Hei te pariskunnat, jotka nukutte eri huoneissa!
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Jonsei mahdu pari samaan sänkyyn, niin se on ero edessä wuorenwarmasti 5 vuoden sisällä
Meille tulis ero pikavauhtia, jos yritettäisiin nukkua samassa sängyssä.
Monta syytä
Mies kuorsaa ja mies tykkää pyöriä netissä
Minä luen ja nauran lukemaani, tämä nyt ei haittaa
Mies tykkää nukkua kylmässä, minä lämpimässä
Vierailija kirjoitti:
Jonsei mahdu pari samaan sänkyyn, niin se on ero edessä wuorenwarmasti 5 vuoden sisällä
Vanhempani ovat nukkuneet eri huoneissa viimiset 25 vuotta. Eipä nuo näytä olevan eron partaalla.
Jos mies nukahtaa ennen minua, hän kuorsaa niin että korvatulpat ei auta mitään. Jos hän jää vielä jälkeeni valvomaan, en saa unta kun hän hyörii, pyörii, nitkuu ja ähisee jotain koko ajan. Meidän sänky on kuin trampoliini kun mies ei vaan onnistu olemaan paikoillaan.
Tykkään nukkua viileässä ja mies taas ei. Mies ei pysty nukkumaan ikkuna auki ja mä en saa unta jos on kuuma. Jos herään yöllä, niin voin sitten lukea kirjaa ja ei tarvitse stressata herättävänsä toisen. Kumpikaan ei kuorsaa, muuten vain helposti herääviä.
Vietetään kuitenkin useampi ilta mun sängyssä, mies siirtyy siitä omaan huoneeseen. Tätä järjestelyä takana 5 vuotta ja huomattavasti enemmän seksiä kun molemmat nukkuvat paremmin.
Nykyään lomamatkoillakin meillä on mielellään omat huoneet
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nukkua mieheni vieressä, mutta en pysty, koska hän kuorsaa kovalla äänellä. Yritin aikani korvatulppien kanssa, jolloin itse aloin kuorsata enkä herännyt herätyskelloon, lisäksi korvat tulivat kipeiksi. Yritin ilman korvatulppia, jolloin valvoin lähes yöt läpeensä, ja aloin melkein vihata miestäni. Eri huoneissa nukkuminen jäi ainoaksi vaihtoehdoksi. Mies ei koe kuorsaamistaan ongelmaksi eikä halua tehdä sille mitään.
Tulee mieleen appivanhempani. Anoppia on jo vuosia häirinnyt miehensä kuorsaaminen. Appi on ollut ainakin kahdessa kuorsausleikkauksessa ja varmasti kaikki muutkin keinot (sormukset, tennispallot selässä jne.) on käyty läpi. Kuorsaus vain anopin mukaan jatkuu ja he ovat jo pitkään nukkuneet eri kerroksissa.
Kun appi on meillä käymässä, ei vierashuoneesta kuulu pihaustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa nukkua viileässä, minusta lähes kylmässä huoneessa ja minä taasen nukkua lämpimässä.
Meillä juuri päinvastoin: minä kylmässä (mieluiten ikkuna auki), mies hautovan lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yhteinen vuode on se yhteys. Vaikka itellä ei ookaan. Siltikin.
Ostakaa leveä sänky, jos olette nuoria, niin että mahtuu.
Edelleen, mikä yhteys siinä tulee jos toinen tulee töistä klo 7 aamulla silloin kuin toinen herää?
Kyllä se yhteys muualta löytyy.
Surullista, jos ei voida nukkua erillään esim. kuorsauksen vuoksi. Silloin ollaan yhdessä vain, koska ollaan läheisriippuvaisia. Huono suhde.. :)
Oikeastaan me emme nuku eri huoneissa. Vain minä nukun eri huoneessa kuin puoliso. Hän nukkuu siinä samassa huoneessa. Jaa niin, kysymys oli miksi. No, sen vuoksi, että kun menin samaan sänkyyn kuin ennen niin se olikin eri huoneessa kuin puoliso. Mutta se sama sänky ei ole siis sama kuin puolison sama huone.
Anders kirjoitti:
Oikeastaan me emme nuku eri huoneissa. Vain minä nukun eri huoneessa kuin puoliso. Hän nukkuu siinä samassa huoneessa. Jaa niin, kysymys oli miksi. No, sen vuoksi, että kun menin samaan sänkyyn kuin ennen niin se olikin eri huoneessa kuin puoliso. Mutta se sama sänky ei ole siis sama kuin puolison sama huone.
??? Just joo, kunnon viisastelua.
Nukutaan yleensä arkiviikot eri huoneissa, kun "pakko olla virkeenä töissä" - stressi vaikeuttaa nukahtamista ja keventää unta niin, et herään aina, jos pidempään valvova mies kömpii viereen. Sit ei saa unta uudelleen. Nukutaan vuoroin patjalla vierashuoneessa.
Viikonloppuina yleensä samassa sängyssä, paitsi jos on harvinainen bileilta toisella niin laitetaan kans peti valmiiks toiseen huoneeseen, ettei herätä vahingossa keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin julmaa toista kohtaan nukkua erillään
Olisi julmaa mua kohtaan pakolla nukkua samassa sängyssä kun en saa kuorsaukselta nukuttua, ja julmaa misetä kohtaan jos tönisin häntä jatkuvasti hereille kuorsauksen lopettamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nukutaan yleensä arkiviikot eri huoneissa, kun "pakko olla virkeenä töissä" - stressi vaikeuttaa nukahtamista ja keventää unta niin, et herään aina, jos pidempään valvova mies kömpii viereen. Sit ei saa unta uudelleen. Nukutaan vuoroin patjalla vierashuoneessa.
Viikonloppuina yleensä samassa sängyssä, paitsi jos on harvinainen bileilta toisella niin laitetaan kans peti valmiiks toiseen huoneeseen, ettei herätä vahingossa keskellä yötä.
Miksei sinne vierashuoneeseen voi ostaa sänkyä tai vuodesohvaa? Patjalla nukkuminen ei kuulosta kovin käytännölliseltä.
Me nukutaan alasti vierekkäin, mutta ollaankin vasta vähän alle 60v. Olisi kamalaa nukkua yksin, ihot vastakkainhan siitä saa jotain O:lla alkavaa hormoniakin :)
Miehellä alkava parkinsson kun levottomat jalat ja huitominen yöllä. Myös kuorsaa.
Molempien vuorotyö ja pienet lapset. Se aikuinen, joka lähtee aamuvuoroon, nukkuu yksin ja toinen lasten kanssa. Häiriinnyn myös miehen kuorsauksesta ja kääntelyistä vuoteessa. Tarvinnee opetella nukkumaan yhdessä, kun lapset ovat niin isoja, että nukkuvat omissa huoneissaan. Tämä on tällä hetkellä paras ratkaisu, kaikki saavat nukkua yönsä rauhassa.
Kyllä yhteinen vuode on se yhteys. Vaikka itellä ei ookaan. Siltikin.
Ostakaa leveä sänky, jos olette nuoria, niin että mahtuu.