"Yritetäänkö" kaikkia? Siis "iskeä"
Mietin tuon yhden toisen ketjun takia. Minua ei ole koskaan tullut kukaan "iskemään", missään tilanteessa. Mietinkin, että onko harvinaisempaa tulla isketyksi vai olla tulematta. Kommentteja? Laittakaa alapeukku, jos teitä ei ole koskaan isketty tai edes yritetty iskeä, ja yläpeukku, jos on.
Kommentit (32)
Olen nyt jo 35v kolmen lapsen äiti, joka asuu korvessa, mutta nuorempana, kun asuin vielä kaupungissa, sanotaan n. 20v, niin harva se päivä. Kadulla saattoi joku, yleensä nuori mies pysäyttää ja alkaa juttelee ja tietty kehua ulkonäköä. Treffeille pyydettiin jatkuvasti jne. Silloin ei ollut samalla somea, Facebookia, Tindereitä tms, vaan ihan tekstareilla mentiin. Joskus laskin että viestittelin 10 eri miehen kanssa samaan aikaan, enkä todellakaan koskaan tehnyt aloitetta millekään yhteydenpidolle, vaan kaikki nämä miehet olivat halukkaita enemmän tai vähemmän tapailemaan minua.
Nyt kun tätä mietin, niin tuntuu ihan uskomattomalta, eipä mua ole kukaan edes aikoihin kehunut esim kauniiksi. Mutta eipä kyllä haittaakaan. Enemmän se tuntuisi ehkä kornilta. Olen varmasti osani ulkonäkökehuista ja iskemisestä saanut!!
Ostin uutta asuntoa, niin tämä kiinteistövälittäjä (mies siis) yritti väkisin iskeä. Ja sama on kuntosalilla, haluaisin rauhassa vain olla ilman miesten huomiota aina.
Vierailija kirjoitti:
Kai 20 v.s. viimeksi. Tosin en käy baareissa enkä oikein missään missä ”isketään”. No kerran kadulla vieras mies pyysi elokuviin n. 10 vuotta sitten. En mennyt, olin varattu, muuten varmaan olisin mennyt. Oli kiva kun pyysi :D
Tai no pari vuotta sitten olin Tallinnaan laivalla itsekseni, niin miesporukka lyöttäytyi seuraan ja jututti kovasti. En tiedä iskivätkö, pakenin lopulta salaa paikalta äkkilähdöllä :| Elämäni on niin jännittävää.
On, baareissa, hierojalla (itse hierojat siis), töissä (työskentelen asiakaspalvelussa). Silloin kun opiskelin vielä, niin koulussa.
Iskuyritykset eivät siis ole loppuneet, vaikka olen 43v (mutta hyvin säilynyt, timmi ja ihan nätti;)).
Ei koskaan. Tosin olen huono lukemaan vihjailuja, joten en tiedä onko joku koittanut.
19-24v iässä iskuyrityksiä riitti, nyt 40v perheellisenä ei todellakaan yritetä. Vartalo ok, mut naama pahasti rupsahtanut.
Olen kyllä kateellinen niille, joita yritetään iskeä jatkuvasti. Itseäni ei koskaan.
Miespuoliset kaverit yleensä ilmaisee, että olen heidän mielestään viehättävä, mutta ei kukaan ole kyllä konkreettisesti iskemään tullut. Tosin en oikein käy missään ja yleisilmeeni on ehkä vähän vihainen. Enkä pukeudu naisellisesti tai laittaudu. Siinä varmasti syitä kerrakseen.
N23
Ei minua ole tultu iskemään, vai lasketaanko iskemiseksi se että joku yrittää lyödä snägäri tai taksijonossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole tultu iskemään, vai lasketaanko iskemiseksi se että joku yrittää lyödä snägäri tai taksijonossa?
Kyllä lasketaan, eli voinet sanoa, että sinua isketään aina.
Ei kuulemma lasketa iskemiseksi.