Miten kukaan uskaltaa juoda jotain pepsi maxia?
Mustaa kemikaalisotkua joka varmaan syövyttäisi betonin. Juokaa vaan sitä vettä, elimistö ja hampaat kiittää.
Kommentit (56)
https://tekniikanmaailma.fi/vahakaloriset-makeutusaineet-tarvelevat-ihm…
Älkää nyt hyvät ihmiset työntäkö mitään keinotekoisia kemikaaleja tieten tahtoen elimistöönne, niitä saamme muutenkin liian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Miksi kukaan haluaisi juoda jotain mikä on mustaa? Ihmisen mustaksi värjäämää ja synteettisellä hermomyrkyllä makeutettua vettä... Loppuu tajuaminen mulla tähän, voi sanoa tyhmäksi jos haluaa.
Hermomyrkky? Eiköhän ole ihan tutkittu, mikä määrä sitä elimistöstä pois liukenevaa makeutusainetta on ok. Samaa hermomyrkkyä on esim. Berocassa, apteekin suositussa vitamiiniporeessa ja monessa muussakin. Mikä ongelmasi oikein on ap? Eikö ole varaa ostaa Pepsi Maxia?
Jos haluat elää terveellisesti niin älä laita suuhusi mitään, jota isoisoisäsi ei olisi tunnistanut. Ja pepsi maxia se ei olisi tunnistanut.
Nih! Ennen olikin kunnon kolat. Kokaiinissa oli potkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Miksi kukaan haluaisi juoda jotain mikä on mustaa? Ihmisen mustaksi värjäämää ja synteettisellä hermomyrkyllä makeutettua vettä... Loppuu tajuaminen mulla tähän, voi sanoa tyhmäksi jos haluaa.
Hermomyrkky? Eiköhän ole ihan tutkittu, mikä määrä sitä elimistöstä pois liukenevaa makeutusainetta on ok. Samaa hermomyrkkyä on esim. Berocassa, apteekin suositussa vitamiiniporeessa ja monessa muussakin. Mikä ongelmasi oikein on ap? Eikö ole varaa ostaa Pepsi Maxia?
Jos haluat elää terveellisesti niin älä laita suuhusi mitään, jota isoisoisäsi ei olisi tunnistanut. Ja pepsi maxia se ei olisi tunnistanut.
Entäs paprika ja parsakaali ja cashewpähkinät ja avokado ja raejuusto?
Vierailija kirjoitti:
Minä! Litra menee päivässä. Örröyh! Liidistä ostan 3 litran satseissa.
Aivot jo sulaneet?
Juokaa sitä stnan kaljaa kun on jano, ei tarvitsr jaikesta jo nyt juomisestakun tehdä monimutkaista!!!
Sokerilimu on parasta.
Keinomakeutetuista saa syövän.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Otatko ahteriin?
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Tää on ylenpalttisesti sokeria syövien ihmisten ominaisuus.
3 litraa keinomakeutettua colajuomaa päivässä on mennyt kurkusta alas jo noin vuosikymmenen verran. Mitään haittavaikutuksia en ole huomannut.
M46
En tiedä, mutta join sitä 95-96 säännöllisesti ja edelleen olen terve eikä reikiä hampaissa.
Likaista vettähän nuo lähinnä ovat. En maksaisi moisesta.
En pelkää makeutusaineiden olevan vaarallisia kohtuudella käytettynä (paitsi on kuulemma ihmisiä, jotka ovat niille yliherkkiä ja saavat niistä neurologisia oireita), mutta minusta keinotekoisesti makeutetut limsat ovat pahan makuisia. Erotan ne maun perusteella sokerilimsoista helposti. En juo limsaa muutenkaan kuin harvoin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/