Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puristin baarissa erään naisen takapuolta. Minkälaisia seurauksia voi tulla?

Vierailija
10.02.2019 |

Tuskin kelpaa puolustukseksi, mutta olin kovassa nousuhumalassa. Menin iskemään tätä naista ja vitsillä laitoin käden takapuolelle.
Tämä vetikin kauheat kilarit ja lopulta paikalla oli ovimiehet ja nimet otettiin ylös. Minä lensin baarista pihalle.
Nainen huuteli perään, ettei asia jää tähän.
Voiko tuollaisesta tehdä rikosilmoituksen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä realistisesti ajatellen paljoakaan. Ulkomailla on kuitenkin joissakin baareissa jo jonkinlaista sormenjälkien, valokuvien tai DNA:n skannausta, joka voi olla tarkoituksenmukaistakin ja sillä tarkoitus pitää häiriköt loitolla. Eli ehkä tuosta voisi porttikielto tulla jos joku muistaa sinut.

Baarit ovat kuitenkin harmaata aluetta Suomen lain kannalta aivan kuten poliisi toimii harmaalla alueella muihin viranomaisiin verrattuna ja tutkii itse omien kollegoiden ylilyöntejä, kepposteluja ja vallan väärinkäyttöä eli baarissa tapahtuu normaalisti asioita, joita pidettäisiin hävyttömänä päiväsaikaan. 

Vierailija
22/23 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vältellä paikkoja missä on naisia.

Niinpä! Homobaariin vaan, kamut! 😘

T. Jorma

Kun tosimiehet nussii niin naiset on vain tiellä. Siis homobaariin siellä nalkutusta kuulu ei. Homobaariin siellä miestä tuetaan. Olen kyllä umpihetero mutta mietin kuinka hyvän suikkarin mieheltä saisi?

Kyllähän saman vehkeen omaavat on siinä asiassa varmasti naisia taitavampia. Pitäs vaan ensin päästä eroon näistä omista estoista. En niinku millään kiihotu miehistä. Homoissa on meille heteroille yksi hyvä puoli. Ne ei kilpaile naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö perseestä sormenjälkiä?