"Yritetäänkö" kaikkia? Siis "iskeä"
Mietin tuon yhden toisen ketjun takia. Minua ei ole koskaan tullut kukaan "iskemään", missään tilanteessa. Mietinkin, että onko harvinaisempaa tulla isketyksi vai olla tulematta. Kommentteja? Laittakaa alapeukku, jos teitä ei ole koskaan isketty tai edes yritetty iskeä, ja yläpeukku, jos on.
Kommentit (32)
Ei isketä tosiaan, ja nainen olen. Tai luulin niin.
On isketty baarissa monesti. Se ei ole johtanut mihinkään koskaan. Kaikki muut aloitteet olen tehnyt itse ja tekemäni aloitteen ansiosta nytkin parisuhteessa.
N27v
On tultu iskemään, mutta jos olen itse tehnyt aloitteen 100 kertaa ja minulle on tehty kerran, niin miten se suhtautuu aloitukseesi?
Vastakaikua saanut kirjoitti:
On tultu iskemään, mutta jos olen itse tehnyt aloitteen 100 kertaa ja minulle on tehty kerran, niin miten se suhtautuu aloitukseesi?
1 on enemmän kuin 0. Sinua on tultu iskemään.-eri
Joskus kolmikymppisenä varmaan viimeksi. Silloin joskus joo harvakseltaan joku yritti. Nyt ei enää.
N 50
Ei kukaan ikinä koskaan. olen mies 33 vuotta
Miltä se tuntuu kun tullaan iskemään? Onko se kiusallista vai kivaa? Olisi kivaa joskus kokea se.
N33
Lastetaanko tuntemattomien naisten moikkailut iskemisyrityksiksi? Entäs silmäpeli ja muu flirtti?
Kysy vain kuinka monta “ilmaista” baari-iltaa olen viettänyt. Aina pitäs pillua antaa palkinnoksi, mutta joka kerta se pyyntö tulee liian myöhään! Tekisivät selväksi aikasemmassa vaiheessa, eikä mitää “Siistii olla sun kaveri ja jutella.”-paskaa.
Ei ole kuin kerran isketty, 20v sitten.
Viikottain naiset osoittavat kiinnostusta. Naisilla on tapana viestittää miehelle että saa tulla "iskemään" eikä niinkään itse olla aktiivinen. M43
Vierailija kirjoitti:
Lastetaanko tuntemattomien naisten moikkailut iskemisyrityksiksi? Entäs silmäpeli ja muu flirtti?
Mun mielestä ei, kun iskeminen olis sitä, että yritetään sopia jatkosta ja jonkinlaisesta kontaktista. Flirti on eri asia.
Ei ole ikinä ollut mitään iskuyrityksiä. Olen aika hiljainen ja varautunut vieraammassa seurassa, joten tuskinpa minä kenenkään kiinnostusta olen koskaan herättänyt, joten ei sinänsä mikään ihme.
N35
Ei ikinä. Baareissa ja yökerhoissakin olen käynyt satoja kertoja ja lähimmäksi iskemistä olen päässyt, kun eräs naishenkilö oksensi syliini. Muistelen tuota vieläkin lämmöllä.
m42
On yritetty iskeä, mutta minä iskin takaisin kovempaa.
Kaupassa ovat miehet monesti yrittäneet lähestyä. Minä olen silloin vain kauppaostoksilla enkä hakemassa seuraa. Kummaa touhua.
Kai 20 v.s. viimeksi. Tosin en käy baareissa enkä oikein missään missä ”isketään”. No kerran kadulla vieras mies pyysi elokuviin n. 10 vuotta sitten. En mennyt, olin varattu, muuten varmaan olisin mennyt. Oli kiva kun pyysi :D
En tykkää laittaa alapeukkuja, joten en laita, mutta ei minua ole koskaan kukaan yrittänyt iskeä, ja olen kuitenkin yli nelikymppinen mies pääkaupunkiseudulta.