Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te pariskunnat, jotka nukutte eri huoneissa!

Vierailija
10.02.2019 |

Miksi tällainen järjestely?

Kommentit (482)

Vierailija
141/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan joskus lähteä olkkariin nukkumaan, mutta unilääkkeiden kanssa sitä sattuu vähemmän. Vaatii tosin 300mg ketipinoria, että mut saa nukahtamaan helposti. Mies nukahtaa hirmu äkkiä ja alkaa helposti kuorsata ja kääntyilee koko ajan selälleen, vaikka aina herätän ja kehotan kääntymään kyljelleen. Kuorsaaminen ja oma vaikea olo aiheuttaa nukahtamisvaikeuksia. Eniten se oma vaikea olo. Jos en ota lääkkeitä, voin valvoa koko yön helposti. Ennätys on 4 vuorokautta. Näin jo pikkumiehiä.. Onneksi viimein nukahdin.

Vierailija
142/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa ja minulla uniongelmia vaihdevyosien takia.

Olen herkkäuninen ja tarvitsen unta oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni vauva joka heräilee 3-5 kertaa yössä joten ollaan todettu että miehen on järkevämpi nukkua vierashuoneessa että saa kunnon yöunet ennen työpäivää. Meidän kanssa nukkuessa mies heräilee aina kun vauvakin ja ei meinaa saada enää unta. Viikonloppuisin tosin nukutaan yhdessä kun mies voi huoleti jatkaa unia pidempään kun ei ole herätystä töihin. Minua yövalvomiset ei kovin kuluta, saan nopeasti takaisin unen ja nukun myös yleensä aamupäivällä pari tuntia kun vauvakin nukkuu.

Vierailija
144/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju oli todella surullista luettavaa.

Te erillään nukkuvat - 'muka hyvistä syistä', herätkää nyt jo! Ette elä parisuhteessa, vaan mukavuudenhaluisessa kaverisuhteessa.

Oletko tyhmä ja lukutaidoton.

Teen vaativaa asiantuntijatyötä. Pakko olla skarppi. En ole skarppi, jos mies kuorsaa vieressä (ei ole ylipainoinen). Menen nukkumaan klo 22 ja mies 2-3 h myöhemmin.

Vierailija
145/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme vielä samassa huoneessa ja sängyssä mutta usein menen sohvalle olkkariin nukkumaan. En vaan saa unta niin että joku on vieressä. Myös kumppani kärsii siitä kun en nuku koska sitten minä pyörin ja voivottelen sängyssä. Nukun pari tuntia yössä ja hänen vieressään usein vähemmän. Tulee myös liian kuuma jos jaetaan sama sänky.

Mun mielestä ei oo mitään väärää nukkua eri sängyissä ja huoneissa jne. Jos se auttaa nukkumaan. Ei suhteen ja liiton pohja ole mikään yhdessä nukkuminen!

Vierailija
146/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonsei mahdu pari samaan sänkyyn, niin se on ero edessä wuorenwarmasti 5 vuoden sisällä

Samaa mieltä. Lopun alkua.

Ai että voimakkaasti kuorsaava ihminen ei sitten teidän mielestänne saisi olla parisuhteessa lainkaan?

Vierailija
147/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuorsaa, joten isäni nukkuu eri huoneessa. Ymmärrän hyvin, sillä poikaystäväni kuorsaa lähes yhtä kovaa, eikä siinä korvatulpat auta. Nukumme kuitenkin yhdessä silloin harvoin kun voimme, sillä emme tällä hetkellö pysty näkemään usein.

Vierailija
148/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nukkua mieheni vieressä, mutta en pysty, koska hän kuorsaa kovalla äänellä. Yritin aikani korvatulppien kanssa, jolloin itse aloin kuorsata enkä herännyt herätyskelloon, lisäksi korvat tulivat kipeiksi. Yritin ilman korvatulppia, jolloin valvoin lähes yöt läpeensä, ja aloin melkein vihata miestäni. Eri huoneissa nukkuminen jäi ainoaksi vaihtoehdoksi. Mies ei koe kuorsaamistaan ongelmaksi eikä halua tehdä sille mitään.

Kuin omasta elämästä suoraan! Tosin en nuku toisessa huoneessa pysyvästi, usein raahaudun tyttären huoneen lattialle patjalle keskellä yötä, kun herään ja vieressä kuorsataan, tai sitten jo ennen kun ehdin nukahtaa. Hassua, että jos joskus harvoin nukahdan ennen miestäni kun hän katselee telkkua sängyssä, hän ei muka saa nukahdettua ollenkaan kun minä kuorsaan?? Itse hän kuorsaa, vaikkei vielä ole vaipunut uneenkaan, katsoo sängyssä telkkaa ja "pilkkii", muttei suostu sulkemaan telkkaria. Korvatulpat ei auta juurikaan, nehän vaan hieman vaimentaa ääntä. Pitäisi olla kuulosuojaimet! Mies myös ottaa nukahtamisasennon aina vatsallaan, kasvot minuun päin ja aloittaa välittömästi kuorsauksen! Nautin suunnattomasti kun joskus saan nukkua yksin ihanassa sängyssä, silloin en heräile öisin. Mies ei suostu tekemään asialle mitään! Hän ei itse siirry koskaan muualle nukkumaan.

Vierailija
149/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa nukuttiin eri huoneissa ja ei enää ikinä! Ei mitään läheiyyttä ja seksikin hiipui. Oltiin enää kämpiksiä. Ihan paska ratkaisu siis.

Seksin vielä jokseenkin ymmärrän, mutta eikö teillä ollut läheisyyttä muulloin kuin sängyssä? Minulle tuo olisi ylitsepääsemätön ongelma vaikka vierekkäin nukutaankin. Meillä iso osa hellyydestä on esim. kainalossa telkkarin katselua, saunareissulla pusuttelua, askareiden lomassa koskettelua jne.

Vierailija
150/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nukkua mieheni vieressä, mutta en pysty, koska hän kuorsaa kovalla äänellä. Yritin aikani korvatulppien kanssa, jolloin itse aloin kuorsata enkä herännyt herätyskelloon, lisäksi korvat tulivat kipeiksi. Yritin ilman korvatulppia, jolloin valvoin lähes yöt läpeensä, ja aloin melkein vihata miestäni. Eri huoneissa nukkuminen jäi ainoaksi vaihtoehdoksi. Mies ei koe kuorsaamistaan ongelmaksi eikä halua tehdä sille mitään.

Kuin omasta elämästä suoraan! Tosin en nuku toisessa huoneessa pysyvästi, usein raahaudun tyttären huoneen lattialle patjalle keskellä yötä, kun herään ja vieressä kuorsataan, tai sitten jo ennen kun ehdin nukahtaa. Hassua, että jos joskus harvoin nukahdan ennen miestäni kun hän katselee telkkua sängyssä, hän ei muka saa nukahdettua ollenkaan kun minä kuorsaan?? Itse hän kuorsaa, vaikkei vielä ole vaipunut uneenkaan, katsoo sängyssä telkkaa ja "pilkkii", muttei suostu sulkemaan telkkaria. Korvatulpat ei auta juurikaan, nehän vaan hieman vaimentaa ääntä. Pitäisi olla kuulosuojaimet! Mies myös ottaa nukahtamisasennon aina vatsallaan, kasvot minuun päin ja aloittaa välittömästi kuorsauksen! Nautin suunnattomasti kun joskus saan nukkua yksin ihanassa sängyssä, silloin en heräile öisin. Mies ei suostu tekemään asialle mitään! Hän ei itse siirry koskaan muualle nukkumaan.

