Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan uskaltaa juoda jotain pepsi maxia?

Vierailija
09.02.2019 |

Mustaa kemikaalisotkua joka varmaan syövyttäisi betonin. Juokaa vaan sitä vettä, elimistö ja hampaat kiittää.

Kommentit (56)

21/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää makeutusaineiden olevan vaarallisia kohtuudella käytettynä (paitsi on kuulemma ihmisiä, jotka ovat niille yliherkkiä ja saavat niistä neurologisia oireita), mutta minusta keinotekoisesti makeutetut limsat ovat pahan makuisia. Erotan ne maun perusteella sokerilimsoista helposti. En juo limsaa muutenkaan kuin harvoin.

Vierailija
22/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://tekniikanmaailma.fi/vahakaloriset-makeutusaineet-tarvelevat-ihm…

Älkää nyt hyvät ihmiset työntäkö mitään keinotekoisia kemikaaleja tieten tahtoen elimistöönne, niitä saamme muutenkin liian kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Miksi kukaan haluaisi juoda jotain mikä on mustaa? Ihmisen mustaksi värjäämää ja synteettisellä hermomyrkyllä makeutettua vettä... Loppuu tajuaminen mulla tähän, voi sanoa tyhmäksi jos haluaa.

Hermomyrkky? Eiköhän ole ihan tutkittu, mikä määrä sitä elimistöstä pois liukenevaa makeutusainetta on ok. Samaa hermomyrkkyä on esim. Berocassa, apteekin suositussa vitamiiniporeessa ja monessa muussakin. Mikä ongelmasi oikein on ap?  Eikö ole varaa ostaa Pepsi Maxia?

Jos haluat elää terveellisesti niin älä laita suuhusi mitään, jota isoisoisäsi ei olisi tunnistanut. Ja pepsi maxia se ei olisi tunnistanut.

Nih! Ennen olikin kunnon kolat. Kokaiinissa oli potkua.

Vierailija
26/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Miksi kukaan haluaisi juoda jotain mikä on mustaa? Ihmisen mustaksi värjäämää ja synteettisellä hermomyrkyllä makeutettua vettä... Loppuu tajuaminen mulla tähän, voi sanoa tyhmäksi jos haluaa.

Hermomyrkky? Eiköhän ole ihan tutkittu, mikä määrä sitä elimistöstä pois liukenevaa makeutusainetta on ok. Samaa hermomyrkkyä on esim. Berocassa, apteekin suositussa vitamiiniporeessa ja monessa muussakin. Mikä ongelmasi oikein on ap?  Eikö ole varaa ostaa Pepsi Maxia?

Jos haluat elää terveellisesti niin älä laita suuhusi mitään, jota isoisoisäsi ei olisi tunnistanut. Ja pepsi maxia se ei olisi tunnistanut.

Entäs paprika ja parsakaali ja cashewpähkinät ja avokado ja raejuusto?

Vierailija
28/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Litra menee päivässä. Örröyh! Liidistä ostan 3 litran satseissa.

Aivot jo sulaneet?

Vierailija
30/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa sitä stnan kaljaa kun on jano, ei tarvitsr jaikesta jo nyt juomisestakun tehdä monimutkaista!!!

Vierailija
31/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerilimu on parasta.

Keinomakeutetuista saa syövän.

Vierailija
33/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Otatko ahteriin?

Vierailija
36/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Tää on ylenpalttisesti sokeria syövien ihmisten ominaisuus.

Vierailija
37/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 litraa keinomakeutettua colajuomaa päivässä on mennyt kurkusta alas jo noin vuosikymmenen verran. Mitään haittavaikutuksia en ole huomannut.

M46

Vierailija
38/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta join sitä 95-96 säännöllisesti ja edelleen olen terve eikä reikiä hampaissa.

Vierailija
39/56 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/56 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaista vettähän nuo lähinnä ovat. En maksaisi moisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi