Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tuumaatte Lolan avaiäutumisesta?

Vierailija
09.02.2019 |

On kuitenkin ikävää, jos omaa epäonnistumista pitää analysoida muiden tekojen kautta oman tekemisen sijaan ja lähteä heittämään koulukiusaaja-kommentteja julkisesti. Itselläni on tapana etsiä aina, mitä teki itse väärin, ja mitä olisi voinut tehdä paremmin.

Lola kertoo, että häntä on syytelty ensimmäisen jakson jälkeen ”ilkeäksi ja kauheaksi ihmiseksi”. Lola kehottaa myös katsojia olemaan tekemättä liikaa johtopäätöksiä hänestä ihmisenä sen mukaan, miten hän käyttäytyy ohjelmassa.

– En ole siis se henkilö, jonka syyksi voidaan vierittää asioita, ilman että olen siihen syyllinen. Se asia tullaan käsittelemään ja selvittämään varmasti, hän jyrähtää.

Iltasanomat

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola vaikuttaa aika itseriittoiselta tyypiltä

Vierailija
2/5 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas, jos nainen julkisesti on henkisesti vahva ja oma-aloitteinen! Näitä tämän palstan juttuja kun lukee, ei voi muuta ajatella kuin, että jotkut  suomalaiset ovat henkisesti hyvin rajoittuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso nuita ala-arvoisia ohjelmia. Jos nyt jokin mielipide lolasta niin kyllä sitä panis vieläkin.

Vierailija
4/5 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kuvan saa ihmisestä, jonka hän itse antaa. Tahtomattaan tai muuten. Kun on olevinaan muuta kuin on, joskus kontrolli herpaantuu. Paljastuu koko feikki.

Vierailija
5/5 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I met her in a club down in North Soho

Where you drink champagne and it tastes just like cherry cola

C-O-L-A cola

She walked up to me and she asked me to dance

I asked her name and in a dark brown voice she said, "Lola"

L-O-L-A Lola, lo lo lo lo Lola

Well, I'm not the world's most physical guy

But when she squeezed me tight she nearly broke my spine