Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on romanttisinta mitä mies on sanonut tai tehnyt?

Vierailija
14.04.2023 |

Kysymys otsikossa. Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän sanoi, että haluaa rakentaa meille kodin ja haluaa elää elämänsä mun kanssa. Elokuussa 25. hääpäivä ja viimeksi aamulla halasi ja sanoi rakastavansa <3

Vierailija
2/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosi mulle pizzan viimeisillä rahoillaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt niin romanttista, mutta herttaista. Teki minulle aamupalan 60-vuotispäiväni aamuna ja leikkasi leivän päälle kurkkusiivut sydämen muotoisiksi. 😍

Vierailija
4/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä kerran kuiskasi korvaani "käänny"

Vierailija
5/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hän sanoi, että haluaa rakentaa meille kodin ja haluaa elää elämänsä mun kanssa. Elokuussa 25. hääpäivä ja viimeksi aamulla halasi ja sanoi rakastavansa <3

Ja välillä käy vähän rentoutumassa maksullisen luona 🤣

Vierailija
6/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että oot mukava. Sen jälkeen itki kaksi tuntia eksänsä perään.

Vierailija
7/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauteni yllätti minut aikoinaan yläasteikäisenä pienellä teollaan jonka muisto sulattaa sydämeni vieläkin. Minulla oli ollut koulussa todella huono päivä, olimme viestitelleet päivän aikana ja sanoin vain odottavani että pääsen kotiin ja peiton alle itkemään. Kun viimeinen tuntini loppui, odotti hän koulun ulkopuolella minua ja antoi minulle lempi karkkipussini, ison halin ja sanoi että toivottavasti tää piristää edes hieman loppupäivää.

Pieni mutta niin merkityksellinen ele <3

Vierailija
8/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjosi mulle pizzan viimeisillä rahoillaan

Mulle rakkaani tarjosi pizzan viimeisillä hengenvedoillaan. Teki tilauksen ja kuoli hymy huulillaan. Special Opera.

Vierailija
9/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensirakkauteni yllätti minut aikoinaan yläasteikäisenä pienellä teollaan jonka muisto sulattaa sydämeni vieläkin. Minulla oli ollut koulussa todella huono päivä, olimme viestitelleet päivän aikana ja sanoin vain odottavani että pääsen kotiin ja peiton alle itkemään. Kun viimeinen tuntini loppui, odotti hän koulun ulkopuolella minua ja antoi minulle lempi karkkipussini, ison halin ja sanoi että toivottavasti tää piristää edes hieman loppupäivää.

Pieni mutta niin merkityksellinen ele <3

Lapset.

Vierailija
10/12 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän valehteli sanomalla että ei ole koskaan pettänyt minua. Romanttinen yrityshän se oli.

Vierailija
11/12 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas rupiperse unelmieni apina.

Vierailija
12/12 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot hyvä jätkä" ja "sulla sentään on munaa". 😅

En ole kauhean romantiikannälkäinen nainen. Kunnioituksen osoituksia nuo lienee olleet ja tuntui hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi