Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua niitä jotka sanovat koiraa perheenjäseneksi

Vierailija
09.02.2019 |

En vain tajua yhtään että miten joku voi sanoa koiraa perheenjäseneksi. Te joilla on koira olette (mitä todennäköisimmin) ostaneet sen rahalla ja jos koira olisi yhtä arvokas kuin perheenjäsen niin sitä ei voisi ostaa rahalla kuten ei voi ihmistäkään. Koiraa ei voi mitenkään nostaa samalle tasolle ihmisen kanssa koska koira on eläin ja ihminen on ihminen. On ihan helvetin sairasta kutsua koiraa häneksi.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan koiria, inhoan ihmisiä! Olen paljon mielummin koirien seurassa kuin ihmisten. Mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiriani ! Ja koira on ehdottomasti paras asuinkumppani mitä voi olla! 

Tämä on ihan loogista. Mutta se että laittaa ihmiset ja koirat samalle viivalle ä, ei ole. Koira on koira ja ihminen ihminen. Koirasta voi tykätä ja sitä arvostaa enemmän kuin ihmisiä. Mutta silloin varsinkin ne ovat eri viivoilla.

Ei tuo nyt oikein riitä argumentiksi että koira on koira ja ihminen on ihminen.

Jos sanoo että ei voi sanoa noin, pitäisi pystyä myös perustelemaan, kestävästi.

Tällaisilta pälleiltä pitäisi ottaa ihmisoikeudet pois ja antaa tilalle eläinoikeudet :P

Vierailija
42/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää vain se kun koira laitetaan kaiken muun, esim. Lapsien edelle.

Entä jos koiran nimi on juuri se Lapsie?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminenkin on vain eläin.

Oo sä vain. Me muut taas olemme ihmisiä,huomattavasti eläimiä parempia.

Olet jäävi määrittelemään itsesi eläintä paremmaksi. Ihminen on kaikkein huonoin eläin maailmassa.

Osaan laskea, lukea ja kirjoittaa paremmin kuin mikään eläin koko pallolla. Olen siis parempi.

Vierailija
44/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan koiria, inhoan ihmisiä! Olen paljon mielummin koirien seurassa kuin ihmisten. Mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiriani ! Ja koira on ehdottomasti paras asuinkumppani mitä voi olla! 

Tämä on ihan loogista. Mutta se että laittaa ihmiset ja koirat samalle viivalle ä, ei ole. Koira on koira ja ihminen ihminen. Koirasta voi tykätä ja sitä arvostaa enemmän kuin ihmisiä. Mutta silloin varsinkin ne ovat eri viivoilla.

Ei tuo nyt oikein riitä argumentiksi että koira on koira ja ihminen on ihminen.

Jos sanoo että ei voi sanoa noin, pitäisi pystyä myös perustelemaan, kestävästi.

No se kertoo noista ihmisistä heidän älykkyytensä tason, kun perustelut ovat tasoa: niin se vaan on, ja asia on näin.

Miten surkea ihminen pitää olla, että täytyy saada kaikin tavoin muut vakuuttuneeksi että on koiraa parempi ja ylempi.

Normaali ihminen ei koe eläimiä oman arvokkuutensa uhkana, vaan kunnioittaa ja arvostaa viattomia ja hienoja olentoja.

Jos jollekin ihmiselle on ongelma, että eläin on toisille tärkeä ja arvokas, niin kyllä menee huonosti hänellä.

Ei eläinten vihaajan asema siitä nouse yhtään ylemmäs vaikka me kaikkin nyt alkaisimme yhteen ääneen halveksimaan rakkaita lemmikkejämme.

Ainoa millä eläinten vihaaja voisi nostaa omaa arvokkuuttaan, on se että alkaa arvostamaan muita.

Vierailija
45/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin suuri osa koirista on huonosti koulutettuja haukkuvia paskaputkia.

Vierailija
46/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jäävi määrittelemään itsesi eläintä paremmaksi. Ihminen on kaikkein huonoin eläin maailmassa.

Osaan laskea, lukea ja kirjoittaa paremmin kuin mikään eläin koko pallolla. Olen siis parempi.

On miljoonia asioita joissa eläimet ovat sinua parempia.

Nopeampia, hyppäävät korkeammalle, hoivaavat jälkeläisiään paremmin, kiipeävät, vaihtavat väriä, LENTÄVÄT, eivät sorru typeryyksiin kuten sinä.

Et ota ollenkaan huomioon mitä vikoja eläimissä ei ole, mitä sinussa taas on.

Vierailija
47/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suuri osa koirista on huonosti koulutettuja haukkuvia paskaputkia.

Sinä olet. Olet huonosti koulutettu, olet haukkuva ja juurikin tuo viimeinen sana kuvastaa sinua täydellisesti myös.

Vierailija
48/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Kissa on yksi meistä.

