En tajua niitä jotka sanovat koiraa perheenjäseneksi
En vain tajua yhtään että miten joku voi sanoa koiraa perheenjäseneksi. Te joilla on koira olette (mitä todennäköisimmin) ostaneet sen rahalla ja jos koira olisi yhtä arvokas kuin perheenjäsen niin sitä ei voisi ostaa rahalla kuten ei voi ihmistäkään. Koiraa ei voi mitenkään nostaa samalle tasolle ihmisen kanssa koska koira on eläin ja ihminen on ihminen. On ihan helvetin sairasta kutsua koiraa häneksi.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mulle ainakin on perheenjäsen
Sittenhän olet varmaankin synnyttänytkin sen
Entä jos lapsi on tehty lapsettomuushoidoilla jotka ovat maksaneet eli lapsi on ostettu. Hän ei voi siitä syystä olla perheenjäsen? Yritän vain ymmärtää perustelusi siitä että nimenomaan raha on se mikä estää sen perheenjäsenenä olon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptiolapset eivät siis myöskään voi olla perheenjäseniä?
Vierailija kirjoitti:
En vain tajua yhtään että miten joku voi sanoa koiraa perheenjäseneksi. Te joilla on koira olette (mitä todennäköisimmin) ostaneet sen rahalla ja jos koira olisi yhtä arvokas kuin perheenjäsen niin sitä ei voisi ostaa rahalla kuten ei voi ihmistäkään. Koiraa ei voi mitenkään nostaa samalle tasolle ihmisen kanssa koska koira on eläin ja ihminen on ihminen. On ihan helvetin sairasta kutsua koiraa häneksi.
Koira on paljon parempi ja hyväntahtoisempi olento kuin sairas ihminen, joka kiduttaa maksavia vanhuksia kuoliaaksi holo... hoitolaitoksissa. Sinulla on tunnevamma.
Sulle ap, et ole varmaan ikinä omistanut koiraa!! Minä en taas ymmärrä ihmisiä jotka eivät pidä eläintä perheenjäsenenä, mitä ihmeen väliä sillä on miten ja millä se on ostettu! Kyllä meille on AINA ollut koira rakas ja todella tärkeä perheen jäsen, niin aikuisille kuin lapsillekin. Ja rakkaan lemmikin poismeno on aina tosi surullista ja tassun jälki jättää ikuisen jäljen ja ikävän sydämeen <3 Sitä paitsi, tosi monella ihmisellä olisi aihetta ottaa oppia koirilta, kukaan ja mikään ei ole niin uskollinen ja vilpitön kuin koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptiolapset eivät siis myöskään voi olla perheenjäseniä?
No jos joku adoptoi lapsen niin ei se kyllä ole samanlailla perheenjäsen kuin adoptoijan omat lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Meidän poika on adoptoitu. Ei näillä geeneillä sais noin komeaa jälkeä;D
Mitä sillä on väliä pitääkö perheenjäsenenä, kunhan vaan huolehtii hyvin lemmikistä?
Minulla ei ole koiraa, mutta ei haittaa vaikka koiranomistajat pitävät hauvaansa perheenjäsenenään. Ainut mikä ihmetyttää on, jos koira arvostetaan tärkeämmäksi kuin lapset. Eräs perhe muutti lapsineen kolmen neljän vuoden välein, niin että lasten kaveripiirit ja koulut/päiväkodit vaihtuivat. Mutta kun perheen koira vanhenI, niin eivät voineet enää muuttaa, koska koira "ei olisi sopeutunut uuteen ympäristöön." Lasten sopeutumiskykyä ei koskaan kysytty.
Harmittaako ap:ta kun koirat on perheissä rakkaampia ja tärkeämpiä kuin ap ollut ikinä kellekään? Ei se kuule koiran vika ole.
Minua ärsyttää vain se kun koira laitetaan kaiken muun, esim. Lapsien edelle.
Samat ihmiset usein myös kuuntelevat radio suomipoppia ja pitävät jaajon juttuja hauskoina.
Keskiverto koira on parempi ihminen kuin mitä keskiverto ihminen on. Totta kai se on perheenjäsen, toisin kuin miljardit mitättömät turhat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihminenkin on vain eläin.
Oo sä vain. Me muut taas olemme ihmisiä,huomattavasti eläimiä parempia.
Minä rakastan koiria, inhoan ihmisiä! Olen paljon mielummin koirien seurassa kuin ihmisten. Mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiriani ! Ja koira on ehdottomasti paras asuinkumppani mitä voi olla!