Epäsosiaaliset miehet
Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.
Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.
Masentunut miksi olet masentunut?
Asioilla on aina kaksi puolta. Sinä näet vain yhden. Näet lopputuloksen. Näet sen mitä haluat nähdä. Et kykene kokonaisvaltaiseen ajatteluun. Olet kuin hevonen laput silmien sivuilla.
Ei sosiaalisuus ole mikään automaatio. Se on persoonakohtaista, se on opittua, se on hyvien ja huonojen kokemusten muokkaamaa, se on rohkeutta, se on hyväksymistä. Me kaikki emme ole eläneet identtisiä elämiä, emmekä ole identtisiä persoonia.
Joku mies voi yrittää kaikkensa ja tehdä parhaimpansa, mutta persoonansa ja opittujen mallien puuttumisen takia hän ei teekään kaikkea oikein, töksäyttelee ja on varautunut. Hän ei ehkä tiedä toimivansa "väärin" tai ei ainakaan osaa automaattisesti muuttaa itseään muottiin sopivaksi. Sitten tämmöinen mies hylätään ja tuomitaan huonoksi. Luuletteko, että tuollainen käytös parantaa näitä sosiaalisia taitoja tai olisi jotenkin hyödyllinen kokemus? Tuomitaan taas yksi ihminen, koska tämä ei täyttänyt hänelle etukäteen asetettuja odotuksia ja sitten onkin kiva tulla vauva-palstalle moittimaan yhdessä miehiä.
Tästä viestistä näkyy hyvin naisettomaksi jäävien miesten kaksi helmasyntiä. Ajatellaan että ihmisillä on velvollisuus alkaa seurustelemaan heidän kanssaan. Ja että muilla on velvollisuus korjata heidän itsetunto-ongelmansa.
Ja samalla miehiä syytetään siitä etteivät he hae apua tai halua vastaanottaa sitä. Ei miehenkään pidä selvitä kaikesta yksin, eiku...
-eri, mies ja naimisissa eli en ole "naiseton"
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat keskimäärin todella huonoja keskustelemaan. Ja sanon tämän miehenä. Elinpiirissäni on todella monta miestä, joiden ajatukset eivät kiinnosta minua sen vuoksi etteivät osaa kuunnella ja keskustella kuin aikuiset.
Todella paljon ihmettelen miten kukaan nainen jaksaa sellaisia miehiä suhteessa.
Minun ei pitäisi olla mikään superyksilö, enkä olekaan mutta olen saanut treffeillä naisilta kehuja siitä minkälaista seurani on. Arvaan sen johtuvan siitä että miehet on tyypillisesti niin heikkoja tässä asiassa.
Sitten taas on sekin, että miesten huonot keskustelutaidot johtuvat osin siitä, että muita miehiä ei haittaa tällainen puute. Hauskaa seuraahan moni voi olla silti. Tai muuten mielenkiintoinen tyyppi.
Yliopistolla tämä tuntuu menevän aika 50-50. Toisaalta tiedän useita pariskuntia, joissa nainen on ihan fiksu ja keskustelutaitoinen, mutta mies yksinkertainen pölvästi. Pakostikin tulee mieleen, että miehen ulkonäöllä on tässä suurehko rooli
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat keskimäärin todella huonoja keskustelemaan. Ja sanon tämän miehenä. Elinpiirissäni on todella monta miestä, joiden ajatukset eivät kiinnosta minua sen vuoksi etteivät osaa kuunnella ja keskustella kuin aikuiset.
Todella paljon ihmettelen miten kukaan nainen jaksaa sellaisia miehiä suhteessa.
Minun ei pitäisi olla mikään superyksilö, enkä olekaan mutta olen saanut treffeillä naisilta kehuja siitä minkälaista seurani on. Arvaan sen johtuvan siitä että miehet on tyypillisesti niin heikkoja tässä asiassa.
Sitten taas on sekin, että miesten huonot keskustelutaidot johtuvat osin siitä, että muita miehiä ei haittaa tällainen puute. Hauskaa seuraahan moni voi olla silti. Tai muuten mielenkiintoinen tyyppi.
Niinpä, lohdullista miesten kannalta on siis, että edes pienikin keskustelu ja keskustelutaito riittää.
Ei luulisi olevan mahdoton tehtävä.
Kun suuri osa on heikkoja keskustelutaidoiltaan niin kiinnostuksen naisella herättää mies se joka edes yrittää tai hallitsee sosiaalisen elämän perusasiat.
Katsekontakti, hymy, pieni pilke on iso osa kokonaisuutta myös. Se monelta, niin naiselta kuin mieheltäkin saattaa unohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.
Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.
Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.
Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.
Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.
Eikö se nainen voisi joskus jutella niistä miestäkin kiinnostavista asioista? Hylkäisinkö naisen jos hän ei tiedä mistä aiheista minun kanssa pitää jutella.. ei kai vain täällä ajella kaksilla rattailla.
No ei nainen niitä telepaattisesti tiedä.
Mutta mies tietää? Mistä naisten kanssa sitten pitää jutella?
Tarttumalla naisten avauksiin. Tuolla yllä oli esimerkki, nainen kysyy tykkäätkö kissoista tai koirista jolloin nainen avaa aiheen josta keskustella. Mies vastaa ihan kivoja ja keskustelu kuolee.
Jos kysyn naiselta tykkääkö hän metsästää, niin usrin keskustelu on loppunut, vaikka minä olen avannut pelin. Miksi se sosiaalisesti taitava nainen ei tartu avaukseeni, vaan vastaus on joku hämmentynyt öh ja hölmistynyt ilme.
No sitten naista ei ole metsästys kiinnostanut. Hän on todennut next ja etsinyt samanhenkistä seuraa. Naisella ei ole ongelmaa joten miksi korjata mitään. Nyt on kyse teistä joilla on ongelma ja jotka haluaisitte korjata sen, mutta vaaditte että muut korjaavat sen puolestanne.
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten niin totta. Suomessa etenkin on jotenkin niin kummallinen kulttuuri että tosi monet (naisetkin) vetää heti raivarit tai ottaa asian henkilökohtaisesti jos ei ole samaa mieltä tai sanoo että "ei".
Osa sosiaalisuudesta on sitä ettei yksinkertaisesti välitä mitä toinen on mieltä muuten kuin itse asiaan liittyen. Jos mielensäpahoittaja pahastuu niin pahastukoot. Siinähän tinttailee, keskustelua voi sitten jatkaa muiden ihmisten kanssa jotka eivät pahastu heti kuin kakarat joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.
Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.
Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.
Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.
Eikö se nainen voisi joskus jutella niistä miestäkin kiinnostavista asioista? Hylkäisinkö naisen jos hän ei tiedä mistä aiheista minun kanssa pitää jutella.. ei kai vain täällä ajella kaksilla rattailla.
Tarttumalla naisten avauksiin. Tuolla yllä oli esimerkki, nainen kysyy tykkäätkö kissoista tai koirista jolloin nainen avaa aiheen josta keskustella. Mies vastaa ihan kivoja ja keskustelu kuolee.
Jos kysyn naiselta tykkääkö hän metsästää, niin usrin keskustelu on loppunut, vaikka minä olen avannut pelin. Miksi se sosiaalisesti taitava nainen ei tartu avaukseeni, vaan vastaus on joku hämmentynyt öh ja hölmistynyt ilme.
Minä tarttuisin kertomalla, että en harrasta metsästystä, mutta että lapsena olen seurannut isäni ja veljeni metsästyspuuhia. Tietysti kohdallesi voi sattua joku henkeen ja vereen metsästystä vastustava nainen, mutta luulisi, että silloinkin hänellä on asiasta mielipide - jos hän sen vain uskaltaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet Juventuksen hankinnoista?
Ei voisi vähempää kiinnostaa - ja keskustelu kuolee? Joo, karrikoiden. En oikeasti pahemmin seuraa (Italian) jalkapalloa, mutta tietoliikennetekniikasta on vaikea virittää keskustelua ja liikuntaharrastuksestani jauhaminen kävisi porukalla hermoille aika nopeasti.
Duunissa alkaa muuten pian taas jännät ajat, pääsee melkein osallistumaan lounaskeskusteluihin kun Tempparit ja Bachelor Suomi alkaa... Kyllä, tiedän jo paljon asioita.
