kuulu elätellä illuusioita.

Tyypillistä suomalaista bullshittiä vai oletko venäläinen? Tuskin Venäläisen suusta ei kuule mitään näin tyhmää. Se on totta, että Romania ja Puola ei pysty torjumaan Venäjän kokoisen maan hyökkäystä ja ei pysty Suomikaan yksin. Ei nykyään aloiteta mitään isompia sotia vaan pyöritetään pienempää operaatiota eri maissa ns mikrosotia. Ei nämä maat turhaa ole liittyneet natoon jos katsoo historiaa. Jos Romanian toiminta on pr juttua Afganistanissa ja Irakissa niin miksi sieltä tulee sotilaita kuolleina taisteluista kotiin arkuissa? Aika moista puhetta ja pilkkaa sun suusta. Ihan tyypillistä suomalaista paskapuhetta. Mitä se suomalaisten toiminta sitten noissa maissa on? Runkkaamista parakissa? Mua ei kiinnosta yhtään mitä joku suomalainen ''komentaja'' sanoo. Sugi pula kurva Finlandes.

Googleta ja katso montako sotilasta amerikkalaisilla on Irakissa ja Afganistanissa. Kysy sitten mitä merkitystä kourallisella romanialaisia on siellä? Romanian hallitus hyväksyy muutaman sotilaan kuoleman jotta saadaan luotua tiiviimmät suhteet Yhdysvaltoihin. Noissa Venäjän mikrosodissa ei ole mitään uutta. Kylmänsodan aikana käytiin jos hybridisotia lännen ja idän välillä aina Afrikkaa myöten. Olet lukenut varmaan Neuvostoliiton tukemista sissiliikkeistä ja tuosta veljespuolueille. Suomalaisilla on muistissa viime sodat ja ei ole halua ottaa tappioita tyhjän vuoksi.

Länsi-Euroopan natomailla pitäisi olla teoriassa kyky torjua Venäjän täysimittainen hyökkäys mutta ne ovat sotilaallisia kääpiöitä. Naton vahvempi puolustus hillitsisi jo olemassa olollaan Venäjän agressioita. Mitä Häglundiin tulee tämä kertoi vain karun totuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän