Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka nukkuvat eri huoneissa kumppanin kanssa?

Pampula
09.02.2019 |

Olemme kumppanin kanssa muuttamassa pian saman katon alle ja olemme tulleet siihen tulokseen, että meillä pitäisi olla omat makuuhuoneet. Olemme molemmat vuorotyössä, aina eri vuorossa sekä molemmat olemme herkkäunisia. Onko täällä muita joilla samanlainen järjestely? Onko vaikuttanut parisuhteeseen negatiivisesti /positiivisesti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan aina samassa huoneessa, mutta nusautellaan kyllä eri huoneissa

Vierailija
22/26 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yli nelkyt vuotta ollaan nukuttu omissa makkareissamme, vain opiskeluaikana oli pakko yksiössä nukkua samassa. Olemme erirytmisiä, herkkäunisia ja molemmat kuorsaamme. Hellyyttä on muulloin kuin nukkuessa. Meillä on toiminut hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. V*tuiksi se lopulta meni ja ero tuli.

En enää suostuisi moiseen järjestelyyn.

Vierailija
24/26 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Nukkuisin mielellään omassa huoneessa, jos perheellämme olisi ylimääräisiä huoneita. Avovaimoni on kova kukkumaan öisin ja itse olen herkkäuninen. Asioita joilla hän herättää/häiritsee uniani:

- kuorsaus

- kyljen kääntely niin että sänky heiluu

- tukehtumisyskäkohtaukset unissaan

- ramppaus makuuhuoneen ovessa aamuyöllä kun on menossa/tulossa 6. kertaa telkkaa katsomasta

- kännykän näytön valo, kun hän räplää puhelinta keskellä yötä sängyssä

- tv:n huudatus makkarin viereisessä huoneessa öisin

Kyllä on juhlaa työmatkoilla nukkua yksin hotellihuoneessa ja herätä aamulla hyvin levänneenä.[/quote

Onpa itsekäs emäntä sinulla. Minäkin olen illanvirkku, mieheni taas aamuihminen. Menemme eri aikaan nukkumaan, mutta hipsin hiljaa, kuin hiiri hänen viereensä. Talo on pimeänä, ainoastaan lukulamppu palaa, kun minä jään lukemaan olohuoneeseen ja hän lähtee nukkumaan.  Käyn iltapesulla ennen kuin mieheni menee nukkumaan, ettei veden valutus häiritse. En pidä minkäänlaista ääntä, etten häiritse häntä. Näin hän toimii myös, kun herää aamulla ennen minua. Puhelin ei kuulu sänkyyn.

Vierailija
25/26 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41 kirjoitti:

Valitettavasti kyseessä on ihminen, jolle perushuomaavaisuus on täysin tuntematon käsite. Puhuttu on sekä nätisti että isoilla kirjaimilla. Pari viikkoa vierähtää ja taas herään klo 3:45 kännykän kajastukseen.Sen verran kovapäinen minäminä-uuno kyseessä, että ei vaan mene jakeluun.

Ilmeisesti hänkään ei ole nukkunut, jos puhelinta on pitänyt katsoa klo.3.45. Mutta hänen olisi pitänyt maata hiljaa pimeässä, vaikka on hereillä, koska sinä nukut? Tai tehdä mitään muutakaan? Sinä, joka olet aiheesta oikein HUUTANUT, et ole yhtään itsekäs?

Toki jos ei yöllä tule uni niin voi tehdä ihan mitä vaan hiljaisia asioita ihan missä vaan muissa huoneissa kuin makuuhuoneissa joissa muu perhe nukkuu.

Uni nyt on tärkein asia seuraavaa päivää silmälläpitäen, joten kyllä se alkaa pidemmän päälle ottaa päähän, jos yksi perheenjäsen sabotoi muiden unia touhuilla joiden tietää heidät herättävän.

En minäkään ala yöllä kolistella painoja tai vetämään saksofonitreenejä makuuhuoneessa - ihan kun nyt satuin olemaan hereillä.

Vierailija
26/26 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä ja asiallisista vastauksista. Helpottavaa kuulla että näin on muillakin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi