Tapailumies matki treffeillä ääntäni
Kommentit (20)
Lisäksi kun minulta pääsi pieru, tämä nosti heti ronkkaansa ja täräytti niin, että lautaset ravintolan hyllyllä helisivät. Ap
Heitä mokomalla imitaattorilla vesilintua. Usein nämä eivät edes osaa uskottavasti matkia toisia, kunhan vain haluavat saada helpolla toiselle pahan mielen.
Ei jatkoon ja koita suorittaa esikarsintaa, että kenen kanssa lähdet treffeille. Yleensä jos mies ei kestä vaikkapa 100 viestiä asiallisena ja mukavana niin mitäpä lottoat kestääkö yksiä treffejäkään.
Nämä vain omasta mielestään hauskat ihmiset ovat kyllä rasittavia. Huoh.
Matkijat ovat hauskoja veijareita. Pidä kiinni kaverista.
Mun tapailumies oli tosi kiltti ja teki just niinku mä halusin 😍 kerran piti vähä katseella patistaa, ni heti uskoi 😄
Vierailija kirjoitti:
Matkijat ovat hauskoja veijareita. Pidä kiinni kaverista.
Jos on lisäksi vielä pohjois-savolainen sutkauttelija, niin ollaan jo todellisen jackpotin äärellä!
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mun tapailumies oli tosi kiltti ja teki just niinku mä halusin 😍 kerran piti vähä katseella patistaa, ni heti uskoi 😄
Ihanaa! Onko sängyssäkin yhtä tottelevainen, vai etkö ole vielä päässyt kokeilemaan?
Minusta vaikutatte täydelliseltä parilta. Leikkisä huumori sitoo yhteen ja voin vain kuvitella, miten hulvattomia jekkuja keksityte toisillenne vuosien saatossa. Matchmaker in heaven!
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kun minulta pääsi pieru, tämä nosti heti ronkkaansa ja täräytti niin, että lautaset ravintolan hyllyllä helisivät. Ap
Ja läävästä lähti ulos koko konkkaronkka.
Vierailija kirjoitti:
Next, please.
Etkö osaa suomea?
Oletko ulkomaalainen?
Vaihtoon. Voit vaan kuvitella miten irvailee 2 vuoden yhteiselon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa huoh?
Aloin huohottaa yhdynnän aikana niin tapailumies matki.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikutatte täydelliseltä parilta. Leikkisä huumori sitoo yhteen ja voin vain kuvitella, miten hulvattomia jekkuja keksityte toisillenne vuosien saatossa. Matchmaker in heaven!
Jos ei osaa englantia, kannattaa pysyä savon murteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon. Voit vaan kuvitella miten irvailee 2 vuoden yhteiselon jälkeen.
Vähemmän älykkäät luonnehäiriöiset ovat siinä mielessä kiitollisia, että he paljastavat oikean karvansa heti. Luoti on helppo väistää eivätkä nämä einsteinit onneksi osaa muuttaa käytöstään vaan jatkavat samaan malliin. Säästyy monta potentiaalista uhria.
On se tapailumies melkoinen veijari. Ei yhtä paha kuitenkaan kuin meillä mies ja mies. Itse välttäisin kyllä kaikkia näistä.