Toisinpäin naiset jotka "opettavat" ja heidän ainoa oikea mielipide varsinkin miehistä menee kaiken yli, ei juurikaan kiinnosta. Olisiko sellainen jenkkityylinen howareyoudoing sitten parempi. Ymmärrän kyllä pointin, mutta vastaavia naisiakin on olemassa, newsflash. Ja jotenkin ihmisten luokittelu sen perusteella, että mitä vastaa kysymykseen, pidätkö kissoista, on hiukan hätäilyä. Voisiko tämän muuttaa niin että on ihmisiä, jotka haluavat tutustua rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunut miksi olet masentunut?
Asioilla on aina kaksi puolta. Sinä näet vain yhden. Näet lopputuloksen. Näet sen mitä haluat nähdä. Et kykene kokonaisvaltaiseen ajatteluun. Olet kuin hevonen laput silmien sivuilla.
Ei sosiaalisuus ole mikään automaatio. Se on persoonakohtaista, se on opittua, se on hyvien ja huonojen kokemusten muokkaamaa, se on rohkeutta, se on hyväksymistä. Me kaikki emme ole eläneet identtisiä elämiä, emmekä ole identtisiä persoonia.
Joku mies voi yrittää kaikkensa ja tehdä parhaimpansa, mutta persoonansa ja opittujen mallien puuttumisen takia hän ei teekään kaikkea oikein, töksäyttelee ja on varautunut. Hän ei ehkä tiedä toimivansa "väärin" tai ei ainakaan osaa automaattisesti muuttaa itseään muottiin sopivaksi. Sitten tämmöinen mies hylätään ja tuomitaan huonoksi. Luuletteko, että tuollainen käytös parantaa näitä sosiaalisia taitoja tai olisi jotenkin hyödyllinen kokemus? Tuomitaan taas yksi ihminen, koska tämä ei täyttänyt hänelle etukäteen asetettuja odotuksia ja sitten onkin kiva tulla vauva-palstalle moittimaan yhdessä miehiä.
Tästä viestistä näkyy hyvin naisettomaksi jäävien miesten kaksi helmasyntiä. Ajatellaan että ihmisillä on velvollisuus alkaa seurustelemaan heidän kanssaan. Ja että muilla on velvollisuus korjata heidän itsetunto-ongelmansa.
Ja samalla miehiä syytetään siitä etteivät he hae apua tai halua vastaanottaa sitä. Ei miehenkään pidä selvitä kaikesta yksin, eiku...
-eri, mies ja naimisissa eli en ole "naiseton"
Mitäh, en ymmärrä yhtään johtopäätöksiäsi. Nimenomaan apua hakemalla on mahdollisuus päästä yli itsetunto-ongelmista ja siitä vahingollisesta asenteesta että maailma on jotain velkaa eikä itse tarvitse muuta kuin odottaa että muut ratkaisee minun ongelmat heidän ainoan elämänsä uhraamalla.
Eipä näyttäs sosiaalisempiakaan miehiä vietävän käsistä.
Tunnen somesosiaalisia miehiä. Puhuvat puhelimessakin mutta kasvotusten eivät saa suutaan auki ja ovat usein vähän moukkamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sosiaalisesti taitava, mutta minulla hämmennys ainakin johtui siitä että aloin miettiä miten lopetan treffit lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten taas on sekin, että miesten huonot keskustelutaidot johtuvat osin siitä, että muita miehiä ei haittaa tällainen puute. Hauskaa seuraahan moni voi olla silti. Tai muuten mielenkiintoinen tyyppi.Niinpä, lohdullista miesten kannalta on siis, että edes pienikin keskustelu ja keskustelutaito riittää.
Ei luulisi olevan mahdoton tehtävä.
Kun suuri osa on heikkoja keskustelutaidoiltaan niin kiinnostuksen naisella herättää mies se joka edes yrittää tai hallitsee sosiaalisen elämän perusasiat.
Katsekontakti, hymy, pieni pilke on iso osa kokonaisuutta myös. Se monelta, niin naiselta kuin mieheltäkin saattaa unohtua.
Todella usein olen tavannut naisen joka loukkaantuu mitä pienimmästäkin asiasta, mutta jostain syystä tämä on jotenkin hyväksyttävää naisilta. Monesti kun nainen aloittaa keskustelun jostakin ongelmastaan, niin hän ei halua ratkasua vaan myötätyuntohymistelyä. Luulisi että ei olisi niin vaikeaa sanoa sitä mitä tahtoo, eikä jotakin muuta. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole tylsempää, kuin keskustelu naisen kanssa. Hyi helvetti. Olen itse epäsosiaalinen tarkoituksella, ei ole mitään kiinnostusta haaskata aikaa turhanpäiväiseen lässytykseen. Loskat naamalle ja se on moikka eukko. That's the way I roll. Elämäni on täydellistä!
Hieman yllättävää tuon kommenttisi huomioiden, että kirjoittelet täällä vauva-palstalla. :D
Ei ollenkaan. Tämä on loistava tapa kertoa naisille mitä mieltä heistä todella olen. Samalla se on myös loistava ikkuna naisten mielipuoliseen maailmaan ja sekopäisiin ajatuksiin. Mitä enemmän luen täältä naisten kirjoittamia harhaisia juttuja, sitä vähemmän teistä pidän - ja teitä kunnioitan.
Jos olet noin varma mielipiteistäsi naisista, loogisinta olisi että välttelisit heidän seuraansa. Itse ainakin välttelen seuraa josta en pidä.
Ei siis kovin uskottava tuo sinun selityksesi. Kuten muillakaan palstan naisvihaajilla.Te naosvihaajat tarvitsette naisia voidaksenne alistaa heitä ja tunteaksenne olevanne heidän yläpuolellaan. Te nautitte siitä vallan ja ylemmyyden tunteesta. Nykyään naisten ei ole vain pakko tyyytyä sellaiseen, ja sekös teitä raivostuttaa. Juuri siksi te roikutte täällä pakonomaisesti.
Oma inhoni naisia kohtaan johtuu nimenomaan äärimmäisen negatiivisista kokemuksista. Kun olin pikkupoika, ei mitään upeampaa olentoa ollut olemassakaan kuin tyttö. Sitten tuli elettyä elämää ja tajuttua millaisia itsekeskeisiä narsisteja suurin osa naisista on. Minun tunteet, minun toiveet, minun haaveet. Minäminäminä. Siinä nykynainen pähkinänkuoressa.
Ja te parat kuvittelette että kyse on jostain itsetunnon puutteesta tms. Te vain olette niin vastenmielisiä, siinä se totuus. Laittakaa vain niitä alaspäin nuolia lisää, se kertoo minulle kaiken tarvittavan.
Itse kirjoittelen tälle palstalle, koska se on paras tapa kertoa totuus - anonyyminä. Täällä roikkuu pääasiassa naisia, joten kohdeyleisö on juuri haluamani.
Samoin väitteet että naiset osaavat keskustella, ovat täysin naurettavia. Naiset osaavat keskustella vain asioista, jotka heitä kiinnostavat. Jos siirrytään mihinkään aiheeseen, joka kiinnostaakin minua, loppuu naisen mielenkiinto ja vastaukset ovat muutaman saman mittaisia.
Näitä kirjoittamiani asioita todella monet miehet miettivät, eivät vain sano ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa - ja keskustelu kuolee? Joo, karrikoiden. En oikeasti pahemmin seuraa (Italian) jalkapalloa, mutta tietoliikennetekniikasta on vaikea virittää keskustelua ja liikuntaharrastuksestani jauhaminen kävisi porukalla hermoille aika nopeasti.
Duunissa alkaa muuten pian taas jännät ajat, pääsee melkein osallistumaan lounaskeskusteluihin kun Tempparit ja Bachelor Suomi alkaa... Kyllä, tiedän jo paljon asioita.
Joka iikka varmasti pystyy kissoista ja koirista keskustelemaan. Jyventuksen hankinnoista on vaikea puhua jos ei tiedä jalkapallosta muuta kuin mitä on koulun liikkatunnilla joutunut pakosta pelaamaan. Mutta kaikilla on kokemuksia kissoista ja koirista. Voi kertoa omia kokemuksia tai hassuja anekdootteja elämän varrelta. Ei sen keskustelun ole tarkoitus olla tieteellinen katsaus kissoihin ja koiriin. Jos on niin autistien yhdistystoiminnasta varmasti löytyy juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tarttuisin kertomalla, että en harrasta metsästystä, mutta että lapsena olen seurannut isäni ja veljeni metsästyspuuhia. Tietysti kohdallesi voi sattua joku henkeen ja vereen metsästystä vastustava nainen, mutta luulisi, että silloinkin hänellä on asiasta mielipide - jos hän sen vain uskaltaa sanoa.
