Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te pariskunnat, jotka nukutte eri huoneissa!

Vierailija
10.02.2019 |

Miksi tällainen järjestely?

Kommentit (482)

Vierailija
81/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nukutaan alasti vierekkäin, mutta ollaankin vasta vähän alle 60v. Olisi kamalaa nukkua yksin, ihot vastakkainhan siitä saa jotain O:lla alkavaa hormoniakin :)

Sama täällä. Ja ollaan kans 60. Parisängynkin voisi unohtaa, kun aamulla ollaan aina toisessa reunassa vierekkäin 80cm alueella :)

Vierailija
82/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka kuorsaa.

ihana akka yhtä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kaipaa toisen luo, vai miten se Alatalo lauloikaan

Miten erillään nukkuminen vaikuttaa lapsiinne, siis jotka ovat jo esim kymmenen korvilla. Mitä he siitä tuumaavat. Miten selitätte/ valehtelette heille. Kun lapset ovat hyvin pieniä ei sillä ole mitään merkitystä missä nukutte.

Erillään nukkumisen ymmärtää pareilla joilla ei lapsien ole ollutkaan tai he ovat jo poissa.

Vierailija
84/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten erillään nukkuminen vaikuttaa lapsiinne, siis jotka ovat jo esim kymmenen korvilla. Mitä he siitä tuumaavat. Miten selitätte/ valehtelette heille. Kun lapset ovat hyvin pieniä ei sillä ole mitään merkitystä missä nukutte.

Erillään nukkumisen ymmärtää pareilla joilla ei lapsien ole ollutkaan tai he ovat jo poissa.

Luuletsä tosiaan että lapset jotenkin sisäsyntyisesti ajattelee että aikuisten kuuluu nukkua samassa sängyssä? Enemmänkin lapsia murkkuiässä alkaa ällöttää, jos ne edes ajattelee mitä vanhemmat tekevät keskenään, kun nukkuvat samassa sängyssä. Mulla on osa lapsista jo aikuisia ja nytkin murkkuja kotona, ne ja niiden kavereiden puheet vanhemmista on jokseenkin huvittavia :)) Lähinnä ovat varmaan vain helpottuneita, jos vanhemmat nukkuvat erillään. Yleensäkin perheet on erilaisia. On myös yksinhuoltajia. On myös niitä joiden nais/miesystävät vaihtuvat. Että jos vahemmat ovat yhdessä, mutta nukkuvat erillään ei paljon lapsia rassaa :) Miten jotain voi häiritä niin paljon että jotkut parsikunnat nukkuvat erillään? Mulle on ihan sama miten muut nukkuu, pääasia että itse saan nukuttua.

Vierailija
85/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nykyään niin paljon unihäiriöitä ja uni on kuitenkin yksi tärkeimmistä asioista jaksamisen kannalta. Kannattaa nukkua sillä tavalla että saa tarpeeksi hyvää unta. Jos on tilaa omiin makuuhuoneisiin ja se on unen kannalta tärkeää niin ehdottomasti se kannattaa hyödyntää. Meillä kaikilla ei vain ole niin isoja asuntoja, joten on vain pakko heräillä toisen kuorsaukseen.... Ja olla väsynyt. Ehkä vielä joskus saamme isomman asunnon hankittua.

Vierailija
86/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhempani nukkuivat erillään koko lapsuuteni, mitään erityistä en siitä miettinyt. Tuskin kovin monet muutkaan lapset. Miksi pitäisi valehdella jotakin heille? Ihan vaan totuus siitä että miksi riittää ihan hyvin.

Vierailija
87/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin nukumme eri huoneissa mieheni kanssa. Pari ensimmäistä vuotta yritin saada unta samassa sängyssä, mutta miehen kuorsauksen vuoksi nukkumisesta ei tullut yhtään mitään. Valitsin kunnon yöunet, ja oman makuuhuoneen. Enkä ole katunut. Myös matkoilla otamme mahdollisuuksien mukaan erilliset huoneet väliovella.

Yhdessä olemme viihtyneet hyvin yli 10 vuotta, eli jonkun aiemman kommentoijan ennuste erosta viidessä vuodessa ei kohdallamme pidä kutinsa. Veikkaan, että ero olisi kyllä tullut siinä viidessä vuodessa, jos olisi pitänyt nukkua, tai siis oikeammin valvoa, samassa sängyssä.