Vierailija
49/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mulle ainakin on perheenjäsen

Sittenhän olet varmaankin synnyttänytkin sen

Ootko synnyttänyt KAIKKI sun perheenjäsenet 😧😧 Mistäs se kana sitten tuli? 🐣 🙈

Vierailija
50/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisyys tekee sinusta eläintä paremman? Tällainen ajattelutapa on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleenkin hirvittävää kärsimystä ja tuhoa eläimille maailmassa. Jos ihminen on (muka) eläintä parempi, pitäisi ihmisen kohdella ( ja ajatella) eläimiä paremmin. Ihmisellä kun on kyky tehdä hyvää, mutta valitettavan usein maailma kärsii vain ihmisen pahuudesta.

Se että ihminen pystyy tuhoamaan minkä tahansa lajin sukupuuttoon, mutta mikään eläinlaji ei pysty horjuttamaan ihmisen asemaa.

Ja tämä(!) tekee ihmisestä paremman? Tuhoamistaito ja halu (ja mahdollisuus) olla kaiken yläpuolella? Eli todistit siis sen miksi maailmassa on niin paljon kärsimystä ihmisen toiminnan vuoksi. MOT

Vierailija
51/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain ihmiset voisivat olla perhettä?

Miten se on sulta pois, jos määrittelen perheen eritavalla kuin sinä?

Mulle meidän koirat ja kissat on perheenjäseniä. Eikä mua kiinnosta, jos se jotakuta häiritsee :)

Vierailija
52/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se perheenjäsen mutta siinä kohtaa kun itsestä aletaan puhumaan äitinä tai isänä niin tulee väkisin mieleen että onko kaikki yläpäässä ihan tallella.

Vierailija
53/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenkin on eläin kuten koirakin. Tieteellisten Tutkimusten mukaan - ja kuten jokainen koiranomistaja tietää kokemuksestaankin - koirilla on yksilöllinen persoonallisuus ja persoonallisuuden piirteet kuten ihmiselläkin. Just saying.

Vierailija
54/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mulle ainakin on perheenjäsen

Sittenhän olet varmaankin synnyttänytkin sen

Oletko muka itse synnyttänyt kaikki perheenjäsenesi, myös puolisosi (jos sulla edes sellaista on)?

Vierailija
55/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ihminenkin on eläin.

Vierailija
56/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisyys tekee sinusta eläintä paremman? Tällainen ajattelutapa on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleenkin hirvittävää kärsimystä ja tuhoa eläimille maailmassa. Jos ihminen on (muka) eläintä parempi, pitäisi ihmisen kohdella ( ja ajatella) eläimiä paremmin. Ihmisellä kun on kyky tehdä hyvää, mutta valitettavan usein maailma kärsii vain ihmisen pahuudesta.

Se että ihminen pystyy tuhoamaan minkä tahansa lajin sukupuuttoon, mutta mikään eläinlaji ei pysty horjuttamaan ihmisen asemaa.

Ja tämä(!) tekee ihmisestä paremman? Tuhoamistaito ja halu (ja mahdollisuus) olla kaiken yläpuolella? Eli todistit siis sen miksi maailmassa on niin paljon kärsimystä ihmisen toiminnan vuoksi. MOT

Hyvä logiikka että se että pystyy tuhoamaan kaiken muun tekee PAREMMAKSI :D Kyllä ihminen on hirveä.

Vierailija
57/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen jonka itsetunto perustuu siihen että osaa laskea tai  lukea paremmin kuin eläin, on todella S Ä Ä L I T T Ä V Ä.

Sellainen ihminen jonka omanarvontunto on uhattuna, jos joku rakastaa koiraansa, on maailman naurettavin yksilö.

Vierailija
58/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se perheenjäsen mutta siinä kohtaa kun itsestä aletaan puhumaan äitinä tai isänä niin tulee väkisin mieleen että onko kaikki yläpäässä ihan tallella.

Mikä säkenöivä logiikka jälleen; koira (tai muu lemmikki) saa olla perheenjäsen mutta sillä ei saa olla äitiä/isää..

Et ehkä usko mutta monet tieteelliset tutkimukset ovat todistaneet että koiran ja omistajan välillä on samanlainen suhde kuin pikkulapsen ja vanhemman ja aivan samat välittäjäaineet ja hormoonit erittyvät aivoissa kuin lapsen ja vanhemman välisessä kommunikoinnissa.

Vierailija
59/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vittumaisen ihmisen hautajaisissa olen ollut, siis ihan oikeasti hankalan ja mulkun. Yhtäkään samanlaista eläintä en ole haudannut.

Vierailija
60/76 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen jonka itsetunto perustuu siihen että osaa laskea tai  lukea paremmin kuin eläin, on todella S Ä Ä L I T T Ä V Ä.

Sellainen ihminen jonka omanarvontunto on uhattuna, jos joku rakastaa koiraansa, on maailman naurettavin yksilö.

Öööööö.... Joku hermanni kyseli millä perusteella on eläimiä parempi ja sitten kun sai vastauksen niin onkin säälittävä? Ihminen on planeetan johtava eliö kunnes toisin todistetaan :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi