Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsosiaaliset miehet

Vierailija
10.02.2019 |

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.

Kommentit (431)

Vierailija
81/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan ei ole vain miesten ongelma mutta naiset älyää olla syyttelemättä toista osapuolta omista ongelmistaan.

Vauvafoorumillahan ei ikinä syytetä miehiä mistään.

Vierailija
82/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin osaltani allekirjoittaa. Olen helvetillisen hyvännäköinen mutta erittäin epäsosiaalinen mies. En ole koskaan seurustellut eikä kavereitakaan juuri ole enää. Ulkonäön puolesta naisia "pitäisi" olla joka sormelle, mutta koska en tee aloitteita, saldo on pyöreä nolla.

Sellaista se on, en vain kaipaa sosiaalista kanssakäymistä naisten tai miesten kanssa. Yksin mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen koulutukseltani insinööri ja opiskelen parhaillaan työn ohessa dipaksi. Yksin olen asunut koko ikäni. Koen olevani niin ruma, etten kelpaa sellaisille naisille, joiden kanssa voisin kuvitella perhettä perustettavan. Naama on niin poikamainen 34-vuotiaana kun voi olla. On mm. luultu 20-vuotiaaksi. Tod.näk elelen koko elämäni yksin. 

Noinhan siinä käy kun ei kelpuuta niitä ,ketkä olisi saavutettavissa. Ihan on oma valintasi.

Vierailija
84/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lähtökohtana että miehen pitää puhua nainen pyörryksiin, hurmata ja olla naisen arvoinen. Muuten MIES jää yksin. Kenen haaremiin naiset sitten menevät? Maaseutu tyhjenee naisista, miehet jäävät hoitamaan tiloja (vapaa valinta, en kritisoi) mutta tämän johdosta kaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.

Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.

Ero tässä yksinjäävien miesten ja naisten välillä on se, että miehet syyttävät naisettomuudestssn naisia. Ihan niin kuin te kultakimpaleet kellekkään kelpaisitte. Ja naiset taas hakee syitä ja vikoja itsestään.

Hupaisin asenne on kieltämättä tuo, että kun minä haluan kumppanin niin miksi juuri minun pitäisi tehdä jotain.

Miksi naiset eivät hae vikoja itsestään kun kommunikoivat keskenään? Miksi äidit syyttelevät toisia äitejä huonoiksi? Miksi naiset syyttelevät yhteiskuntaa siitä että ohjautuvat matalapalkkaisille aloille?

Vierailija
85/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole tylsempää, kuin keskustelu naisen kanssa. Hyi helvetti. Olen itse epäsosiaalinen tarkoituksella, ei ole mitään kiinnostusta haaskata aikaa turhanpäiväiseen lässytykseen. Loskat naamalle ja se on moikka eukko. That's the way I roll. Elämäni on täydellistä!

Hieman yllättävää tuon kommenttisi huomioiden, että kirjoittelet täällä vauva-palstalla. :D

tuon kirjoittaja on tenava joka tuskin on nähnyt alasti muita kuin äitiään. 

Vierailija
86/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea puhua kun toinen tapittaa älypuhelinta/kengänkärkiä/kattolistaa tuppisuuna. Paitsi tietenkin jos >190cm jääkiekkoilijamiljonääri tulee öriseen jotain "mennäänks paneen", jolloin kiinnostuu heti.

Vierailija
87/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole tylsempää, kuin keskustelu naisen kanssa. Hyi helvetti. Olen itse epäsosiaalinen tarkoituksella, ei ole mitään kiinnostusta haaskata aikaa turhanpäiväiseen lässytykseen. Loskat naamalle ja se on moikka eukko. That's the way I roll. Elämäni on täydellistä!

Hieman yllättävää tuon kommenttisi huomioiden, että kirjoittelet täällä vauva-palstalla. :D

Ei ollenkaan. Tämä on loistava tapa kertoa naisille mitä mieltä heistä todella olen. Samalla se on myös loistava ikkuna naisten mielipuoliseen maailmaan ja sekopäisiin ajatuksiin. Mitä enemmän luen täältä naisten kirjoittamia harhaisia juttuja, sitä vähemmän teistä pidän - ja teitä kunnioitan.

Vierailija
88/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli konsensus näyttäisi olevan kutakuinkin sellainen, että miellyttäminen on synonyymi sosiaalisuudelle. Tämä ei varsinaisesti yllätä, koska naiset ovat keskimäärin aika turvallisuutta hakevia, jolloin stabiilia tilannetta uhkaava eriävä mielipide, kuinka asiallisesti tahansa esitettynäkin, koetaan jonkinlaiseksi uhaksi. Suomeksi sanottuna ei vaan kasetti kestä suorempaa puhetta.

Vierailija
89/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat keskimäärin todella huonoja keskustelemaan. Ja sanon tämän miehenä. Elinpiirissäni on todella monta miestä, joiden ajatukset eivät kiinnosta minua sen vuoksi etteivät osaa kuunnella ja keskustella kuin aikuiset.

Todella paljon ihmettelen miten kukaan nainen jaksaa sellaisia miehiä suhteessa.

Minun ei pitäisi olla mikään superyksilö, enkä olekaan mutta olen saanut treffeillä naisilta kehuja siitä minkälaista seurani on. Arvaan sen johtuvan siitä että miehet on tyypillisesti niin heikkoja tässä asiassa.

Sitten taas on sekin, että miesten huonot keskustelutaidot johtuvat osin siitä, että muita miehiä ei haittaa tällainen puute. Hauskaa seuraahan moni voi olla silti. Tai muuten mielenkiintoinen tyyppi.

Vierailija
90/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen koulutukseltani insinööri ja opiskelen parhaillaan työn ohessa dipaksi. Yksin olen asunut koko ikäni. Koen olevani niin ruma, etten kelpaa sellaisille naisille, joiden kanssa voisin kuvitella perhettä perustettavan. Naama on niin poikamainen 34-vuotiaana kun voi olla. On mm. luultu 20-vuotiaaksi. Tod.näk elelen koko elämäni yksin. 

Noinhan siinä käy kun ei kelpuuta niitä ,ketkä olisi saavutettavissa. Ihan on oma valintasi.

No jos "saavutettavissa" on vain alkoholi- ja mt-ongelmaisia, niin auttaako se perheen perustamisessa?

Vierailija
91/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin osaltani allekirjoittaa. Olen helvetillisen hyvännäköinen mutta erittäin epäsosiaalinen mies. En ole koskaan seurustellut eikä kavereitakaan juuri ole enää. Ulkonäön puolesta naisia "pitäisi" olla joka sormelle, mutta koska en tee aloitteita, saldo on pyöreä nolla.

Sellaista se on, en vain kaipaa sosiaalista kanssakäymistä naisten tai miesten kanssa. Yksin mennään.

No sittenhän kaikki sujuu niin kuin haluat? Et halua seuraa, et tee mitään sitä saadaksesi ja saat olla yksin. Onko tässä joku ongelma?

Vierailija
92/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla naisilla yleisempää tuo aloitekyvyttömyys, mitä se sitten kertookaan.

Vierailija
93/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.

Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.

Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.

Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.

Vierailija
94/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea puhua kun toinen tapittaa älypuhelinta/kengänkärkiä/kattolistaa tuppisuuna. Paitsi tietenkin jos >190cm jääkiekkoilijamiljonääri tulee öriseen jotain "mennäänks paneen", jolloin kiinnostuu heti.

Niin, eihän jääkiekkomiljonääri ole saanut elämässään mitään aikaan. Ihan on verrattavissa haisevassa läävässä istuvaan mieheen joka ei ollut päivääkään töissä. Sama ahkeruus, rohkeus ja peräänantamattomuus löytyy, sillä erolla että jotenkin sattumalta se toinen mies päätyi jääkiekkomiljonääriksi ja toinen ulisemaan miten aina on syy muissa kuin itsessä kuin suksi ei luista. Ja naiset, nuo katalat olennot, eivät näe sitä ettei näissä miehissä ole MITÄÄN eroa.

Vierailija
95/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos "saavutettavissa" on vain alkoholi- ja mt-ongelmaisia, niin auttaako se perheen perustamisessa?

Yleensä se, että tiedostaa ongelman, auttaa parantumaan. Yhtälailla täysin normaali voi sairastua tai ruveta ryyppäämään. Ei tätä asiaa voi etukäteen tietää.

Vierailija
96/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat keskimäärin todella huonoja keskustelemaan. Ja sanon tämän miehenä. Elinpiirissäni on todella monta miestä, joiden ajatukset eivät kiinnosta minua sen vuoksi etteivät osaa kuunnella ja keskustella kuin aikuiset.

Todella paljon ihmettelen miten kukaan nainen jaksaa sellaisia miehiä suhteessa.

Minun ei pitäisi olla mikään superyksilö, enkä olekaan mutta olen saanut treffeillä naisilta kehuja siitä minkälaista seurani on. Arvaan sen johtuvan siitä että miehet on tyypillisesti niin heikkoja tässä asiassa.

Sitten taas on sekin, että miesten huonot keskustelutaidot johtuvat osin siitä, että muita miehiä ei haittaa tällainen puute. Hauskaa seuraahan moni voi olla silti. Tai muuten mielenkiintoinen tyyppi.

Minulla on päinvastaisia kokemuksia.

Vierailija
97/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Tämä on loistava tapa kertoa naisille mitä mieltä heistä todella olen. Samalla se on myös loistava ikkuna naisten mielipuoliseen maailmaan ja sekopäisiin ajatuksiin. Mitä enemmän luen täältä naisten kirjoittamia harhaisia juttuja, sitä vähemmän teistä pidän - ja teitä kunnioitan.

Jos olet noin varma mielipiteistäsi naisista, loogisinta olisi että välttelisit heidän seuraansa. Itse ainakin välttelen seuraa josta en pidä.

Ei siis kovin uskottava tuo sinun selityksesi. Kuten muillakaan palstan naisvihaajilla.

Te naosvihaajat tarvitsette naisia voidaksenne alistaa heitä ja tunteaksenne olevanne heidän yläpuolellaan. Te nautitte siitä vallan ja ylemmyyden tunteesta. Nykyään naisten ei ole vain pakko tyyytyä sellaiseen, ja sekös teitä raivostuttaa. Juuri siksi te roikutte täällä pakonomaisesti.

Vierailija
98/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli konsensus näyttäisi olevan kutakuinkin sellainen, että miellyttäminen on synonyymi sosiaalisuudelle. Tämä ei varsinaisesti yllätä, koska naiset ovat keskimäärin aika turvallisuutta hakevia, jolloin stabiilia tilannetta uhkaava eriävä mielipide, kuinka asiallisesti tahansa esitettynäkin, koetaan jonkinlaiseksi uhaksi. Suomeksi sanottuna ei vaan kasetti kestä suorempaa puhetta.

Tää on muuten niin totta. Suomessa etenkin on jotenkin niin kummallinen kulttuuri että tosi monet (naisetkin) vetää heti raivarit tai ottaa asian henkilökohtaisesti jos ei ole samaa mieltä tai sanoo että "ei".

Vierailija
99/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.

Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.

Eikö se nainen voisi joskus jutella niistä miestäkin kiinnostavista asioista? Hylkäisinkö naisen jos hän ei tiedä mistä aiheista minun kanssa pitää jutella.. ei kai vain täällä ajella kaksilla rattailla.

Vierailija
100/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nainen voisi joskus jutella niistä miestäkin kiinnostavista asioista? Hylkäisinkö naisen jos hän ei tiedä mistä aiheista minun kanssa pitää jutella.. ei kai vain täällä ajella kaksilla rattailla.

No ei nainen niitä telepaattisesti tiedä.