Vierailija
88/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niin levottomia nukkujia kumpikin, ettei pystytä nukkumaan parisängyssä. Lomillakin erilliset sängyt vaikka ollaan samassa huoneessa. Nyt kun esikoinen on lähtenyt kotoa, meillä on kummallakin oma huone. Tietyllä lailla romanttista, kun kyläillään toistemme sängyissä.

Vierailija
89/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee töihin klo 03.00 ja minä 08.00. Miehellä on nukahtamisvaikeudet ja minä kuorsaan.

Viikonloppuisin nukutaan yhdessä. Niin rätti mies silloin ettei mun kuorsaus häiritse.

Vierailija
90/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa nukuttiin eri huoneissa ja ei enää ikinä! Ei mitään läheiyyttä ja seksikin hiipui. Oltiin enää kämpiksiä. Ihan paska ratkaisu siis.

Vierailija
91/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha unettomuusongelma (minulla). Lisäksi kumppanini kuorsaa. Näin on paras meille molemmille.

Vierailija
92/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin eri huoneissa, kun lapset oli pieniä. Minä nukuin lasten kanssa ja mies eri huoneessa. Nyt lapset teinejä ja nukkuvat omissa huoneissaan. Me miehen kanssa saman peiton alla. ♡

Vierailija
93/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti saa nukuttua jos toinen on vieressä. Lasten kanssa se vielä onnistuu, koska heillä on niin syvä uni. Puoliso nukkuu koiranunta eli herää pieneenkin liikkeeseen. Itse vaadin täydellistä hiljaisuutta ja pyörin sängyssä kuin hyrrä ennen nukakahtamista. Siitä tuli jatkuvasti riitoja (kaksi väsynyttä keskustelee niin arvaahan sen keskustelun tason). 

Vierailija
94/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani nukkuivat erillään isän kuorsauksen takia, mutta meille se oli ihan normaali asia. Ei sitä mitenkään ihmetelty. Kyllä sen kuitenkin lapsena aisti, että vanhemmilla olivat hyvät ja rakastavat välit. 

Vierailija
95/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nk aikuisten leikit niin suoritetaanko ne ensiksi pois päiväjärjestyksestä vai hiivitäänkö aamulla toiseen makkariin?? Vai jääkö ne saunan jälkeen viikonlopuksi. 

Vierailija
96/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nk aikuisten leikit niin suoritetaanko ne ensiksi pois päiväjärjestyksestä vai hiivitäänkö aamulla toiseen makkariin?? Vai jääkö ne saunan jälkeen viikonlopuksi. 

Meillä harrastetaan seksiä silloin kun siltä tuntuu. Yleensä kuitenkin aamulla tai alkuillasta. 

Vierailija
97/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaamisen lisäksi mies puhuu tosi paljon unissaan, en vaan enää itse muutenkin huonosti nukkuvana jaksa...

Vierailija
98/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole lapsia, niin voimme keskenämme leikkiä ihan milloin ja missä vain. Nukumme kuitenkin siis eri huoneissa.

Vierailija
99/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan nyt nukuttu erillään 13 vuotta ja yhdessä oltu 25 vuotta. Lapset ovat 18 v ja 16 vuotiaat.

Nukumme omissa huoneissamme, kun on erilaisia nukkujia. Haluan viileetä, hän lämpöä. Lisäksi vielä työajat on vinksin vonksin, niin ei tarvii sitten erikseen herätä toisen herätykseen tms. Toisinaan joku kuorsaa, joskus ei.. nyt mulla on uniapnealaite, että sekin pitäisi liikaa metakkaa herkkäunisesta miehestäni.

ei ole tarvinnut lapsille valehdella, vaan sanottu suoraan, että saadaan nukutuksi paremmin toisistamme erillään. Jos ovat nuorempina toisinaan vieressä nukkuneet, niin ovat todenneet itse, että joo oma sänky, oma rauha.

Me olemme hyvinkin läheinen pariskunta. Läheisyyttä ja ihoaikaa voi hoitaa muutenkin kuin nukkumalla toisissamme kiinni. Niin ja seksielämähän parani, kun päätettiin nukkua erillään.

Vierailija
100/482 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos iltaisin, niin mennään samaan sänkyyn ja toinen sitten siirtyy omaansa nukkumaan. Jos aamulla, toinen tulee toisen huoneeseen. Ei se sen kummempaa ole.