Sinä tarttuisit, mutta millä minä saisin jonkun muun tarttumaan, koska todellisuudessa tähän ei tartuta.
Vierailija kirjoitti:
Todella usein olen tavannut naisen joka loukkaantuu mitä pienimmästäkin asiasta, mutta jostain syystä tämä on jotenkin hyväksyttävää naisilta. Monesti kun nainen aloittaa keskustelun jostakin ongelmastaan, niin hän ei halua ratkasua vaan myötätyuntohymistelyä. Luulisi että ei olisi niin vaikeaa sanoa sitä mitä tahtoo, eikä jotakin muuta. Ohis
Seura hakee kaltaistaan. Mielensäpahoittajanaisilla on mielensäpahoittajakaverit jotka voivat sitten ryhmässä tuhahdella että kuinka heille nyt sanottiin niin pahasti hui kamala. Liikut väärissä porukoissa.
Seurustelen epäsosiaalisen miehen kanssa. tai ehkäpä seurustelin koska tuskin jaksan enää kauaa tätä älyttömyyttä. Mies kertoi alkuvaiheessa pystyvänsä puhumaan kaikesta mutta paskat se pysty. Eikä se kyllä pysty juuri edes ajattelemaan omaa nokkaansa pitemmälle. Ei ilmeisesti esim älyä että miksi toiselta kysytään " mitä kuuluu" tai että jos toinen kertoo jostain vaikeudesta elämässä niin miksi silloin kannattaisi pyrkiä jotenkin lohduttamaan toista sen sijaan että vaivaantuneesti pyrkii vaihtamaan puheenaihetta. On aivan helvetin raastavaa tavallaan kun ei tiedä yhtään mitä toisen päässä liikkuu. Kun eihän nyt ikinä maailmassa se voi puhua tunteistaan. Ei edes kysyttäessä. Kun olen itse täysin päinvastainen niin ei mun päähän vaan mahdu että mikä siinä puhumisessa onniin halvatun vaikeaa. Ja kyllä, olen yrittänyt näistä puhua, kanssani voi kyllä keskustella ilman että odotan yhtenäistä mielipidetta ja siedän kyllä itseeni kohdistuvaa kritiikkiä. Mutta miten hitossa puhut kun siihen tarvitaan kaksi. Ollaan oltu usein tilanteessa että mies ei saa sanottua mitään. Siis ihan todella möllöttää sanomatta mitään. Se päättyy siihen että arvailen eri vaihtoehtoja että mistäköhän nyt onkaan kyse...
Onkohan tämä jokin suomalaisen miehen erityispiirre, että ollaan niin sulkeutuneita? En tiedä mutta ymmärrän helkkarin hyvin miksi tuppisuun kanssa yhteiselo ei vain onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka iikka varmasti pystyy kissoista ja koirista keskustelemaan. Jyventuksen hankinnoista on vaikea puhua jos ei tiedä jalkapallosta muuta kuin mitä on koulun liikkatunnilla joutunut pakosta pelaamaan. Mutta kaikilla on kokemuksia kissoista ja koirista. Voi kertoa omia kokemuksia tai hassuja anekdootteja elämän varrelta. Ei sen keskustelun ole tarkoitus olla tieteellinen katsaus kissoihin ja koiriin. Jos on niin autistien yhdistystoiminnasta varmasti löytyy juttuseuraa.
Minä en pidä kissoista, enkä koirista. Tämän kertominen saa keskustelun loppumaan heti. Ja keskustelu loppuu vieläkin nopeammin jos kerron että minusta kissat ja koirat kuuluu luontoon, eikä niiden tulisi elää kenenkään vankina.
Yleensä jos ei ole aitoa kiinnostusta toista ihmistä ja tämän juttuja kohtaan ei myöskään synny parisuhdetta. Jos täällä on naisia joita ei kiinnosta puhua miehen kanssa mitään niin kertokaa näille palstamiehille mistä olette kumppaninne löytäneet ja minkälaiset ovat treffit jos kumpaakaan ei juttelu kiinnosta.