Hei te pariskunnat, jotka nukutte eri huoneissa!
Kommentit (482)
Miehen alkoholin käytön vuoksi.
En kestä kaljanhajua ja humaltuneena hän potkii unissaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin julmaa toista kohtaan nukkua erillään
Toinen nukkuu sikeästi eikä unissaan tiedä onko toinen vieressä vai ei VS. toinen valvoo kaikki yöt ja on viikon päästä sekoamassa kun ei ole nukkunut.
Juu ei ole mietittävää tässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kaipaa toisen luo, vai miten se Alatalo lauloikaan
Miten erillään nukkuminen vaikuttaa lapsiinne, siis jotka ovat jo esim kymmenen korvilla. Mitä he siitä tuumaavat. Miten selitätte/ valehtelette heille. Kun lapset ovat hyvin pieniä ei sillä ole mitään merkitystä missä nukutte.Erillään nukkumisen ymmärtää pareilla joilla ei lapsien ole ollutkaan tai he ovat jo poissa.
Lapset oli kertoneet päiväkodissa niin kuin asia on, että kun isi menee töihin, äiti tulee töistä nukkumaan
Ei siinä sen kummempaa
Mies etsi seuraa, potkaisin ulos ostamastani sängystä 👍
Toisen kuorsauksen takia on pakko nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Nk aikuisten leikit niin suoritetaanko ne ensiksi pois päiväjärjestyksestä vai hiivitäänkö aamulla toiseen makkariin?? Vai jääkö ne saunan jälkeen viikonlopuksi.
Aamulla, päivällä, illallakin voi olla. Mutta unessa ei ole koskaan tullut harrastettua eli ei ole eri huoneessa nukkumisesta tullut ongelmaa, ehkä teillä on toisin?
Vierailija kirjoitti:
Nk aikuisten leikit niin suoritetaanko ne ensiksi pois päiväjärjestyksestä vai hiivitäänkö aamulla toiseen makkariin?? Vai jääkö ne saunan jälkeen viikonlopuksi.
Ei noita tarvitse harrastaa kun ikää tulee 30+
Keneltäpä se kysytään että mitenkä minun pitäis nukkua?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin julmaa toista kohtaan nukkua erillään
No haloo! Aikuiset ihmiset. Oikeesti! 😂 Onpa julmaa. 😄
Minulla on rakastaja, joka pettää vaimoaan koska joutuu nukkumaan eri huoneessa. Läheisyyden ja kosketuksen tarve on hänessä valtava. Seksiä on hänen mukaansa kuitenkin ihan normaalisti vaimonkin kanssa. Hän vain tykkää halia ja nukkua yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla, päivällä, illallakin voi olla. Mutta unessa ei ole koskaan tullut harrastettua eli ei ole eri huoneessa nukkumisesta tullut ongelmaa, ehkä teillä on toisin?
Minä ainakin kaipaan mahdollisuutta nukahtaa sylikkäin seksin jälkeen. Ja herätä yhdessä niin, että puoliuninen hyväily kääntyykin pikkuhiljaa kiihkeäksi seksiksi. Kyllä sitä seksiä harrastetaan meillä muihinkin aikoihin, mutta silti kokisin menettäväni jotain jos nukuttaisiin erillään.
-eri
Akka kuorsaa kuin katupora ja ainiin ja 8v lapsi haluaa nukkua äidin vieressä niin sen takia nukun eri huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen eri huoneissa johtaa siihen että ainakin toinen parisuhteessa kärsii kosketuksen, hellyyden ja seksin puutteesta. Vaikka ei sitä ääneen myöntäisikään.
No ei todellakaan johda seksin puutteeseen. Ollaan molemmat aamuvirkkuja ja sekstaillaan mieluummin aamuisin kuin iltaisin. Hellyyttä ja kosketuksia voi aina osoittaa pitkin päivää, kun ollaan tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tulee kuuma jos nukkuu samassa huoneessa kanssani. Ja jos lämpötilaa lasketaan niin mulle tulee kylmä.
Meillä on siis erilämpöiset huoneet jossa nukutaan.
Me nukutaan samassa sängyssä mutta eripaksuisilla peitoilla. Mulla muhkea paksu untuvatäkki ja miehellä kevytkesäpeitto, vuoden ympäri. Kumpikin tarkenee oikein hyvin vaikka makkari on jokseenkin viileä.
Vierailija kirjoitti:
Periksiantamattomia molemmat kirjoitti:
Tulehtuneet välit, ainakin meillä. Taitaa 16v kestänyt suhde nyt pikkuhiljaa tulla päätöseen. :(
Miehen lompakosta loppui te(n)ho?
Ja naisen lompakosta ehkä myös?
Mies kuorsaa h e l ve tisti. Itse kärsin unettomuudesta ajoittain ja olen herkkäuninen.
Aiemmin molemmat vuorotöissä.
Eri rytmit. Mies menee aikaisin nukkumaan ja tykkää katsoa telkkaria sängyssä. Itse yövirkku ja luen myöhään.
Itse nukun ikkuna auki ja tykkään viileästä. Mies tykkää lämpimästä.
Lisäksi pyörii ja liiskaa/kuristaa nukkuessa. Ei tule kuin 2 vihaista ihmistä jos joutuu nukkua samassa tilassa. Lomat hotellissa on tosi rankkoja kun ei pysty nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kaipaan mahdollisuutta nukahtaa sylikkäin seksin jälkeen. Ja herätä yhdessä niin, että puoliuninen hyväily kääntyykin pikkuhiljaa kiihkeäksi seksiksi. Kyllä sitä seksiä harrastetaan meillä muihinkin aikoihin, mutta silti kokisin menettäväni jotain jos nukuttaisiin erillään.
-eri
Minua taas ahdistaa tuollaiset sylikkäin olemiset seksin jälkeen. Nukkuessa toinen ei saa koskea yhtään ja pitää olla riittävä hajurako.
Pitäiskö mennä tutkimuksiin jos kuorsaa niin lujaa ettei muut saa nukutuksi? Uniapnea on vakava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Minua taas ahdistaa tuollaiset sylikkäin olemiset seksin jälkeen. Nukkuessa toinen ei saa koskea yhtään ja pitää olla riittävä hajurako.
Joku lapsuuden trauma taustalla?
Miehelle tulee kuuma jos nukkuu samassa huoneessa kanssani. Ja jos lämpötilaa lasketaan niin mulle tulee kylmä.
Meillä on siis erilämpöiset huoneet jossa nukutaan.