Mitä teinihommia olet harrastanut vielä yli-ikäisenä?
Minä tilasin itselleni MeKaks-lehteä vielä melkein kolmekymppisenä. Itse asiassa siihen asti kun lehden ilmestyminen lopetettiin. Kukaties tilaisin vieläkin jos se ilmestyisi.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa alkuaikoina parit fritsut saatettiin vaihtaa :'D
Tiedän yhden sairaanhoitajan, yli 40-vuotias, jolla useinkin fritsuja kaulassa. Ei edes töissä peitä niitä mitenkään 🤭
Minäkin reilusti yli 20-vuotiaana luin ja kirjoitin demi:ssä monta vuotta, sitten se vaihtui vain aktiiviseen lukemiseen. Nykyisin (33 v) saatan käydä vielä satunnaisesti lukemassa jotain esim. pääsykokeisiin liittyviä juttuja, ajankohtaisia uutiskeskusteluja, mielipiteitä jostain tuotteista jne.
Vierailija kirjoitti:
Shakin peluuta.
Sama... livenähän se alkaa nykyään kai olla lasten ja nuorten laji kun lähinnä koulukerhoihin ja lupaavien nuorten valmennukseen panostetaan. Vanhat pelaajat vähenevät luonnollisen poistuman kautta.
Ostan joskus kortsuja ja "harjoittelen" niiden käyttöä vetämällä niitä kurkun tai banaanin päälle. Oikeasti olen naimisissa oleva kahden lapsen äiti ja minulla on kierukka. Mitään "oikeaa" käyttöä minulla ei niille kortsuille ole.
Mä täytän 29 tänä vuonna, ja tuntuu että olen ylipäätään jotenkin ihan teini vielä ajatusmaailmaltani. Tuntuu, että olen suurilta osin ihan sama tyyppi kuin yläasteella. Olen usein miettinyt, onko multa jäänyt välistä joku tärkeä kehitysvaihe. Tosin sitten taas, mä en teininä ollut kovin "teinimäinen", ei ollut ikinä oikein mitään uhmaa tai muuta. Mua usein luullaankin teiniksi :D tässä joku aika sitten yksi nainen kysyi multa eräissä juhlissa, että joko olen päässyt lukiosta. Mutta sellaisia harmittomia teinijuttuja mitä teen, niin tykkään katsoa just teineille suunnattuja leffoja ja sarjoja, esim. just näitä Netflixin uusimpia, esim. Kissing booth oli musta aivan ihana! Saatan myös ihastua tosi voimakkaasti näiden sarjojen pääosapoikiin. Gossip Girl on mun ihan lempparisarja ikinä. Pukeudun aika samalla lailla kuin teininä, lempivaatteet on joku värikäs printti t-paita (varsinkin Disneyn piirroshahmoilla varustetut), tennarit ja pillifarkut ja nahkatakki. Käytän Kånkenia. Luen monia kirjoja ja kirjasarjoja, joita luin teininä, esim. luen säännöllisesti Sweet Valley High-kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus opettajan kanssa, jolla oli lieviä itsetuntovaikeuksia, sillä keskustelujemme seurauksena selvisi, että tiedän esim. kirjallisuudesta paljon enemmän kuin hän.
Kuuntelin Rasmuksen levyä ja innostuttuani kehumaan kappaleita, hän totesi kuinka söpöä on, että hänen kolmetoistavuotiaalla pojallaan on samanlainen musiikkimaku kanssani :-)
Mä olin eräissä juhlissa, JVG oli esiintymässä ja mua huvitti kuinka salillinen aikuisia ihmisiä biletti saman musan tahtiin kuin mun teinit.
Itsehän teini-ikä kohtauksen iskiessä bailaan kuuntenlen Paradisioo, Haddawayta, Sabrinaa ja joskus *punastuu* nkotb:tä. Jotenkin se on coolimpaa kuin jvg 😘
Mainitsemasi ysärimusa ei ole cool vaan junttiuden ilmentymä. Sori vaan.
Dokaamista 2-kymppisten kanssa, koska aloitin uudet opinnot :D N29
Pidän aina kaupungille lähtiessä nilkat paljaana, myös talvipakkasilla.
Oon 23v nainen ja pelaan vapaa-ajallani tietokonepelejä. Erityisesti League of Legendsiä ja Overwatchia. Fortnite ei mulla napannut niin sitä en pelaa. Videopelit ovat mulle (ja myös poikaystävälleni) rakas harrastus jo lapsesta asti, ja aion pelata ainakin siihen asti kunnes omien lasten hankinta on ajankohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus opettajan kanssa, jolla oli lieviä itsetuntovaikeuksia, sillä keskustelujemme seurauksena selvisi, että tiedän esim. kirjallisuudesta paljon enemmän kuin hän.
Kuuntelin Rasmuksen levyä ja innostuttuani kehumaan kappaleita, hän totesi kuinka söpöä on, että hänen kolmetoistavuotiaalla pojallaan on samanlainen musiikkimaku kanssani :-)
Mä olin eräissä juhlissa, JVG oli esiintymässä ja mua huvitti kuinka salillinen aikuisia ihmisiä biletti saman musan tahtiin kuin mun teinit.
Itsehän teini-ikä kohtauksen iskiessä bailaan kuuntenlen Paradisioo, Haddawayta, Sabrinaa ja joskus *punastuu* nkotb:tä. Jotenkin se on coolimpaa kuin jvg 😘Mainitsemasi ysärimusa ei ole cool vaan junttiuden ilmentymä. Sori vaan.
Niin? Väitinkö jossain sen olevan coolia?
Miehen kanssa alkuaikoina parit fritsut saatettiin vaihtaa :'D