Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimia ihmisen kanssa joka loukatessaan kiirehtii loukkaantumaan itse?

Vierailija
10.02.2019 |

Tai toimii itse typerästi, ja vaikka kukaan ei osoittaisi olevansa loukkaantunut tai sanoisi typerästä käytöksestä mitään, niin kun hän itse kuitenkin huomaa toimineensa väärin ja häntä ehkä nolottaa tämä asia, niin hän itse aloittaa mykkäkoulun? Kysyttäessä ei myönnä että mikään olisi pielessä, vaikka kuka tahansa huomaa kilometrin päähän että kaikki ei ole hyvin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäkööt rauhassa. Pysyttelisin henkilöstä mahdollisimman kaukana. Tuollainen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
2/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan olevani tuollainen: oma moka voi hävettää niin kovasti, että olen hiljaa ja mieluiten häivyn enkä ota yhteyttä ihan vähällä. En voi sille mitään, kai se on jonkinlainen epäonnistunut puolustus- ja hyvittelytapa. Minun kohdallani asiasta voisi ihan suoraan mainita ja kertoa, että oikeasti ei tarvitse olla nolona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mököttäkööt rauhassa. Pysyttelisin henkilöstä mahdollisimman kaukana. Tuollainen on henkistä väkivaltaa.

Valitettavasti kaukana pysyminen ei ole vaihtoehto. On lähisukua ja pakko yrittää vaan jotenkin tulla toimeen. Toki vähän etäisyyttä on pakkokin tässä tilanteessa ottaa, mutta siitäkin saattaa sitten loukkaantua. Ei voi tietää koskaan. Eikä voi kysyäkään, kun se voi olla pahinta, eikä tosiaan ikinä myöntäisi mitään. Siinä sitä sitten vasta hölmöksi tuntee itsensä.

T. Ap

Vierailija
4/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan olevani tuollainen: oma moka voi hävettää niin kovasti, että olen hiljaa ja mieluiten häivyn enkä ota yhteyttä ihan vähällä. En voi sille mitään, kai se on jonkinlainen epäonnistunut puolustus- ja hyvittelytapa. Minun kohdallani asiasta voisi ihan suoraan mainita ja kertoa, että oikeasti ei tarvitse olla nolona.

Anteeksi, en ymmärrä mitä tarkoitat tuolla puolustus- ja hyvittelytavalla. Ko. hlön kanssa asiasta keskustelu ei paranna tilannetta, vaan pahentaa.

T. Ap

Vierailija
5/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
6/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä

Vierailija
7/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulun pitäjät eivät ole päästään aivan terveitä. Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa ja mykkäkoulun pitäjät todella ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
8/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, en ymmärrä mitä tarkoitat tuolla puolustus- ja hyvittelytavalla. Ko. hlön kanssa asiasta keskustelu ei paranna tilannetta, vaan pahentaa.

T. Ap

Ahaa, "mokasin ja ryömin kuoreeni ja jään sinne häpeämään" ei siis päde tuohon ihmiseen. En siis ole oikea ihminen analysoimaan tilannetta.

Vierailija
9/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkäkoulun pitäjät eivät ole päästään aivan terveitä. Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa ja mykkäkoulun pitäjät todella ilkeitä ihmisiä.

Se tuntuu kyllä tosi pahalta ja vie paljon energiaa yrittää tulla toimeen tällaisen ihmisen kanssa. Mutta varmaan myös tällaisella ihmisellä on vaikeaa itsensä kanssa...

Vierailija
10/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ahaa, "mokasin ja ryömin kuoreeni ja jään sinne häpeämään" ei siis päde tuohon ihmiseen. En siis ole oikea ihminen analysoimaan tilannetta.

Niin en tiedä, ehkä hän häpeää ja haluaa olla kuoressa, mutta ei myönnä sitä ikinä. Esittää että kaikki on ok, mutta ei esim juttele mitään jos jossain nähdään ja kaikki puhe on väkinäistä.

T. Ap