No teidän molempien miehet on kyllä niin itsekeskeisiä ja välinpitämättömiä, etten ymmärrä miksi te edes olette näiden sankareiden kanssa. Eri juttu jos edes yrittää hoidattaa vaivaa, tai on edes parempi syy sille hoidattamatta jättämiselle kuin se ettei yksinkertaisesti näe puolison valvottamista ongelmana. Siis ymmärtäisin vielä jos esim. leikkaus pelottaa liikaa ja muut vaihtoehdot on kokeiltu, mutta tuota ei oo mun ongelma -asennetta en kertakaikkiaan hyväksyisi.

Vierailija
151/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju oli todella surullista luettavaa.

Te erillään nukkuvat - 'muka hyvistä syistä', herätkää nyt jo! Ette elä parisuhteessa, vaan mukavuudenhaluisessa kaverisuhteessa.

Parisuhteessa voi tulla ruumiita, jos osapuolet eivät saa nukuttua. Seksi yleensä vaatii yhteisen sängyn, mutta nukkuminen on nukkumista ja ihminen delaa ilman unta. Mutta ilmeisesti sikeiden vetelykin on sellainen homma, jonka voi tuomitsijoiden mielestä tehdä väärin...

Vierailija
152/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kuorsasi kovaäänisesti eikä hänessä kiinni voinut nukkua kun äijälle tuli kuuma. Menikin usein sohvalle nukkumaan.

Niiin ihanaa kun nykyinen ei kuorsaa ja oikein tykkää nukkua sylikkäin <3

Vierailija
153/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonsei mahdu pari samaan sänkyyn, niin se on ero edessä wuorenwarmasti 5 vuoden sisällä

Pöh. Minun enoni ja vaimonsa viettivät viime kesänä 40v hääpäivää ja he ovat nukkuneet pitkiä aikoja eri huoneissa. Esimerkiksi kaikkien neljän serkkuni vauva- ja taaperoajaksi enoni siirtyi vierashuoneeseen nukkumaan, hän on todella herkkäuninen ja kun oli ammatiltaan lennonjohtaja niin töissä piti olla skarppina vaikka kuinka olisi pieni vauva ollut kotona.

Nyt he nukkuvat taas eri huoneissa koska eno on alkanut vanhemmiten kuorsata ja vaimo heräilee siihen. Ei ole tuntunut heidän onneaan häiritsevän:D

Vierailija
154/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei koe kuorsaamistaan ongelmaksi eikä halua tehdä sille mitään.

Pystyykö kuorsaukselle _ oikeasti_ tekemään mitään mikä tehoaisi jos kyseessä ei ole jokin rakenteellinen vika?

Onko joku tai jonkun tuttu onnistunut parantumaan kuorsauksesta? Millä keinoin?

Vierailija
155/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan miestäni.

Vierailija
156/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun vauvan kanssa ja mies ei käytössään olevan lääkityksen vuoksi voi turvallisesti nukkua perhepedissä. Heräilisi muutenkin liikaa vauvan mekkalointiin. Hän nukkuu esikoisen huoneessa, mikä on toisaalta ihan kätevää, koska isompikin heräilee välillä esimerkiksi kipeänä ollessaan.

Näin nukumme kaikki mahdollisimman hyvin, mikä on tärkeintä.

Ja juu, järjestely on väliaikainen. Kunhan lapset vähän kasvavat, muuttavat he samaan huoneeseen ja mies palaa minun viereeni. Myös esikoisen ollessa pieni nukkui mies väliaikaisesti toisessa huoneessa.

Vierailija
157/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kuorsaa kun ... nuhanen norsu.

Vierailija
158/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisen halusitte minusta ja vammaisen saitte. Onneksi olkoon.

Vierailija
159/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin ukko kuorsaa. Se on hankkinut uniapneamaskin ja nukkuu se päässä. Vaimonsa taas pitää oikeita kuulosuojaimia, ei mitään korvatulppia. Olin kerran kylässä, enkä meinannut saada millään hereille aamusella kumpaakaan. Toinen ei kuullut mitään ja toisen maskista lähti kova meteli ja vinkuna ja uni oli ilmeisen syvää.

Vierailija
160/482 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Harmi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän