Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan uskaltaa juoda jotain pepsi maxia?

Vierailija
09.02.2019 |

Mustaa kemikaalisotkua joka varmaan syövyttäisi betonin. Juokaa vaan sitä vettä, elimistö ja hampaat kiittää.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko foliohattu päässä?

Vierailija
2/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kärsivät vähiten siitä, kun ei ole sokeria. Eniten hampaat kärsivät happamista sokerijuomista. Pepsi Max on paras ja myydyin limu eli kyllä sitä aika moni juo. Nami nami<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Vierailija
4/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain oikeaa pepsiä.

Ei tarvi kertoa ulostejuttuja.

Vierailija
5/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että elämä on vaikeaa kun on onneton.

Vierailija
6/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä kuraa noi on kaikki vastaavat litkut.

Vierailija
7/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Miksi kukaan haluaisi juoda jotain mikä on mustaa? Ihmisen mustaksi värjäämää ja synteettisellä hermomyrkyllä makeutettua vettä... Loppuu tajuaminen mulla tähän, voi sanoa tyhmäksi jos haluaa.

Vierailija
8/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Litra menee päivässä. Örröyh! Liidistä ostan 3 litran satseissa.

Vierailija
9/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi tehdä mieli pepsi maxia! En voi sitä iltaisin oikein juoda kun en saa sitten millään unta nukkumaan mennessä.

Vierailija
10/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Miksi kukaan haluaisi juoda jotain mikä on mustaa? Ihmisen mustaksi värjäämää ja synteettisellä hermomyrkyllä makeutettua vettä... Loppuu tajuaminen mulla tähän, voi sanoa tyhmäksi jos haluaa.

Hermomyrkky? Eiköhän ole ihan tutkittu, mikä määrä sitä elimistöstä pois liukenevaa makeutusainetta on ok. Samaa hermomyrkkyä on esim. Berocassa, apteekin suositussa vitamiiniporeessa ja monessa muussakin. Mikä ongelmasi oikein on ap?  Eikö ole varaa ostaa Pepsi Maxia?

Vierailija
11/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en todella juo moista myrkkyä. Ihan hirveää kuraa.

Vierailija
12/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermomyrkky? Eiköhän ole ihan tutkittu, mikä määrä sitä elimistöstä pois liukenevaa makeutusainetta on ok. Samaa hermomyrkkyä on esim. Berocassa, apteekin suositussa vitamiiniporeessa ja monessa muussakin. Mikä ongelmasi oikein on ap?  Eikö ole varaa ostaa Pepsi Maxia?

Kai nyt jokainen jo tietää, että poretabletit ovat epäterveellisiä?

Vierailija
13/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon juuri tällä hetkellä. Hyvää on!

Vierailija
14/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Ehkä sun henki haisee. Se nimittäin voi haista ihan kakalle.

Vierailija
15/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat elää terveellisesti niin älä laita suuhusi mitään, jota isoisoisäsi ei olisi tunnistanut. Ja pepsi maxia se ei olisi tunnistanut.

Vierailija
16/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ei sitä olis kaupassa jos se jotain syanidia olis. Kaikkia ruoka-aineet kaupassa on syötäväksi tarkoitettuja.

Vierailija
17/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat kärsivät vähiten siitä, kun ei ole sokeria. Eniten hampaat kärsivät happamista sokerijuomista. Pepsi Max on paras ja myydyin limu eli kyllä sitä aika moni juo. Nami nami<3

Mikäs siinä jos makuaisti on niin tuhoutunut, ettei maista sitä ällöä keinomakeutuskemikaalien jälkimakua.

Vierailija
18/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Miksi kukaan haluaisi juoda jotain mikä on mustaa?

R A S I S T I    !!!

Vierailija
19/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule ei sitä olis kaupassa jos se jotain syanidia olis. Kaikkia ruoka-aineet kaupassa on syötäväksi tarkoitettuja.

Aspartaami kiellettiin silloin kun se tuli ensi kertaa markkinoille. Sitten cocacola ja kumppanit lobbas sen takas. Kaikki puolueettomat tutkimukset osoittaa sen olevan vaarallista, muuttavan aivojen kemikaaleja yms, mutta cociksen omat tutkimukset eivät ole havainneet tällaista. Raha puhuu ja mainonta toimii.

Vierailija
20/56 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up